قوانین و مقررات اتاق فرار | allescape

ژانر بازی ها گاهی ترسناک بوده و در برخی از مواقع ممکن است مارجرجویی باشد که ارائه دهنده گان این بازی ها اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهند. با وجود اینکه اتاق‌ فرارها فضا و سبک‌های بسیار متنوعی دارند، قوانین آن‌ها تا حدود زیادی شبیه به یکدیگر است. هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند.

چنانچه بازیکنان از جاهای تنگ و تاریک میترسند یا به چیزی فوبیا دارند، بایستی قبل از ورود به بازی این موضوع را با اعضای مجموعه در میون بذارن. تيم اسكيپ ويژن ابتدا كار خود را با طراحي اتاق فرار در اوايل سال 98 اغاز كرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پي در پي توانست اولين بازي اتاق فرار خود را راه اندازي كند. ايجاد محيطي سالم و خلاقانه براي سرگرمي و همكاري و همفكري ميان افراد از اهداف اين مجموعه ميباشد. در حال حاضر اين مجموعه در دو شعبه استان اصفهان مشغول به فعاليت است. هر بازی در دل خودش یک هدف و دنبال می کنه و شما باید در کمترین زمان ممکن با حل معماها خودتون و به هدف نهایی برسونید .این هدف می تونه پیدا کردن کلید خروج یا خنثی کردن بمب و یا پیدا کردن قاتل باشد .

دسترسی سریع

برای رکورد زدن در اتاق فرار با ما در تاج اسکیپ روم؛ یکی از بهترین اسکیپ روم های تهران همراه باشید. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.

چگونه اتاق فرار مورد علاقه خود را انتخاب کنیم؟

قوانین و مقررات اتاق فرار | allescape همراه باشید تا ببینید اسکیپ روم چیست و چگونه می توان آن را امتحان آل اسکیپ دات آی آر کرد. اگر در زمان بازی، یکی از افراد گروه از بازی خارج شود و اعلام انصراف کند، این به معنی انصراف کل اجزای تیم است و تمام تیم باید بازی را ترک کنند. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

  • یا یک شبه در اتاق در حال حرکت باشه و سایه اون رو دائم ببینید و صدای اون رو بشنوید.
  • در رابطه با اکتور قوانین به این صورت است که اکتورها به هیچ عنوان حق لمس کردن، صدمه زدن و حتی در معرض آسیب قرار دادنِ بازیکنان را ندارند.
  • امکان داره با یه کشو یا کمد قفل شده رو به رو شوید پس باید فضای اتاق و بگردید تا بتوانید کلید و پیدا کنید و یا یک قفل عددی که برای باز کردن اون نیاز به یک عدد دارید پس سرنخهای داخل بازی و کنار هم بزارید و سعی کنید از دلش یه عدد خارج کنید.
  • کافیست کمی در اینترنت درباره کدهای رمز مختلف از جمله مورس جستجو کنید تا در طول بازی در اسکیپ روم بتوانید از آنها استفاده نمایید.

همه اعضای شرکت کننده باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشن و به هیچ عنوان کودکان زیر سن اعلام شده را همراه خودتون نیاورید. افراد یک تیم باید از نظر تیپ اخلاقی و شخصیتی تقریبا مشابه هم باشند. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره محصولات جدا خودداری کنید. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد. 7- از به همراه داشتن اشیای قیمتی مثل جواهرآلات، پول نقد و لپ تاپ خودداری کنید!

اتاق فرار خونه جنی