مفتول مسوار قیمت انواع مفتول مسوار خرید و فروش مفتول مسی شهر مفتول | foulka

در کشور ما چون اکثر مواد اولیه کارخانه ها  از کشورهایی چون چین و اکراین وارد می شود. و پس از تخلیه مدت زیادی در فضای باز بنادر و در مجاورت دریا هستند. به دلیل رطوبت زیاد دچار زنگ زدگی و ریزش سطح مفتول و از بین رفتن درصدی از سرمایه داخلی  می شوند. به همین دلیل چربی زدائی و زنگ زدائی از مهمترین مرحله روکش کردن مفتول مسوار با کیفیت است. مرحله نهایی نحوه کشش و جمع کردن مفتول می باشد که با توجه به امکانات تولیدکنندگان متفاوت می باشد.

کاربردهای اصلی سیم مفتول مسوار

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آهن سازان آرکا (فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف) صنایع مفتولی فولکا می باشد. آهن دپو آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه پیگیری سفارش و نیاز مشتریان می‌باشد. به علت نوسانات لحظه ای در بازار در صورت اقدام به خرید گرفتن تایید قیمت ها از واحد فروش الزامی می باشد.

  • تولید کننده مفتول مسوار بصورت کلاف ، شاخه و قرقره ای در اندازه های مختلف آماده عرضه به تمام نقاط کشور می باشد.
  • مفتول‌های مسوار معمولا به دو صورت شاخه و کلاف با قطر 1 تا 8 میلی متر به بازار عرضه می‌شوند.
  • روش های خرید مفتول مسوار از فروشگاه آهن دپو از طرق مختلف امکان پذیر است.
  • خرید مفتول مسوار بر اساس کاربرد آن صورت می‌گیرد و برای این منظور باید به ضخامت سیم نیز توجه کرد .
برای شناخت مفتول های مسوار، روش تولید و کاربردهای آن تا آخر مقاله با آهن ملل همراه باشید. برای استعلام قیمت لحظه ای و دقیق مفتول مسوار می توانید با کارشناسان فولادین در تماس باشید . مفتول مسوار (pewter wire) نوعی مفتول است که به سبب تولید آن با فلز مس، مسوار نام گرفته است. همانند مفتول گالوانیزه که به سبب گالوانیزه کردن مفتول سیاه نام‌گذاری شده است.

تولیدکننده مفتول مسوار

بنابراین با استفاده از این دو ترکیب می‌توان بر دوام و مقاومت آن‌‌ها افزود. معمولا این نقطه ذوب بین 170 تا 230 درجه سانتی گراد است که بر اساس مواد و ترکیبات استفاده شده می‌تواند متغیر باشد. مصری‌ها و رومیان اولین افرادی بودند که در قرون وسطی از این آلیاژ استفاده می‌نمودند. مسوارها از فلزات باارزش و گرانبهایی هستند که طی قرن‌های گذشته تا به امروز استفاده می‌شوند. قلع و مس آلیاژهای اصلی تشکیل دهنده‌ مفتول مسوار هستند اما وجود آنتیموان و مقادیر کمی نقره و بیسموت نیز در این محصول ناگزیر است. از مقادیر بسیار کم‌تر مس به عنوان روکش جهت افزایش سختی سیم مفتول استفاده می‌شود.

وجود ناخالصی در سطح مانند سولفات ها ، کلرید ها و زنگ زدگی در سطح اگر از بین نروند پس از عبور از وان مس به صورت لکه سیاه پدیدار می شوند. بعد از مراحل چربی زدایی و زنگ زدگی مفتول ، مهم ترین بخش فرایند روکش دار نمودن آن با استفاده از سولفات مس می باشد. سوزن منگنه، پیچ و مهره نیز از سیم مفتولی مسوار تهیه می‌شود. سختی و ضدزنگ بودن این سیم مفتولی باعث شده که از آن در آرماتوربندی ساختمان و قالب‌بندی نیز استفاده شود. کاربرد سیم مفتول مسوار در تولید انواع سیم و کابل نیز کاملا واضح است. از دیگر کاربرد‌های این محصول می‌توان به تولید محصولات ریلی، اسکلت فیلتر هوا، ساخت موتور و ترنسفورماتور‌ها اشاره کرد.

مفتول مسوار قیمت انواع مفتول مسوار خرید و فروش مفتول مسی شهر مفتول | foulka