آب میوه گیری بوش آب مرکبات گیری بوش عصاره گیر بوش | سناپویان

در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد. اگر فکر می‌کنید به ظرفیت بیشتری نیاز دارید، 2 مدل اول گزینه مناسبی برای شما هستند چرا که دارای مخزن تفاله 3 لیتری هستند. فروشگاه لوازم خانگی دیجی سلز با همکاری پخش سپید  بصورت مستقیم محصولات بوش را از وارد کننده دریافت و در فروشگاه دیجی سلز عرضه می نماید. تیغه‌ی آبمیوه‌گیری از استیل ساخته شده است تا دربرابر زنگ‌زدگی ناشی از رطوبت مقاوم باشد.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GPB

این دستگاه طول عمر بالایی دارد و به قابلیت‌های متنوعی مثل تنظیمات دو سرعته و سیستم ضد چکه مجهز است. یکی از امکاناتی که در تمام دستگاه‌های آبمیوه‌گیری وجود دارد قابلیت تنظیم سرعت است که می‌تواند از 1 تا 5 متغیر باشد. در برخی از محصولات قابلیت تنظیم سرعت وجود ندارد اما در برخی دیگر با توجه به رده کالا می‌تواند تا 5 حالت قابل تغییر و تنظیم باشد.

خبر بسیار خوب دیگر این است که تمامی بخش‌های پلاستیکی به کار رفته در ساخت این محصول فاقد هرگونه ماده مضر شیمیایی از جمله BPA بوده و هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن سالم بودن آبمیوه وجود ندارد. از همین بابت نوشیدنی تهیه شده علاوه بر کیفیت بالا، از سلامت کامل نیز برخوردار خواهد بود. برای برند بوش رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از خطرات همواره موضوعی حائز اهمیت بوده که در طراحی تمامی محصولات خود آن را اعمال کرده است. این آبمیوه گیری نیز به لطف تعبیه سیستم SafetyStop محافظت قابل اعتمادی را در برابر هرگونه آسیب ایجاد می‌کند. مکانیزم عملکرد این سیستم ایمنی به گونه‌ایست که تا زمان قرارگیری کامل و صحیح تمام قطعات دستگاه در جای مختص خود، از انجام فرایند موتور و روشن شدن آن جلوگیری می‌کند.

آبمیوه گیری 4 کاره حرفه ای برند تفال مدل Tefal TF-3882

آب میوه گیری بوش آب مرکبات گیری بوش عصاره گیر بوش | سناپویان تصور کنید که این دهانه بزرگ تا چه اندازه به فرآیند آبگیری سرعت می‌بخشد. در این مقاله 5 مدل آبمیوه گیری اصل، قوی و پرفروش از برند بوش را معرفی و با هم مقایسه می‌کنیم. هدف از مقایسه این است که بتوانید بر اساس نیاز و معیارهای خود، بهترین آبمیوه گیری را انتخاب کنید.

  • حتی هنگامی که دستگاه فعالیت دارد اگر درب آن را حین کار باز کنید؛ موتور آن بلافاصله متوقف می شود و این مورد به دلیل ایمنی بالای دستگاه است.
  • آبمیوه گیری بوش مدل BSSJ3882 دستگاهی 4 کاره است که با توان 1200 وات کار می کند.
  • بنابراین اگر در بازار لوازم خانگی به آب میوه گیری بوش چند کاره برخورد کردید، قطعا از محصولات تقلبی است که با کمی بررسی خودتان به فیک بودن کالا پی خواهید برد.
  • هر بار می توانید تفاله گیر آبمیوه گیری بوش مدل MES3500 را از بدنه جدا کرده و پس از تمیز کردن در زیر شیر آب، دوباره در جایگاه مخصوص خود قرار دهید.
  • با توجه به جنس استیل ضدزنگ تیغه‌ها و فیلتر این محصول، شستشوی آنها در زیر جریان مستقیم آب امکان‌پذیر خواهد بود.

تیغه این آبمیوه گیری Bosch از استیل ساخته شده تا دربرابر زنگ‌زدگی ناشی از رطوبت مقاومت زیادی داشته باشد. این ویژگی به‌خصوص در دستگاه‌هایی مانند آب‌میوه‌گیری که تیغه تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، حائزاهمیت است. تیغه این دستگاه زنگ نمی‌زند و طعم خوب و خوشایند آبمیوه را تغییر نمی‌دهد.

آبمیوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-941 سفید