پروژه کامل بیمارستان فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز | memarinavaz

یک طراحی بیمارستان بی نقص می بایست صفات شخصیتیِ محلی و فرهنگی موسسه یا بیمارستان را مد نظر قرار دهد. امروزه، بسیاری از موسسات بر استفاده از المان های خوش آمدگویی برای استفاده در طراحی ساختمان جدید بیمارستانشان تاکید دارند. این امر معمولاً با در نظر گرفتن فضای پیش ورودی سرپوشیده، پارک ماشین توسط پیشخدمتان، لابی های باز و شفاف، فضاهای عمومی و نیز کاربرد متریال های گرم و طبیعی به منظور القای حس راحتی تحقق می پذیرد. طبقات بالاتر این بیمارستان به بخش های همچون سی سی یو و زنان و زایمان اختصاص یافته است.

  • مجموعه 2 پلان طراحی بیمارستان در قالب فایل اتوکد قابل ویرایش و شامل مدارک کامل دو پروژه طراحی ساختمان بیمارستان میباشد…
  • بیمارستان‌های عمومی که اصلی‌ترین نوع بیمارستان‌ها نیز به شمار می‌روند، اغلب دارای بخشی تحت عنوان اورژانس هستند که به وظیفه رسیدگی به مشکلات حاد و خطرناکی اعم از انواع سوختگی، تصادفات و بیماری‌های قلبی را بر عهده دارند.
  • با این وجود که توجه به بیماران و همراهان آن ها در طراحی فضاهای درمانی معمولاً دارای اولویت می باشد؛ اما دستیابی به شاخصه هایی که بتوانند به طور کامل نیازهای بیماران و پرسنل را مرتفع نمایند بسیار دشوار می نماید.
  • بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان بیمارستان در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.
پروژه کامل بیمارستان فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز | memarinavaz

تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر… این بیمارستان  بر مبنای تخت بستری در دسته بیمارستان های متوسط و بر مینای فعالیت در دسته بیمارستان عمومی قرار می گیرد. برای این پروژه دو برش طولی و عرضی در مقیاس1/200 زده شده که از قسمت های مهم بیمارستان عبور می کند . برای این پروژه سه نمای شمالی ، غربی و جنوبی  در مقیاس 1/200 طراحی شده است . این پلان بیمارستان در زمینی با مساحت بیش از 650 مترمربع ساخته شده است و از این نظر جز بیمارستان های کوچک دسته بندی می شود.

تعداد رندرهای در نظر گرفته شده برای این پروژه ۷ رندر ، هم دید انسانی و هم دید پرنده از حجم بنا و کل سایت می باشد . سایت در نظر گرفته شده برای پروژه حال حاضر ما تمامی شرایط لازم را دارا می باشد . فضاهای سبز ، آبنما ، آلاچیق ، فضای بازی کودکان ، پارکینگ آمبولانس، پارکینگ  عمومی ، پارکینگ اداری ، دسترسی سریع به شریان های اصلی و… جزوه بخش های تشکیل دهنده سایت پلان ما می باشند . فایل اتوکد تمام شیت ها و سه بعدی به محض خرید و دانلود با قابلیت ویرایش در اختیار شما قرار می گیرد . در طراحی معماری بیمارستان ، توجه کامل به فرهنگ ، عادات و ویژگی های جمعیتی بیماران و استفاده کنندگان از آن هم طراز با استانداردهای پزشکی و ساختمانی بیمارستان باید محور همه طراحی ها قرار گیرد .

شش – پروژه کامل بیمارستان خارجی

این بیمارستان به شکل دو نیم دایره که به یکدیگر متصل شده اند طراحی شده است و از این نظر دارای طرح معماری برتری می باشد. همچون وجود هلی پد برای فرود هلی کوپتر از دیگر نکات مثبت این پروژه کامل بیمارستان خارجی می باشد. سازه و تاسیسات بیمارستان یکی از کلیدی ترین بخش های معماری بیمارستان به شمار می رود. تاسیسات بیمارستان از آنجایی که با بسیاری از سیستم های طراحی شده در سازه های دیگر قابل مقایسه نیست (از جهت وجود سیستم های مختلف در بیمارستان) کاری سخت و پیچیده است. در این بخش برای کسانی که به دنبال پلان کامل بیمارستان برای ایده گرفتن می گردند، یک پلان بیمارستان را آماده نموده ایم.

به محض خرید و دانلود این پروژه فایل اتوکد تمامی شیت ها با قابلیت ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد . برای این پروژه دو عدد پرسپکتیو خطی خارجی از حجم کلی بیمارستان و ۲ عدد پرسپکتیو خطی داخلی از اتاق عمل و قسمت پذیرش طراحی نقشه بیمارستان شده است . بعد از ورود به بیمارستان با سه مسیر اصلی روبرو می شویم که در سمت راست بیمارستان داروخانه، آزمایشگاه و اتاق سیمنار دیده می شود. در سمت چپ این بیمارستان بخش هایی همچون رادیولوژی، اورژانس و درمانگاه های تخصصی جای گرفته است.

پروژه کامل مجتمع مسکونی 120 واحدی