رده:کتاب‌های علوم غریبه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | maktabdata

رده:کتاب‌های علوم غریبه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | maktabdata

اگر ستمکاران با شیطان عمل کردند، دعا به قاضی عادل، دعاهای برگشته، عشای ربانی تاریک، دعا به انیمه سولا، دعای بز شب، بگذار پروردگار آسمان آنها را بهترین کتاب های علوم غریبه ببرد. “این ندای سلطنتی است، برای همه دشمنان من، در سرزمینی که پسر پسر قادر مطلق به دنیا آمد. تاریخچه شانگو بسیار مهم است تا اهمیت آن در اصل درک شود .

  • کارهای خارق عادتی که با حرکات سریع انجام می‌شود، مانند کارهای شعبده‌بازها.
  • همین ذات وجودی جنیان به آنها این امکان را می دهد که خود را به هر شکلی و با هر حجمی درآورند، چه به اندازه سرسوزن و چه در اندازه اتاقی بزرگ.
  • تصور قدما به این بوده که هرکس بتواند میان این دو قوه ارتباطی برقرار کند، از آثار مترتب بر آن بهره‌مند می‌شود.
  • شما عزیزان می توانید با دریافت این مجموعه تمامی فایلهای کتاب را بصورت یکجا در قالب ۹ فایل PDF دانلود نمائید.

در چشمانم به وضوح می توانستم جایی را ببینم که ردای آبی ام را در آن پنهان کرده بودم. بنابراین به جایی رفتم که فکر می‌کردم آنجاست، و مطمئناً، آنجا بود، داخل سد کالا، درست همان جایی که فکر می‌کردم. تا کنون ۱۶۱۷ جلد از این آثار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و گرچه هنوز سیمای وبسایت این مجموعه چندان کاربرپسند نیست مسئولان این کتابخانه می‌گویند پیوسته برای بهبود آن تلاش می‌کنند. علوم غریبه دینی نیستند ، چرا که در برخی از مباحث این علم در مورد تسخیرات و برخی مباحث غیرمتعارف صحبت میشود که دین آنها را رد کرده است . نام دیگر علوم غریبه ، علوم دانش سری و دور از دسترس عموم است .

کتاب علوم غریبه بسیار مجرب

یا شاید وقتی برای اولین بار سعی کردید با خدا صحبت کنید، در کودکی مثل من بودید. این کتاب برای شروع از پایه بسیار مناسب میباشد.ابتدا شروط اعمال روحانی را گفته بسیار مفصل و عالی انها را توضیح داده است.بعدش به بحث نجوم پرداخته است.حتی قسم موکلین روزها را هم اورده است. از کتابهای افشاری ارومیه ای که به بحث درباره علم شریف جفر می پردازد. کتابها تفکیک شده هستند و تمام آنها در یک فایل برای دانلود قرار داده شده اند. این کتابها عموما آثاری باطن‌گرایانه با درونمایه عرفانی، دینی و فلسفی هستند و که مضمون آئینهای هرمسی و گنوسی را در خود دارند.

کتاب کلیات اساطیر آصف بن برخیا

مطابق با روایات در دسترس، پیشینه علم رمل به زمان حضرت آدم (ع) برمی‌گردد. جفر هم از جمله علوم غریبه است که معمولا در کنار رمل می‌آید. کتاب طمطم هندی یکی از بهترین کتابهای قدیمی و خطی اصلی در زمینه طلسمات و دعانویسی و علوم غریبه میباشد . قویترین کتاب در زمینه طلسمات و احضارات محبت,تسخیر ات و عزائم جنیان,زبان بندی,بخت گشایی فوری,محبت فوری و قوی,طلسمات مال و ثروت.اکثر دعانویسان مجرب از این کتاب استفاده میکنند و همیشه جواب مطلوب میگیرند.

کتاب نکرونومیکون ترجمه فارسی رستاخیز مردگان ترجمه فارسی دو نسخه به علاوه ۱۵ کتاب مرتبط زبان اصلی

دانلود تمام کتابهای شیخ بهایی (9 کتاب نایاب) در قالب 11 فایل pdf از مجموعه کتاب های نایاب شیخ بهایی در زمینه علوم غریبه با بهترین کیفیت به صورت پک شده ارائه می گردد. این کتاب یکی از ارزشمندترین تالیفات شیخ بهایی در زمینه علوم غریبه, جفر و خوابنامه، خواص اسماء الهی و مطالب مجهوله است. کتاب سر المستتر شامل یک جلد کامل بوده و در دو فایل به شما عزیزان تقدیم میشود. یکی از نقاط قوت کتاب «بادهای افسون»‌ این است که براتی در آن، دست به گردآوری و معرفی منابع تحقیقی و در واقع یک کتابشناسی زده است؛ این کتابشناسی بین کتب ایرانی، هندی و غربی انجام شده است.