قیمت لپ‌تاپ اچ‌پی، لنوو و ایسوس امروز ۲۶ فروردین + دانلود لیست ایمنا | behtarin-laptop

Acer Swift 3 لپ‌تاپی است که می‌تواند آن نقطه شیرین بین قیمت و عملکرد را پیدا کند. این لپ‌تاپ دارای نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و یک درایو حالت جامد با ظرفیت 512 گیگابایت است، که همه مشخصات قابل توجهی برای لپ‌تاپ‌هایی است که معمولاً کمتر از 700 دلار قیمت دارند. Lenovo IdeaPad 3 بهترین لپ‌تاپ مینی برای خریدارانی است که بودجه بسیار کمی دارند. با وجود قیمتی کمتر از 200 دلار، این دستگاه نیازی به فداکاری از خریداران ندارد.

مینی لپ تاپ‌ها مخصوص کسانی هستند که روزانه مسافت زیادی را طی می‌کنند یا در محیط کاری مجبور به حمل لپ تاپ هستند. استفاده از این لپ تاپ‌ها برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین پیشنهاد نمی‌شود. به همین خاطر حتی بهترین مینی لپ تاپ های سال 2022 نیز نمی‌توانند انتظار گیمرها را برآورده کنند. صفحه نمایش مینی لپ تاپ Microsoft Surface Go 3، 10.5 اینچ است و کیفیت تصویر فول اچ دی را ارائه می‌کند که برای یک مینی لپ تاپ ارزان و اقتصادی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این نمایشگر نرخ نوسازی مناسب 60 هرتز دارد و مانند اکثر برندهای تولیدکننده لپ تاپ و مینی لپ تاپ، مایکروسافت نیز سرفیس گو ۳ را با کانفیگ‌های متنوعی عرضه می‌کند.

مینی لپ تاپ در مقایسه با تبلت؛ کدام یک برای استفاده شما مناسب‌تر است؟

قیمت لپ‌تاپ اچ‌پی، لنوو و ایسوس امروز ۲۶ فروردین + دانلود لیست ایمنا | behtarin-laptop بحث هزینه و قیمت یکی از مهمترین نکات در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی به حساب می آید در واقع شما باید مشخص کنید که چه مبلغی را به خرید مینی لپ‌تاپ اختصاص داده اید تا بتوانید بر اساس آن در رنج قیمت ها به دنبال یکی از بهترین مدل ها باشید. اگر بخواهیم کمی واقع بینانه به این قضیه نگاه کنیم مینی لپ تاپ به عنوان بهترین لپ تاپ دانشجویی نیز شناخته می شود چرا که در عین کم هزینه بودن کارایی و عملکرد بالایی دارد و به خاطر جمع و جور بودن می‌توان به سادگی آن را حمل و نقل کرد. اما نکته مهم در باره بهترین مینی لپ تاپ دانشجویی ویژگی و نحوه و راهنمای خرید بهترین مدل های آن است که توجه به این راهنما می‌تواند سبب شود شما خرید خوب و با قیمت مناسب داشته باشید.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه‌های مختلف، دنیای لپ تاپ‌ها نیز به نحوی دچار تغییر شده که بهترین مینی لپ تاپ های سال 2022 حتی قدرتمندتر از بقیه لپ تاپ‌ها ظاهر بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی می‌شوند. چند سالی است که با ورود برندهای معروف و محبوب دنیا به عرصه تولید مینی لپ تاپ‌ها، بازار این محصولات نیز به شدت داغ شده و تعداد زیادی از کاربران علاقه به خرید مینی لپ تاپ نشان می‌دهند. مینی لپ تاپ‌ها به دلیل اشغال فضای کمتر و حمل‌و‌نقل آسان، کاربرد بیشتری نسبت به انواع لپ تاپ‌ها پیدا کرده‌اند.

  • این پردازنده دارای 6 هسته حقیقی و 12 رشته پردازشی است که در امور مالتی تسکینگ بی نظیر ظاهر می شوند.
  • لپ تاپ استوک Microsoft Surface Pro 4 یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار با این قیمت می باشد که دلیل آن اندازه ی کوچک آن، وزن بسیار پایین و سهولت در جا به جایی است.
  • کروم‌بوک پلاس وی 2 نه‌ تنها یکی از بهترین مینی لپ تاپ های دنیادر سال 2018 است بلکه جز محبوب‌ترین کروم‌بوک‌های بازار نیز به حساب می‌آید و یک مینی لپ تاپ ارزان و خوب است.
  • بنابراین مطمئن شوید که لپ تاپی که خریداری می کنید حداقل 8 ساعت عمر باتری را قبل از نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.
  • برای افرادی که ساعت‌ها مشغول به تایپ هستند، این لپ تاپ می‌تواند یکی از بهترین تجارب را فراهم کند و تایپ با ان بسیار راحت است.