انواع دریچه هوا و کاربردهای آن فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

این دریچه هوا به طوز کامل با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . دریچه‌های دو انحرافی از آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه ساخته شده‌اند. باز هم، فولاد گالوانیزه ارزان‌تر است، اما سنگین‌تر و راحت‌تر زنگ می‌زند. به طور پیش فرض می توان گفت، این نوع دریچه‌ هوا به رنگ سفید و مربع شکل هستند.

سبد خرید

دریچه تنظیم هوا بطور عمده از سه جنس فلزی،چوبی و پلاستیکی تولید می شود.بیشترین مدل های تولیدی برای دریچه تنظیم هوا از جنس فلز با دو زیرمجموعه از ورق آلومینیوم و ورق روغنی است. دریچه های توزیع هوا دیواری معمولاً در محل خروجی کانال‌ها نصب می‌گردند. این دریچه ها تیغه‌های افقی و عمودی دارند که با تنظیم آن‌ها میزان ورود جریان هوا و توزیع آن در فضا کنترل خواهد شد. به طور کلی جهت جریان هوا در تابستان رو به پایین و در زمستان رو به بالا است.

  • سرعت ساخت ون با کانال های از پیش عایق شده بیش از 10 برابر سرعت ساخت و نصب کانال های گالوانیزه بوده ودر برخی از موارد در کانال های گالوانیزه با ابعاد بزرگ نیاز به ماشین آلاتی نظیر جرثقیل و تجهیزاتی مانند دستگاه های برش می باشد.
  • لازم به ذکر است که امکان ساخت همه موارد ذکر شده از جنس آلومینیوم، آهن، چوب و پلاستیک در شرکت تهویه نو آستیاک وجود دارد.
  • اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن محیط استفاده گردد.
  • استفاده از دریچه تنظیم هوا ی اسلوت به صورت با دمپر و هم بصورت بدون دمپر امکانپذیر می باشد.
  • شما همچنین می توانید انواعتجهیزات تهویه و متعلقات تاسیسات را از طریق بخش محصولات تهویه و کانال سازی مشاهده نمایید.

کار آن شبیه دریچه های با پره میله ای شکل با همان cfm و فشار استاتیک است اما وزش آن به دلیل مکش بیشتر در دهانه خروجی، کوتاهتر است و به دو مدل زیر تقسیم می شوند. کانال های از پیش عایق شده به دلیل روکش آلومینیوم در دو طرف فوم دارای عمر بسیار بالاتر (10 برابر بیشتر نسبت به کانال های گالوانیزه) و مقاومت بیشتری در برابر اشعه های خورشید، نسبت به کانال های گالوانیزه دارند. از آنجایی که کانال های از پیش عایق شده دارای روکش آلومینیومی هستند، در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله نقاطی با رطوبت بالا دچار خوردگی وفرسودگی نشده، در صورتی که کانال های گالوانیزه دچار خوردگی شده وطول عمر پایینی دارند. منظور از دریچه یک طرفه، نوعی است که کاملاً ثابت است و هوا را تنها از یک سو پرتاب می‌کند؛ بنابراین این نوع از دریچه ها قابل تنظیم نیستند. مسیر هوای این دریچه هوا بر روی ساختار بیرونی آن الزامی می باشد. با توجه به ابعاد مختلف سوراخی که برای عبور هوا ی تازه ایجاد می شود ابعاد دریچه هوا ی تازه مشخص می شود .

ولی بیشتر از این دریچه ها در نمای داخلی و برای بخش هایی که با دکور و فضا تناسب پیدا کند استفاده می شود. از مزیت های این دریچه جنس آن است زیرا دچار زنگ زدگی و خرابی نمی شود. شما میتواتید به صورت چت در واتساپ و تماس تلفنی با کارشناسان یراق‌پلاس در ارتباط باشید.

در واقع دریچه ها به منظور تنظیم فشار یا انسداد هوای خروجی و هوای ورودی دهانه مسیر های جریان هوا در انواع کانال های هوا به کار می روند. دریچه تنظیم هوای کله قندی نیز می تواند با دمپر و بدون دمپر تولید و به کار رود. دریچه توزیع هوا پلاستیکی جهت هوا رسانی در سیستم های هوا ساز مثل کولر، داکت اسپلیت، فنکویل و دیگر دمنده ها یا مکنده ها به راحتی قابل استفاده است. دارای وزن مناسب و سبک است که‌ این وزن مناسب باعث حمل و نصب آسان این دریچه توزیع هوا شده است.

خرید دریچه هوا قابل تنظیم

برای مثال برای مناطق گرم و شرجی استفاده از دریچه‌ هوای پلاستیکی توصیه می‌شود. ما می‌توانیم دریچه‌های توزیع هوا را متناسب با نوع معماری ساختمان و کاربردشان روی سقف‌، سقف کاذب یا دیوار کار بگذاریم تا هوای مطبوعی را برای افراد به ارمغان بیاورند. بزرگترین طولی که برای ساخت یک تکه ی دریچه هوا ی اسلوت امکان پذیر است ، ۳ متر می باشد . لازم به ذکر است که ساخت دریچه هوا ی اسلوت ردر طول های بزرگتر از این مقدار هم به لحاظ خدمات رنگ کوره ای و هم به لحاظ حمل و نقل دچار محدودیت می باشد . پر فروش ترین و پر مصرف ترین کالای تهویه ای که در ساختمان ها استفاده می شود، دریچه هوا خطی آلومینیومی می باشد.

نحوه انتخاب و خرید انواع کانال هوا و دریچه هوا

با اطلاع از طول و عرض دریچه دمپر مورد نظر و قیمت پایه مدل دریچه می توانید توسط فرمول زیر قیمت تمام شده دریچه را محاسبه نمایید. در نهایت نیز بهتر است بدانید که این نوع دریچه‌ های هوا، در دو نوع بدون دمپر و با دمپر نیز طراحی می‌ شوند. به طور معمول در جنس های الومینیومی ، آهنی ، پلاستیکی و چوبی ساخته می شوند که هر کدام از این جنس ها دارای مدل های مختلف خاص به خود هستند. شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. دریچه هوا یکی از بخش های مهم این سیستم ها است که تنظیم کننده جریان هوا می باشد.

شرکت تهران دما آرکا علاوه بر اینکه در کارخانه ی خود محصولات گوناگونی را تولید می کند، نماینده ی کارخانه ی شاهرخی نیز می باشد. به همین دلیل کارفرمایان و ساختمان سازان می توانند جهت دریافت لیست قیمت دریچه هوا شاهرخی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند. این کالا همانطور که از نامش پیداست، امکان جهت دهی باد را به چپ و راست و بالا و پایین را برای ما فراهم می کند. در کارخانه تهران دما دریچه هوا قابل تنظیم در متریال های چوبی، آلومینیومی و آهنی تولید و عرضه می گردد. در این صفحه از وبسایت این مجموعه تمامی تصاویر و مدل های تولیدی درح شده است‌.

انواع دریچه هوا و کاربردهای آن فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

زمانی که صحبت از سیستم های هوارسانی و یا هواساز ها در ساختمان به میان می آید با یکی از قطعات مهم آنها یعنی دریچه هوا رو به رو می شویم. دریچه تنظیم هوا در پایان سیستم و به انتهای مسیر های جریان هوای کانال ها تهویه نظری متصل می شود. کانال های هدایت هوا از نظر نوع سطح مقطع در دو نوع چهار گوش و گرد و معمولا با ورق گالوانیزه طراحی و اجرا می گردند، البته در بعضی از موارد خاص از ورق استیل یا آلومنیوم برای ساخت کانال هوا استفاده می شود. از انواع دریچه هوا ی مشبک می توان به انواعِ زاویه دار از قبیلِ”زاویه صفر” و”زاویه ی چهل و پنج درجه” که بصورتِ یکطرفه،دوطرفه،سه طرفه و چهارطرفه پرتاب باد میکنند اشاره نمود. با توجه به مقاطع کانال های هوا می توان دریچه تنظیم هوا را بصورت چهارگوش یا گرد تولید نمود.