ماوس قیمت انواع ماوس کامپیوتر خرید بدون واسطه برگ مارکت

به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. نکته دیگری که برای خرید ماوس باید به آن توجه کنید، سنسور این تجهیزات است. در برخی از جدیدترین و حرفه ای ترین ماوس ها مانند محصولات لاجیتک از سنسورهای DarkField استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از ماوس روی تمام سطوح، حتی سطوح شیشه ای استفاده کند. برای خرید ماوس باکیفیت باید به طراحی ارگونومیک در این تجهیزات توجه داشته باشید. به خصوص اگر فردی هستید که در طول روز با این وسایل کار می کنید، به هیچ عنوان به سراغ ماوس ارزان و بی کیفیت نباشید. فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند.

ماوس لاجیتک مدل Unify MX Anywhere 3

این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به نیاز و کیفیت آن ها انتخاب خود را انجام دهید و سپس به خرید ماوس بپردازید. سیم دار، بی سیم، اپتیکال، لیزری، توپی‌، ارگونومیک و گیمینگ انواع این دستگاه هستند. ماوس‌های باسیم نکات مثبت بسیار زیادی نسبت به ماوس‌های بی‌سیم دارند، نداشتن باتری و ترنسمیتور، این ماوس‌ها را به ماوس‌های سبک‌تری تبدیل می‌کند که کاربری آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. همچنین به دلیل وجود سیم می‌توانید بدون نگرانی از میزان شارژ باتری یا سرعت واکنش‌دهی ماوس و یا قدرت ارتباط بین ماوس و کامپیوتر به سادگی آن را به کامپیوتر خود متصل و از آن استفاده کنید. حتی اگر لپ‌تاپ داشته باشید هم باز به موس احتیاج پیدا می‌کنید.

رزولوشن بازی های مختلف به وسیله کلید DPI که در ماوس های گیمینگ تعبیه شده، توسط کاربر قابل تنظیم است. برای خرید بهترین ماوس با سیم لازم است نوع کاربری خود را از این وسیله مشخص کنید. در بازار امروز تنوع ماوس با سیم و بدون سیم بسیار بالاست و برندهای معتبر سازنده لوازم جانبی به طراحی و ساخت تخصصی این محصول می پردازند. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 مدل ماوس با سیم آشنا کنیم که بهترین کیفیت را ارائه کرده و عمر مفید بالایی دارند. بهتر است قبل از خرید موس، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید. اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید.

  • ماوس‌های باسیم نکات مثبت بسیار زیادی نسبت به ماوس‌های بی‌سیم دارند، نداشتن باتری و ترنسمیتور، این ماوس‌ها را به ماوس‌های سبک‌تری تبدیل می‌کند که کاربری آن‌ها را ساده‌تر می‌کند.
  • ماوس با سیستم عامل های متعددی سازگاری دارد که عبارت است از ویندوز 7، 8، 8.1، Mac OS X، ویندوز XP و Vista.
  • برای مثال وقتی برای خرید موس بیسیم هزینه کمی کنار بگذارید، باید مبلغی معقول را برای آن بپردازید.
  • پس در نظر داشته باشید که قیمت موس وایرلس از موس‌های دانگلی بیشتر خواهد بود.
  • زیرا اکثر لپ‌تاپ‌ها بلوتوث دارند و دیگر نیازی نیست تا درگاه USB اشغال شود.
اکثر آن‌ها ممکن است دارای ویژگی و امکانات بیش‌تری نسبت به موس های دیگر برای بهبود تجربه بازی شما باشند. به طور کلی موس های مخصوص بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کاری را که یک موس معمولی می‌تواند انجام دهد را با دقت بالاتر، تاخیر کم‌تر و طراحی ارگونومیک‌تری برای کاربر انجام دهند. سایر ویژگی‌های مثبتی که در موس های بازی وجود دارد شامل کلیدهایی با قابلیت شخصی‌سازی برای بازی یا کارهای دیگر، طراحی پر زرق و برق‌تر و کنترل DPI که می‌تواند بر اساس نیاز شما در بازی به صورت شخصی تنظیم شود.

ماوس فیلیپس مدل M104

به عنوان مثال سنسور “DarkField” لاجیتک که در ماوس‌های MX Master 2S، MX Anywhere 2s، MX Master و MX Anywhere 2 استفاده شده است قابلیت تنظیم DPI و قابلیت کار روی تمام سطوح حتی شیشه را به شما می‌دهد. همین که در هر ثانیه، تا چه اندازه دستورهای کاربر را به سیستم منتقل کند، حساسیت را نشان می‌دهد. کسانی که برای بازی قصد خرید موس دارند، باید به‌دنبال موس‌هایی با بالاترین میزان حساسیت باشند. کسانی که برای مدت طولانی موس در دست می‌گیرند، باید به ارگونومی موس توجه بسیاری داشته باشند. برخی موس‌ها از نظر طراحی شاید عجیب به نظر برسند؛ اما کاملاً اصولی بر اساس موقعیت قرارگیری مچ دست طراحی شده‌اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار