پادکست علمی 18 پادکست برتر علمی فارسی و انگلیسی | mey

اگر به تولید پادکست علاقه دارید، رصدکردن اپیزودها و سایت چنل‌بی در ساخت پادکست خوب کمکتان می‌کند. پادکست چنل‌بی نسبت به سایر پادکست‌های محبوب ایرانی قدیمی‌تر است. این سابقۀ بیشتر، این مجموعه را به یکی از حرفه‌ای‌ترین و معروف‌ترین پادکست‌های ایرانی تبدیل کرده است.

درباره پادکست تولد علمی خطرناک به نام ژنتیک

پادکست علمی 18 پادکست برتر علمی فارسی و انگلیسی | mey

متوجه شده‌ایم که جاوا اسکریپت در این مرورگر غیرفعال شده است. لطفاً برای ادامه استفاده از twitter.com جاوا اسکریپت را فعال کنید یا از مرورگر پشتیبانی‌شده‌ای استفاده کنید. فهرستی از مرورگرهای پشتیبانی‌شده را می‌توانید در «مرکز راهنمایی» ما ببینید. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای رسانه ی رادیونگارمحفوظ است. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. در رادیو دال، در هر قسمت، با کشور و تجربه‌ای جدید آشنا می‌شویم.

پادکست فلسفه علم:

ادبیات و موسیقی از شاخصه‌های بارز فرهنگ هر ملت و منطقه‌ای است. با رادیو دیو راه بروید و بدون فکرکردن به اینکه چه می‌گویند فقط لذت ببرید. با این پادکست می‌توان برای حدود ۱ ساعت به جایی خارج از مرزها سفر کرد. رادیو آفساید، در یک جمله، پادکستی برای عاشقان فوتبال است. هر هفته، در اپیزودی حدودا ۲ساعتی، رویدادهای هفته در لیگ‌های مختلف دنیا را بررسی می‌کند. این پادکست را چند جوان عاشق فوتبال که همگی در خارج از کشور زندگی می‌کنند اجرا می‌کنند.

اگر اهل مطالعه‌اید، بی‌پلاس در انتخاب کتاب‌های مناسبِ احوالات‌تان کمکتان می‌کند. اگر به‌دنبال تجربه آرامش و پذیرش بیشتری در زندگی هستید، دکتر شکوری در رادیو راه کمکتان خواهد کرد. © تمامی حقوق وب سایت متعلق به مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور است.

در بخش دیگری از این قسمت به صورت اجمالی با هم نظریه‌های مختلفی که در مورد رؤیاها و کابوس‌های ما وجود دارند را بررسی می‌کنیم تا با کلیات این مقوله از زاویه دیدهای مختلف پادکستی برای دانشجویان فلسفه دانشگاه تهران آشنا شویم. تهیه‌کنندگان این پادکست قصد دارند تا ما را بیشتر با محل زندگی‌مان آشنا کنند. آیا تا به حال با پرسش‌هایی مانند علم چیست؟ علم چه چیزی نیست؟ چه چیزی علمی است؟ مواجه شده‌اید.

  • معرفی 6 پادکست جذاب و مشهور جهان که مخاطبان علمی بسیاری را در همه گروه‌های سنی به خود جلب کرده است.
  • در این پادکست هر هفته از ستاره‌شناسان، فضانوردان و مهندسان فضایی دعوت می‌کنند و به مصاحبه به آنان می‌پردازند.
  • می‌توانید جواب سوال‌هایی مانند اینکه ما انسان‌ها چگونه به وجود آمده‌ایم؟ یا وراثت چگونه از والدین به کودک منتقل می‌شود را پیدا کنید.
  • این پژوهشگران در دانشگاه‌های برتر کشورهای مختلف فعالیت می‌کنند که نشان دهنده سطح علمی بالای این پادکست است.
  • اگر عشق کتاب و کتابخوانی دارید، این پادکست حال شما را خوب می‌کند.