خدمات سئو سایت به سبک وب‌رمز بالاتر از رقبا دیده شوید

افزایش فروش و افزایش مشتری مهم‌ترین مسائلی هستند که صاحبان کسب و کار‌ها همواره به آن توجه دارند. با استفاده از آموزش سئو به راحتی می‌توان فروشگاه سوت و کور خود را به محلی برای رفت و آمد کاربران تبدیل کرد. این دقیقا همان چیزی است که موتورهای جست و جو گوگل را به وجد می‌آورد و آن‌ها نیز رفته رفته ارزش و اعتبار ویژه‌ای برای سایت شما قائل می‌شوند.

در صورتی که لینک خراب در صفحات تان وجود داشته باشد، کاربران هنگام استفاده از آنها با خطای 404 روبرو می شوند. مشاهده این خطا در صفحات باعث به خطر افتادن تجربه کاربری و از دست دادن اعتبار نزد گوگل می شود. تصور گوگل از صفحاتی که تعداد زیادی خطای 404 دارند، عدم نگهداری صحیح از سایت است. همانطور که گفتیم تمامی سایت ها برای افزایش بازدید و جذب مشتریان بیشتر، بایستی سئو سایت خود را افزایش دهند. در ادامه این مطلب شما را با نحوه افزایش رنکینگ وب سایت در گوگل آشنا می کنیم.

با توجه به این تعریف، گوگل بهبود محتوا از نظر شاخص های E-A-T، یک عملکرد مثبت در نظر گرفته اما به طور رسمی آن را ملاکی برای رتبه بندی اعلام نکرده است. با این حال باید بدانید این موتور جستجو، الگوریتم های متعددی را برای سنجش تخصص، اعتبار و اعتماد بخش های مختلف سایت اعم از صفحات و نویسندگان آنها در نظر گرفته است که در ارزیابی کیفیت سایت شما تاثیر گذار خواهند بود. اگر می خواهید با این فاکتورها بیشتر آشنا شوید، بهتر است نگاهی به مقاله “الگوریتم EAT چیست” داشته باشید.

باتوجه به اینکه، اولین صفحه گوگل شامل فهرستی از بهترین و مورد اعتماد‌ترین محتواهای گوگل درباره کلمه کلیدی موردنظر است، گوگل اطلاعات مورد نیاز ساخت فیچراسنیپت را از محتواهای موجود در همان صفحه انتخاب می‌کند. یکی از راه های افزایش سئو سایت، ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول گوگل است. در واقع سایت مپ به گوگل اطلاع می دهد کدام صفحات سایت مهم هستند بنابراین آن ها را راحت تر پیدا می کند. افزودن نقشه سایت باعث افزایش سرعت ایندکس مطالب می شود و در نتیجه باعث افزایش سئو سایت می شود.

دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد. استفاده از اطلاعات غنی و مقالات مرتبط با موضوع می توان به افزایش بازدید سایت کمک کنند. نتایج جستجوی ارگانیک به ما نشان میدهد که سئو وبسایت برای جستجوگران باهوش معتبرتر به نظر می‌رسد و کلیک‌های بیشتری نسبت به تبلیغات پولی دریافت می‌کند. به عنوان مثال، از تمام جستجوهای املاک در ایالات متحده، تنها 2.8٪ از مردم بر روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.

اگر وب سایت شما دارای پیشینه ای هست و قبلا یک سایت قدیمی داشتید، صحت انتقال سایت قدیم به جدید را نیز کامل بررسی بفرمایید. وب24 با به کارگیری اصول سئو کلاه سفید و با تکیه بر تجربه چندین ساله و نمونه‌های موفق فراوان در حوزه سئو سایت، رتبه سایت شما را ارتقا می‌دهد. سئو یک تخصص و تکنیک است و هیچ سایتی بدون رعایت اصول سئو به نتایج مطلوب دست پیدا نخواهد کرد. نگاه وب24 به سئو، طولانی مدت است و تلاش می‌کند رتبه سایت شما را با ایمن ترین روش‌های ممکن ارتقا دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار