اتاق فرار جن اکباتان ️10% تخفیف تهران | allescape

در سال 1364 چند جوان کنجکاو وارد این خانه تسخیر شده میشوند و تنها یک نفر از آنها می تواند فرار کند و در نهایت به دلیل فشارهای روحی و روانی در تیمارستان بستری شد. ماجرای اصلی و سناریوی اجرا شده در اتاق فرار خونه جنی شرایطی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید همراه با تنها بازمانده از افراد وارد شده به این کلبه، تجربه حضور در این خانه را بدست آوردید. تمامی اکتورهای اسکیپ روم یکطرف، اکتوری هم هست که با نام اکتور تعاملی شناخته می شود. معمولاً در برخی از اتاق فرار ها در هر ژانری، یک نفر هست که شما قرار است برای حل کردن معمایی یا پرده برداشتن از رازی به او کمک کنید. در اتاق ها، او به شما سرنخ ها را می دهد و راهنمایی می کند تا در نهایت به هدف خود نزدیک شوید. اولاً اکتور تعاملی همیشه یه فرد عادی و شیک پوش نیست و ممکن است بسته به نوع اسکیپ روم، چهره ای گریم شده و بسیار ترسناک و چندش آور داشته باشد یا حتی در اتاق فرار های جنایی، او خود قاتل باشد.

نوع دیگری از معماهای نوری که در همه ژانر اتاق فرار پیدا می شود، نوشته های نامرئی هستند. در این اسکیپ روم ها شما ابتدا باید چراغ قوه نور فرابنفش پیدا کنید و بعد از آن، با تابیدن آن روی سطوح مختلف با نوشته هایی مواجه می شوید که سرنخ هستند. همچنین، مهم ترین نکته ای که درباره اکتورهای اتاق فرار باید بدانید، دقت به آن ها است. در طول بازی های اسکیپ روم بخصوص آن هایی که به سبک جنایی و معمایی هستند و باید به دنبال سرنخ ها باشید، اکتور ها حرف هایی می زنند، لباس هایی می پوشند، به طرز عجیبی راه می روند یا حتی حرکات عجیب و غریبی نشان می دهند و همه این ها نشانه و سرنخ است. مثلاً در یک اتاق فرار، اکتوری هست که کر و لال بوده و با زبان بدن ارتباط می گیرد. او با شما با استفاده از دست ها و حرکات دست ارتباط برقرار می کند اما ممکن است همین حرکات دست، الگوی یک قفل یا مسیری باشد.

اگر در این‌مدت نتوانید معماها را حل کنید، در انتهای زمان بازی گیم مستر (مسئول بازی) درب‌ را برایتان باز می‌کند و یا پاسخ برخی معماها را به صورت مستقیم به شما می‌گوید. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند.

اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام

این سبک از اتاق فرار های ترسناک همان فیلم های جنایی و ترسناکی هستند مانند فیلم جیغ که معمولاً شما باید از دست یک قاتل یا گروهی از قاتلان فرار کنید. در این نوع از اسکیپ روم ها، قاتل در یک راهرو هست و از پایین، پای شرکت کننده را میگیرد تا طرف نتواند فرار کند یا دست شرکت کننده را میگیرد و با داخل اتاقی می برد تا او را بکشد. معمولاً هم از ابزارهایی مانند اره برقی، تبر، چاقو و غیره استفاده می شود.

اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام با 8% تخفیف و پرداخت تنها 119,600 تومان به جای 123,000 تومان

نور اتاق فرارهای ترسناک معمولاً به سمت تاریکی میروند و با توجه به وضعیت کلی ناآرام شما ، معادلات ریاضی و معماهای منطقی پیچیده مناسب تخفیف اسکیپ روم نیستند. بنابراین برای حل یک معمای پیچیده ممکن است لازم باشد انتظارات خود را پایین بیاورید. اگر اگر از آن دسته از بازیکنان هستید که از حل کردن معما لذت می برید اتاق فرار معمایی بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سخت آن است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد.

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتاق فرار زیرخاکی برروی نام این اتاق فرار در همین سطر کلیک کنید …
  • یکی از پرطرفدارترین ژانرهای پیاده سازی شده در اسکیپ روم ها ، اتاق فرار ترسناک می باشد.
  • بعد از تسخیر، از نظر ظاهری صدای فرد جن زده کمی تغییر می کنه و حالت صورتش غیر عادی میشه.
  • همان طور که اشاره شد، در مدت زمان حدود 60 دقیقه افراد یک تیم باید بتوانند سرنخ های مختلف را جستجو و با کنار هم قرار دادن در نهایت به جواب معما و کلید برای باز کردن قفل و رهایی از اتاق دست پیدا کنند.

اتاق فرار جن اکباتان ️10% تخفیف تهران | allescape