موس فیلم طراحی Mouse در سالیدورک کلوپ مهندسی سه بعدی

ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. توپ این نوع موس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند.

بازتاب این نور به وسیله سنسور تصویربرداری شده و به کامپیوتر ارسال میشود. تفاوت دیگر ماوس های لیزری این است که شما میتوانید از آن روی سطح شیشیه ای و براق استفاده کنید در حالی که از سرعت موس کاسته نشود. همچنین، قابلیت‌های اضافی مانند نورپردازی در برخی از ماوس‌ها می‌تواند به صورت بصری جذاب باشد و برای افزایش تجربه کاربری مورد استفاده قرار گیرد. در کل، با توجه به نیاز و ترجیحات شخصی، انتخاب ماوس مناسب می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد. همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد.

سایر محصولات مشابه

نکته مهم این است که به دقت دریابید که هرکدام برای یافتن ماوس مناسب و متناسب با نیازهای شما چه چیزهایی را ارائه می‌دهند و چه کم و کسری دارند. علم و تکنولوژی امروزه بسیار پیشرفت کرده است که مثلا توانسته ایم در حوزه ی کامپیوتر شاید ساخت بهترینن ماوس بدون صدا و هوشمند سیم دار و غیره هستیم که بسیار عالی است. ماوس، یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های ورودی در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌هاست. در بازار امروزه انواع مختلفی از ماوس‌های با طراحی، قابلیت‌ها و سایز‌های متفاوتی وجود دارد.

موس گیمینگ رپو مدل V20 Pro

همین که در هر ثانیه، تا چه اندازه دستورهای کاربر را به سیستم منتقل کند، حساسیت را نشان می‌دهد. کسانی که برای بازی قصد خرید موس دارند، باید به‌دنبال موس‌هایی با بالاترین میزان حساسیت باشند. برای اکثر کاربران، ماوس استاندارد دارای سه دکمه (چپ، راست و اسکرول) کافی است. با این حال، طراحی‌های مختلفی برای کارهای مختلف وجود دارد. در زیر انواع ماوس را به شما معرفی می‌کنیم که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند. اما اگر شما از لپ تاپ استفاده می کنید، می توانید هم از موس های بی سیم و با سیم و هم از موس لپ تاپ که به نام تاچ پد معروف هستند، استفاده کنید.

ماوس سادیتا مدل SM-54

از طریق تصاویر ثبت شده کامپیوتر میتواند سرعت حرکت موس و همچنین جهت حرکت را تشخیص میدهد. کاربران نام این موس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند. این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد.

  • شارژدهیش بدون استفاده از rgb تا دو هفته است استفاده مداوم و روزانه و کیفیت ساخت خوبی داره.
  • دکمه های بیشتری که روی این موس کار گذاشته شده است را میتوانید برای انجام کار های مورد نظرتان تنظیم کنید.
  • انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار