راهنمای استفاده از کیبورد کامپیوتر و کلیدهای میانبر در ویندوز با تصویر نارستان

با این حال معمولاً هنگام خرید کیبورد گیمینگ این ویژگی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. علاوه براین می‌تواند به انتخاب شما، نورپردازی را با توجه به تصویری که از مانیتور نمایش داده می‌شود انجام دهد. صفحه‌کلیدهای ارگونومیک، کیبوردهایی هستند که مطابق با حالت دست طراحی شده‌اند تا خستگی تایپ کردن طولانی مدت را کاهش دهند. این صفحه کلیدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دست شما در هنگام تایپ کردن در راحت‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد. این صفحه‌کلیدها قیمت بالاتری در مقایسه با صفحه کلیدهای معمولی دارند. به همین دلیل، اگر نیاز به تایپ طولانی مدت دارید، این نوع کیبورد را بخرید.

Logitech G613 Wireless Mechanical Gaming Keyboard

با توجه به کاربردها و استفاده‌های متفاوت از آن، کیبوردها دارای انواع و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. هنگام خرید کیبورد عوامل مختلفی مانند راحتی دکمه‌ها، نوع چیدمان دکمه‌ها، سیمی یا وایرلس بودن در کنار قیمت مناسب از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. کیبوردهای وایرلسی یا بی‌سیم برای کار کردن نیازی به متصل بودن از طریق سیم به کیس کامپیوتر ندارند.

به علاوه، این صفحه‌کلیدها، از نظر زیبایی‌شناسی نیز نسبت به صفحه‌کلیدهای معمولی، برتری دارند. نحوه اتصال کیبورد گوشی به کامپیوتر در ویندوز 10 و سایر ویندوز ها با استفاده از برنامه PC Remote هم مشابه سایر نرم افزار های عنوان شده در بالا می باشد. این برنامه را می توانید بر روی موبایل های اندروید و آیفون خود نصب کرده و به کنترل کامپیوتر خود بپردازید. به این ترتیب موس و کیبورد با استفاده از بلوتوث و یا هات اسپات به رایانه شما متصل شده و با اسکن QR کد می توانید کنترل از راه دور را شروع کنید. این نرم افزار قابل پشتیبانی بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید و ios می باشد.

کیبورد و ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TKM 8133 ا TSCO TKM 8133 Gaming Keyboard and Mouse

راهنمای استفاده از کیبورد کامپیوتر و کلیدهای میانبر در ویندوز با تصویر نارستان

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند منجر به بروز خطا در عملکرد صفحه کلید در ویندوز ۷ شود، به روز نبودن یا پاک شدن درایورها است. در صورتی که فقط کلیدهای عدد کیبورد غیر فعال شده‌اند، یک‌بار کلید “Num Lock” را فشار دهید؛ به احتمال بسیار زیاد، مشکل شما حل خواهد شد. با استفاده از صفحه کلید می توانید در اکثر برنامه ها کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید.

TSCO TK 8027 Keyboard With Persian Letters

یکی از مواردی که در هنگام خرید کیبورد وایرلسی باید به آن دقت کنید، نحوه‌ی اتصال‌پذیری آن‌ است. این کیبوردها می‌توانند با استفاده از یک آنتن فرستنده‌ی رادیویی، یک فرستنده‌ی فروسرخ یا از طریق بلوتوث کار کنند. از جمله کیبوردهای وایرلسی موجود در بازار با قمیت مناسب می‌توان به کیبورد گرین اشاره کرد. شما دکمه های کیبورد لپ تاپ به راحتی تایپ کنید اما تفاوتی که کیبورد استاندارد کامپیوتر دارد این است که در بعضی از مدل های آن جای دکمه ها و اعداد متفاوت است. در گذشته که کامپیوتری نبود از ماشین تحریر برای نوشتن مطالب مورد نیاز استفاده میشد.

  • سازندگان این نوع کیبوردها امروزه آن‌ها را در مدل‌های متنوع و برای طیف‌های مختلف کاربران مانند گیمرها، کاربرانی که ارگونومی برایشان اهمیت دارد یا کاربرانی که کارایی کیبورد برایشان مهم است می‌سازند.
  • کیبورد های مولتی مدیا جزء پرطرفدارترین کیبوردها بوده و ویژگی اصلی آن‌ها، وجود کلیدهای کنترل رسانه است.
  • کاربران صفحه کلیدهای تصویرساز اغلب ناراحتی فزاینده‌ای را در نوک انگشتان خود حس می‌کنند که ناشی از فقدان احساس تماس در هنگام تایپ کردن است.