پنل داخل کابین آسانسور پنتا مدل دلتا آسانسور آتلانتیس

پنل داخل کابین آسانسور پنتا مدل دلتا آسانسور آتلانتیس می توان فیس پلیت استیل را یکی از بهترین مدل های این نوع شاسی احضار معرفی کرد. به دلیل اهمیت این بخش از آسانسور، که هم در بحث کاربردی و هم در زیبایی آسانسور تاثیر دارد، بر آن شدیم تا توضیحات جامعی را درمورد ویژگی ها و انواع آن بدهیم. تا با شناخت هر چه بیشتر نسبت به تهیه آن اقدام نماییید. چرا که این محصول انواع مختلفی داشته و باید با شناخت خوبی از مدل ها، بهترین آن را متناسب با آسانسور خود خریداری نمایید. ضمن اینکه علاوه بر کاربردهایی که این قطعه دارد، می تواند جزو مهم ترین المان ها در افزایش زیبایی و خاص جلوه کردن آسانسور شما نیز باشد.

  • شستی کابین آسانسور، پنل فرماندهی است که داخل و بیرون کابین آسانسور قرار دارد.
  • در غیر این صورت آسانسور با فشردن دکمه حرکت نخواهد کرد.
  • امروزه نمايشگرهاي آسانسور با قابليتها و امکانات متنوعي عرضه مي گردند.
  • به همین خاطر در این مناطق خرید چنین محصولاتی پیشنهاد نمی شود.
  • ۲- ‏با فشردن شاسي توسط استفاده کننده ، سوييچ بسته شده و ضمن روشن شدن نمايشگرشاسي ، ولتاژ خط سيگنال به صفر مي رسد.
قابليت نصب نمايشگر در اين پنل ها باعث شده تا مورد استقبال طيف گسترده اي از سلايق واقع شود. در ادامه به بررسي مشخصات فني و ظاهري اين پنل خواهيم پرداخت. بازرگانی رایا آسانسور با تکیه بر 29سال تجربه در صنعت آسانسور ، اکنون به عنوان یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه ها در زمینه فروش و تأمین آنلاین و حضوری قطعات آسانسور در کشور مطرح می باشد. بازرگانی رایا آسانسور تنها بازرگانی دارای مجوز فروش اینترنتی قطعات آسانسور در منبع ایران می باشد. در رایا آسانسور به شما کمک می کنیم تا پکیج و قطعات آسانسور مورد نظر خود را آگاهانه و به سهولت با قیمت‌های درب کارخانه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران دریافت کنید. شستی آسانسور بدنه استیل 304 نگیر به ضخامت ۴ میلیمتر و پلکسی گلاس می باشد.

تا آن را درون دیوار یا بر روی چهارچوب درب بخواهید نصب کنید. اما این مورد را نیز در نظر بگیرید، که اگر پلیت توکار فاقد پرس شدگی و یا امکان هرگونه فرم دهی را نداشت، بهتر است از این مدل استفاده نکنید. چرا که در این شرایط حداقل میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای پلیت، 1.5 میلی متر می باشد. که امروزه استفاده از مدل دیجیتالی بسیار مرسوم شده است. به نوعی که در بسیاری از آسانسورها از این مدل به جای مدل لامپی استفاده می کنند.

شرکت ضامن صنعت با 25 سال سابقه در عرصه صنعت آسانسور موفق به راه اندازی بزرگترین و مجهز ترین سایت خدمات آنلاین آسانسور و فروشگاه قطعات آسانسور در کل کشور گردیده است. فروش کلیه قطعات آسانسور فروش و نصب موتور آسانسور اروپایی . شاسي از دو جزء سوييچ و نمايشگر نوري تشکيل شده است .روشن شدن نمايشگر نوري يا اصطلاحا لامپ زير شاسي ، براي شاسيهاي احضار آسانسور در طبقات و انتخاب طبقه داخل کابين به معني پذيرش و ثبت درخواست کاربر توسط سيستم کنترل آسانسورمي باشد. تمامی پنل های آسانسور شرکت نوین کیا تک توسط تیم فنی طراحی و کنترل شده و به همین دلیل، مدرن ترین، شیک ترین و کار آمدترین پنل را در ایران از شرکت نوین کیا تک بخواهید. تقریبا در تمامی مجموعه ها و ساختمان هایی که آسانسور در آنها وجود دارد، عملیات سرویس و نگهداری صورت می پذیرد.

برد دایره ای شستی پنل آسانسور

دارای شاسی زنگ خطر یا دکمه کمک، که جزو المان ها و دکمه های ضروری در هر آسانسوری به حساب می آید. بدنه ABS و پلی کربنات ضد خش و استندلس استیل 2 میلیمتر خش دار نقره ای و طلایی. این پنل قابلیت چاپ آرم و لوگوی شرکت سازنده را بر روی خود دارد. از این مدل شستی ها در مکان های خاص استفاده می شود و مزیتی که دارد این است که مصرف انرژی کمتری دارد چون هرکسی سوار آسانسور نمی شود و تحرک آسانسور کم است و استهلاک آسانسور نیز در دراز مدت کمتر خواهد بود. یکی از مدل هایی که نسبت به سایر مدل ها خاص تر هست و مصرف انرژی کمتری دارد پنل کارتی آسانسور می باشد. این مدل از پنل بجای استفاده از دکمه های فیزیکی یا اصطلاحا فشاری،از دکمه های لمسی استفاده میکند.

مهارت و تجربه کافی در امر بازسازی کابین ، در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب تزئینات کابین آسانسور شما را انجام خواهند داد. نکاتی در مورد تزیینات کابین آسانسور تزیینات نباید با پیچ یا پرچ بصورتی که از داخل کابین نمایان باشد به بدنه متصل شوند. تزیینات جدید نباید بر روی تزیینات قدیمی سوار شود زیرا… این مدل از شاسی های احضار، به شکل لمسی و از جنس شیشه می باشند. این مدل علاوه بر زیبایی خاص و طراحی مدرنی که دارای از مقاومت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. به گونه ای که میزان مقاومت این نوع شاسی از دیگر انواع آن نیز بیشتر می باشد.

درب لولایی آسانسور سنگین با ضخامت چارچوب2 لته 125 جام لیفت

یکی از قطعاتی که در هنگام بازدید های دوره ای متخصصین تعمیر و نگهداری آسانسور، باید مورد بررسی قرار گیرد، شستی های آسانسور می باشد. این شستی آسانسور با بدنه استیل نگیر 304 به ضخامت۱ میلیمتر. این مدل شستی آسانسور تنها بااستیل خشدار قابلیت ارائه دارد . شرکت پنتا با نگاه ویژه به تولید محصولات با کیفیت و حفظ و تداوم آن، استانداردهای سخت گیرانه ای را در تهیه مواد اولیه تولید، اعمال می نماید. تامین مرغوب ترین نوع ورق های استیل ضد زنگ وارداتی، با پرداخت سطح عالی و همچنین کنترل دقیق ضخامت آن ها، تنها بخشی از تعهد و پایبندی شرکت پنتا به مشتریان را نمایش میدهد.