تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند ؟ کلینیک خانه سفید-مهسا امانی

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند ؟ کلینیک خانه سفید-مهسا امانی

از سال‌ها پیش یکی از روش‌های درمانی درد زانو استفاده از هیالورونیک اسید است، اما تزریق آن درون استخوان و تاندون مورد تایید FDA نیست. تزریق ژل یکی از بهترین راه‌ها برای حجم‌دهی به صورت است. بخصوص تزریق ژل برای صورت لاغر که تاثیر شگفت انگیزی دارد.از ژل‌ها و فیلرها می‌توان برای برجسته کردن لب‌ها، گونه‌ها و چانه استفاده کرد. تزریق ژل گونه، ژل لب و چانه اگر درست و به اندازه انجام شود. دوام نتایج به نوع محصول، ناحیه مورد نظر و خود بیمار بستگی دارد.

فیلرها با حجم و غلظت متفاوت (بنا بر تشخیص پزشک معالج) درون سرنگ ‏های آماده قرار گرفته و پس از بی‏ حسی موضعی در ناحیه ‏ی مورد نظر تزریق می‏ گردند. در طول مشاوره، متخصص پوست و مو، ناحیه مورد نظر را ارزیابی می‌کند و سابقه پزشکی شما را بررسی می‌کند. به عنوان مثال اگر اخیراً داروهایی مانند آسپرین، بروفن یا ناپروکسن یا رقیق کننده‌های خون استفاده کرده‌اید، به پزشک تزریق ژل اطلاع دهید؛ چون می‌توانند احتمال کبودی را افزایش دهند. تزریق ژل گونه بهترین راه برای برجسته سازی و فرم دادن به گونه هایتان برای بازگرداندن زیبایی است.

تزریق چربی برخلاف موارد قبلی، یک مرحله لیپوساکشن دارد که تهاجمی است. چربی با لیپوساکشن از بدن خارج می‌شود، سپس خالص‌سازی شده و به محلی که می‌خواهیم حجم بدهیم (مثل گونه‌ها، زیر پلک و …) تزریق می‌شود. اول این که اگر از نتیجه‌ی نهایی خوشتان نیاید، باید ژل را با جراحی خارج کنیم. دوم این که چون این ژل‌ها دائمی هستند، باید در چند مرحله تزریق شوند و پروسه‌ی تزریق تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی ممکن است ۳ ماه طول بکشد. خود تزریق ژل PMMA نیز دشوار است و نیاز به تبحر و تجربه‌ی بالای پزشک متخصص دارد.

  • مزیت استفاده از این نوع پرکننده ها در این است که موارد سازنده ی آن ها در بدن وجود دارد، به همین دلیل تزریق آن ها به بدن با عوارض همراه نخواهد بود.
  • تزریق فیلر معمولا قبل از ۱۸ سالگی به هیچ عنوان توصیه نمی شود و افرادی که این فرآیند را پشت سر می گذارند، باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند.
  • از این رو برای زسیدن به نتیجه کامل می‌بایست حدود یک هفته صبر کرد.

اگر چه درد ناشی از تزریق ژل بسیار خفیف است به حدی که می‌توان گفت این روش بدون درد انجام می‌شود اما اگر حساس هستید می‌توانید در روز عمل از مسکن استفاده کنید. ژل در قسمتی از صورت که قبلاً معین شده است، تزریق می‌گردد و سپس در ادامه، یک بسته یخ روی آن قرار می‌گیرد. این مرحله بسیار مهم است که دقیقا ژل در چه عمقی تزریق شود.

ژل مناسب موقت برای تزریق

تزریق ژل Juvederm به‌راحتی می‌تواند تمامی چین‌ و چروک‌ های پوست شما را از بین برده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست شما گردد. اغلب خانم‌ها برای درمان چین‌وچروک‌هایی که براثر افزایش سن بر روی پوست خود می‌بینند، روی به انجام این عمل می‌آورند منتها باید قبل از انجام به نکات بسیاری دقت نمود. به‌صورت کلی با انتقال این ماده سمی به پوست موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه شده و درنهایت چین‌وچروک‌ها از بین می‌رود و ظاهری شاداب‌تر به فرد می‌بخشد. ژل جالپرو، نوعی محلول تزریقی قابل جذب و استریل است که به عنوان یک بیورویتالایزر یا پُرکننده پوستی عمل می تزریق ژل با بیان ساده – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/gel-injection-definition/ – کند. ژل جالپرو از دو بطری کوچک حاوی آمینواسید و دو شیشه ی حاوی سدیم هیالورونات تشکیل شده که باید با هم ترکیب شوند. فیلرهای موقت قابلیت تخلیه دارند و می‌توان به راحتی نتیجه نهایی آن‌ها را تغییر داد؛ به همین دلیل بیشتر برای فرم دهی و حجم بخشیدن به قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شوند.

راهنمای متقاضیان تزریق ژل

شرکت رستیلن که در سال 1996 تأسیس شد، به جایگزینی اسید هیالورونیک طبیعی موجود در پوست کمک می‌کند. با افزودن حجم به نواحی مورد نظر، خطوط و چین و چروک‌ها را می‌توان از بین برد و صورت صافی را ایجاد کرد. چین و چروک‌های نازولبیال بین بینی و گوشه دهان ایجاد می‌شوند. این چین و چروک‌ها به عنوان خطوط ماریونت نیز شناخته می‌شوند. تزریق ژل در این ناحیه یکی از رایج‌ترین درمان‌های جوانسازی صورت محسوب می‌شود. چین و چروک‌های نازولبیال اغلب در نتیجه‌ی افتادگی گونه‌ها که ناشی از افزایش سن است رخ می‌دهد اما در سایر افراد می‌تواند در اثر به کار بردن بیش از حد انواع حالات در صورت باشد.

» تزریق ژل به زیر چشم

از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر در 24 ساعت اول درمان خودداری کنید. همیشه سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که علاوه بر دلسوز بودن، مورد اعتماد باشد و تجربه کافی در زمینه خدمات زیبایی داشته باشد. در این راستا مفتخریم که به شما کلینیک خانه سفید را معرفی نماییم. استفاده از ژل به‌عنوان یک روشی غیرتهاجمی و غیر جراحی طرف‌داران زیادی دارد. استفاده از بسیاری از ژل‌ها برای افراد بالای 18 سال مجاز است. فردی که قصد تزریق انواع فیلر را دارد باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشد.

قبل از تزریق ژل صورت، ناحیه مورد نظر باید تمیز، و روی آن بی‌حسی موضعی زده ‌شود. بسیاری از ژل‌ها حاوی لیدوکائین هستند که یک بی‌حس کننده ملایم است و برای کاهش ناراحتی در طول و بعد از تزریق به کار می‌رود. سپس پزشک یک مقدار دقیق از ژل را بر اساس مشکل ناحیه مورد نظر، زیر پوست تزریق می‌کند. بسته به نوع ژل و نواحی تحت درمان، نتایج بلافاصله پس از تزریق ژل مشهود هستند. برخی افراد ورم و کبودی مختصری دارند که موقتی است و پس از چند روز از بین می‌رود. بلافاصله پس از تزریق می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید؛ اما پزشک ممکن است توصیه کند که یک روز استراحت کنید و فعالیت‌های شدید انجام ندهید.

تا یک هفته از مواد آرایشی استفاده نکرده و از اصلاح کردن صورت خودداری کنید. تا یک هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید؛ در صورت نیاز باید از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای 30 استفاده کرده و آن را هر 4 ساعت یک بار تمدید کنید. برای از بین بردن آثار کبودی می‌توانید از کمپرس آب سرد یا کرم‌های حاوی عصاره گیاه آرنیکا استفاده کنید.