تلویزیون شهری + 6 نکته طلایی، قیمت، نصب، فروش و اجاره | asilight

تلویزیون شهری + 6 نکته طلایی، قیمت، نصب، فروش و اجاره | asilight مطمئنا تا به حال در میادین مهم شهر یا در تقاطع‌های پر رفت‌وآمد نمایشگرهای بزرگی را دیده‌اید که در بالای ارتفاع قرار داده شده است. این نمایشگرها که انواع مختلفی نیز دارد، تلویزیون شهری نامیده می‌شود. این دستگاه‌ها نخستین بار در سال 1977 ساخته شد و جایگزین بهتری برای دستگاه‌های قدیمی آنالوگ محسوب می‌شد. اگرچه تلویزیون های شهری را به نام نمایشگر تبلیغاتی نیز می‌شناسند، اما باید بدانید که تبلیغ کالا و خدمات شرکت‌های مختلف تنها کاربرد آن نیست. همه نکاتی که در رابطه با خرید تلویزیون شهری بیان کردیم در قیمت آن نیز تاثیر می‌گذارند.

مشخصات فنی تلویزیون شهری SMD p6 فول کالر

درست است که در ابتدا در رابطه با تبلیغات با استفاده از تلویزیون شهری صحبت کردیم ولی در این بخش قصد داریم بیشتر در مورد مزایای خرید تلویزیون شهری صحبت کنیم. باید این را بدانید که این نوع از تبلیغات معمولا دوام خیلی بالایی داشته و مانند بیلبورد نیست که باد یا باران شدید بتواند روی آن تاثیر گذاشته یا افراد مختلف بتوانند به آن آسیب وارد کنند. طبیعتا با تبلیغات مختلفی در رابطه با خرید بهترین تلویزیون شهری مواجه خواهید شد ولی پیشنهاد ما به شما این است که بدون انجام تحقیقات کامل خرید خود را انجام ندهید. می‌توانید از افراد مطمئن و همچنین دارای تخصص در این حوزه مشورت گرفته و از آن‌ها بخواهید تا بهترین شرکت را برای خرید تلویزیون شهری به شما پیشنهاد بدهند.

زاویه دید و رزولیشن بالا از فاصله نزدیک و دور با شدت نور بسیار‌ بالا. گروه تولیدی بازرگانی ال‌ای دی پانل با تکیه بر دانش فنی خود و نیز مراودات تجاری با شرکای تجاری معتبر … تا به حال چیزی در مورد دمای رنگ لامپ ال ای دی چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی تا چه اندازه با دمای رنگ آش… مفتخریم طی سال‌های گذشته، تعداد زیادی پروژه‌های موفق فروش و نصب را تحویل مشتریان گرامی داده‌ایم. اتصال به سرورهای اختصاصی مجازی ابری شرکت سازنده مین بردها، برای کنترل از راه دور در مکان‌هایی مانند اتوبان‌ها، ارتفاعات بالا و نقاط با دسترسی مشکل که سازه در آنجا نصب شده است.

دسته اصلی در مدل‌های فول کالر:

مصرف انرژی پایین ، تغییر تصاویر ، پخش تصاویر متحرک مثل فیلم ، درخشندگی و ایجاد نور مورد نیاز از دیگر ویژگی های این محصول است. برای ساختن تلویزیون شهری پیکسل ها را به صورت مربع یا مستطیل میسازند که در نهایت یک ساختار مکعبی ایجاد میشود و هرچقدر این پیکسل ها بهم نزدیک باشند کیفیت بهتر خواهد بود. ولی باید توجه داشته باشید که نحوه ی قرار دادن ماژول ها در کنار یکدیگر یک پروسه ی زمان بر و پیچیده است که از قواعد خاصی پیروی میکند که رعایت این نکات میتواند در کیفیت ساختار تلویزیون شهری تاثیر بسزایی داشته باشد. کابینت این نوع تابلو میتواند از نوع دایکاست یا فلزی باشد که کابینت دایکاست رنتال، از نظر حمل و نقل و اجاره تلویزیون شهری بهتر است. جنس پاور نمایشگر smd از نوع CL اصل و برد کنترل آن از نوع HD و linsen می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است به علت برگزاری یک رویداد یا جشن نیاز باشد تا یک نمایشگر شهری سیار در محلی نصب شود.

تولید کننده تلویزیون شهری

تلویزیون شهری از کنارهم قرار گرفتن تعداد زیادی ماژول ال ای دی، کارت کنترل، پاور سوئیچینگ در یک کابینت تشکیل می شود و هنگامی که چندعدد کابینت در کنارهم قرار بگیرند می توانند بصورت هماهنگ عمل کنند و یک تصویر یکپارچه را تلویزیون شهری نمایش دهند. در تلویزیون های شهری یا تابلو روان ال ای دی، تصاویراز طریق ماژول ها به نمایش در می آیند و عملکرد آنها به این صورت است که ماژول ها برنامه های تبلیغاتی طراحی شده را دریافت می کنند و به عنوان خروجی نشان می دهند. با توجه به اینکه کیفیت تصویر در این نمایشگرها بسته به موارد متعدد دیگری است، می توان آن را عامل مهمی در قیمت نهایی تلویزیون شهری دانست. بدیهی است، هرچه کیفیت نمایشگر بالاتر باشد، ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری نیز خواهید بود.

  • هرچه از ماژولی با کیفیت بالاتر و همچنین تعداد پیکسل بالاتر استفاده کنید باید قیمت بالاتری نیز بپردازید.
  • خیر ، تمام قطعات بابت آّ و هوای گرم و سرد و رطوبت بالا عایق و بهینه شده اند و باید توجه داشت که حتما برای فضاهای اوت دور از ماژول های مخصوص اوت دور استفاده نمایید.
  • این نمایشگرها قابل استفاده برای صاحبان فروشگاه ها و جهت نمایش انواع متن های ثابت و روان، پخش فیلم، تیزر، پخش زنده تلویزیونی، معرفی کالا و خدمات و غیره استفاده می شوند.