بک لینک Backlink چیست؟ جامع ترین مقاله! مجله پاسخ-بک لینک گلدلینک

بک لینک Backlink چیست؟ جامع ترین مقاله! مجله پاسخ-بک لینک گلدلینک

بک لینک ها با دادن اطلاعات اضافی و مفید به کاربران، به آن‌ها کمک می‌کنند که تجربه اینترنت گردی بهتری داشته باشند و به نیازشان را رفع کنند. شما محتوای با کیفیت بساز و تو یوتیوب قرار بده ازشم بک لینک بگیر، خیلی هم خوبه. تا همین چند وقت پیش هم هیچ لینکی به سایت نمیدادم تا تعداد پست ها و بازدیدها بیشتر بشه و الان چند ماهی هست که شروع کردم به لینک دادن به دسته بندی های مرتبط سایتمون. اما خب مسئله اینه که این سوشیال ها اسم برند شرکت ما نیستن و یا به اسم فرد ساخته شدن یا کلمه کلیدی مثل همون سفر و…. مطمئنا اگر سایت های سطح وب بخواهند به شما به عنوان یک سایت معتبر لینک بدهند، صرفا روی یک صفحه از سایتتان تمرکز نمیکنند.

  • در صورتی که از کلمه کلیدی مرتبط با صفحات داخلی سایت استفاده شود، رتبه سایت در موتورهای جستجو افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.
  • فرض را بر این می‌گیریم که بعضی از خوانندگان این مقاله، هنوز با سئو آشنایی کامل نداشته باشند.
  • مثلا خود من در مقالات سایتم بیشتر از 10 ها لینک به ابزارهای سایت ahref، moz، keywordtool و… .
  • گاهی پیشنهاد می‌شود کلمه کلیدی مورد نظر را لینک‌سازی کنید به صورتی که روی یک واژه تمرکز کامل نکنید.
  • براساس تجربه و داده‌های بررسی شده توسط کارشناسان سئو می‌توان گفت حداقل یک ماه را باید در نظر گرفت.

در عوض برایشان یک محصول ارسال نمایید و اجازه بدهید خودشان تصمیم بگیرند که آیا این ارزش لینک بیلدینگ در وبلاگ را دارد یا خیر. این یک پست اینفوگرافی است که نویسنده یک سایت برای اولین بار درست کرده است. او برای این کار چندین ساعت زمان گذاشته است و یک طراح حرفه‌ای نیز استخدام کرده تا همه چیز حرفه‌ای به نظر بیاید. و تصویری که در بخش بیوگرافی نویسنده استفاده می‌کند را بردارید.

در کدام حالت احتمالاً تعداد کاربران بیشتری به سمت آن وب سایت روانه خواهند شد؟ بنابراین بک لینک‌ها شانس جذب کاربر را برای یک سایت افزایش می‌دهند. همانقدر که خرید بک لینک قوی به سئو سایت ما کمک می‌کند، اشتباه در انتخاب سایت و ایجاد لینک‌های کم ارزش موجب از دست رفتن جایگاه خواهد شد. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست باید نحوه و محل قرارگیری آن را نیز بررسی کنیم. از آن‌جایی که افراد علاقه به کلیک بر روی لینک‌هایی دارند که به شکل برجسته‌ و واضحی قرارگرفته‌اند، در نتیجه برخی از لینک‌ها در یک صفحه سایت، احتمال کلیک شدن بیشتری دارند. به طور خلاصه، اگر بک لینک سایت را در بخش اصلی محتوای صفحه قرار دهیم و فونت و رنگ متفاوتی را نیز برای آن در نظر بگیریم.

از چند سایت مختلف بک لینک بگیرید از چند سایت مختلف بک لینک بگیرید

برای وارد کردن لینک خودتان در صفحات ویکی پدیا، اول از همه باید به ارتباط آن صفحه با محتوای سایت خودتان فکر کنید و بعد بگردید و ببینید که در کدام بخش‌ها، فقدان اطلاعات هست. با پر کردن آن بخش‌ها، می‌توانید شانس دیدن شدن لینک‌تان را بیشتر کنید. بک لینک های dofollow زیادی که از یک دامنه گرفته شوند، باعث شک گوگل نسبت به سایت شما خواهند شد.

چرا بک لینک در سئو مهم است؟

بیش از سه سال است که با تولید محتوای متنی پیراسته و ارائه خدمات تخصصی سئو، در راستای رفع نیاز شرکت‌ها و مخاطبان تلاش می‌کنم. با کلمه کلیدی، با مترادف‌های کلمه کلیدی، کلمه کلیدی به اضافه برند، با جمله، با عبارت، لینک naked و … . می‌گویم بعضی از کسب‌وکارها چون مشتریان بعضی از تجارت‌ها سایت ندارند یا سایت‌های خوبی ندارند. همواره فروم ها کاربران زیادی را به خود اختصاص می دهند و شما با قرار دادن مطلب همراه لینک در آنها می توانید کاربران آنها را به سایت خود وارد نمایید. این فاکتور سن دامنه، تعداد لینک های ورودی و خروجی سایتی است که از آن لینک دریافت می کنید. این لینک به این معنی است که گوگل و یا رباتهای جستجوی این لینک را تا مقصد دنبال کرده و این نوع بهترین لینک است و بیشترین تاثیر را در سئو دارد.

در نتیجه لازم است روی لینک هایی تمرکز کنید که کاربری را به سایت شما منتقل می کند و مهم تر از ان کاربر باید به محتوای ارزشمندی از سایت شما دست یابد و محتوا های شما برای او مفید باشد. اگر در لینک سازی از سایت های مرتبط با سایت خودتان پیوند بگیرید به احتمال زیاد کاربران روی پیوند ها کلیک خواهند کرد و محتوای شما برای آن ها مفید خواهد بود. سایت‌هایی که محتوای خاصی ندارند و صرفاً برای لینک سازی ایجاد شده‌اند. این نوع سایت‌ها معمولاً صفحاتی پر از لینک به سایت‌های مختلف با موضوعات متنوع و بی‌ارتباط با یکدیگر دارند. در مقابل بعضی از بک لینک‌ها نه‌تنها ارزشی ندارند بلکه حتی باید از آن‌ها اجتناب کرد؛ چراکه می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری برای وب‌سایتتان به بار بیاورند. یکی از این نوع بک لینک‌ها، گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم است.

بله این لینک ها نیز بک لینک محسوب میشوند ولی با توجه به اینکه متن Anchor Text عبارت ارزشمندی نیست برای سایت دریافت کننده لینک ارزش زیادی ایجاد نمیکند. ممکن است لینک شما در محتوای یک مقاله، سایدبار و یا حتی فوتر قرار گرفته باشد. لینک هایی که در محتوای صفحه هستند ارزش بیشتری در مقایسه با لینک های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت. صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. بعنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه خواهند بود. نوع جدید لینک که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، لینک‌های حاصل از «محتوای تولیدی کاربر» (User Generated Content | UGC) هستند.

در ضمن لازم به ذکر است هرگونه مبادله کالا و خدماتی که در ازای گرفتن بک لینک صورت بگیرید جزو لینک های خریداری شده محسوب می شود. خرید و تبادل لینک شاید ساده و راحت به نظر برسد اما به یاد داشته باشید این کار می تواند زحمات شما را یک شبه به باد دهد و مجازاتی از سمت گوگل برای سایت شما اعمال شود. بسیاری از ابزار ها مانند ahref و moz این امکان را به شما خواهند داد تا بفهمید سایت شما و حتی کدام یک از صفحه شما چه تعداد و از چه وبسایت هایی پیوند دریافت کرده است. درواقع عملکرد الگوریتم های گوگل نشان می دهد وب سایت هایی که این 3 مورد را رعایت نمی کنند ، از کیفیت پایین تری بر خوردار می باشند. از طرفی سایت هایی که این 3 مورد را رعایت می کنند ، علاوه بر اینکه سایت بهتری به شمار می آیند ، دارای اثبات آینده را نیز می باشند. چند سالی است که گوگل برای دنبال کردن این پیوند ها الگوریتم هایی را تعبیه کرده است تا سایت های اسپم را شناسایی کند.

پس به همین دلیل، تمامی لینک‌ها با ارزش نیستند و در صورت دریافت خدمات بک لینک کم ارزش، احتمال پنالتی شدن شما وجود دارد. برای سفارش بک لینک و افزایش قدرت دامنه , افزایش رتبه با بک لینک – پیدا کردن اینجا – فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان سئو خارجی یاسئومی با شما تماس بگیرند. گوگل در کتاب Rather Quality Guidelines تاکید کرده است که صاحبان سایت‌ها همیشه خود را به عنوان بهترین معرفی می‌کنند.