لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

ساختار این نوع لوله فلکسیبل صداگیر از ورق پِرس و نورد شده ی آلومینیومی به ضخامت ۱۱۰ تا ۱۴۰ میکرون می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی، بیشتر در تخلیه بخارات داغ و دود در پروژه های تجاری و صنعتی و هودهای خانگی کاربرد دارد. قطرهای قابل تولید در لوله فلکسیبل صداگیری آلومینیومی بینِ ۵ تا ۴۵ سانتیمتر متغیر می باشد(قطرها شاملِ ارقامِ ۵-۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰ و ۴۵ سانتیمتر می باشد). محدوده دمایی برای عملکردِ مفیدِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیوم بینِ ۲۰- تا ۱۷۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر آلومینیومی در شاخه های سه متری به صورت فشرده لسته بندی و ارایه می گردد.

لوله فلکسیبل PG29

به همین دلیل عمدتا برای محافظت از آن ها و نیز راحت تر کردن روند سیم کشی آن ها را در لوله هایی تحت عنوان لوله های برق قرار می دهند. این لوله به نسبت سایر لوله های برق موجود در بازار از انعطاف بیشتری برخوردار بوده و همچنین به علت وجود فلز در ساختار خود استحکام بسیار بالایی نیز دارد. لوله فلکسی برق از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع ساختمانی و تولیدی است که عمدتا به عنوان روکش محافظ سیم ها و کابل ها در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیم ها و کابل های مورد استفاده در تاسیسات برقی ساختمان ها در برابر عوامل محیطی از قبیل برخورد اجسام نوک تیز و همچنین رطوبت موجود در محیط ضعیف هستند.

لوله خرطومی فلکسی شیلددار

شما می‌توانید با توجه به ابعاد کارتان، تعداد رشته‌ها و همچنین ضخامت سیم‌ها و کابل‌های خود، سایز مورد نظرتان را سفارش دهید. بطور مثال جهت کانال کشی برای سیم و کابل های آر جی RG و شبکه بهترین نوع لوله برق فلزی نیز به حساب می آید. لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی در انواع قطر‌های ۱۰_۱۵_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰ و ۴۵ تولید خرید لوله فلکسی و عرضه می‌شود.

لوله فلکسیبل صداگیر همچنین بصورت گسترده بعنوان رابطِ انعطاف پذیر جهتِ هوارسانی در دهانه دستگاههای دمنده از قبیل انواعِ هواسازها،فنکویل ها، داکت اسپیلت و همچنین انواع مکنده ها از قبیلِ سانتریفیوژها،اگزوزفن ها و هواکشها کاربردِ فراوانی پیدا کرده است. لوله فلکسیبل صداگیر در چند مورد از انواعِ خود، نقش عمده ای را در مکشِ هوا،گردوغبار و همچنین ذراتِ ریز و سبک از جمله ذراتِ چوبِ حاصل از برش و سایش چوب در کارخانجات چوب ایفا می کند که به این گونه از لوله خرطومی ، لوله خرطومی مکش یا لوله فلکسیبل صداگیر گفته می شود. به همین منظور گروه صنعتی تهویه فراز برای رفعِ نیازِ گستره ی وسیعِ کاربردِ این محصول در صنایع مختلف، اقدام به تولید و عرضه ی زیرمجموعه ی کاملی از انواع لوله فلکسیبل صداگیر نموده است.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت‌ها کافی است با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تک سینی کابل شما را راهنمایی کنند. الاستومر نوعی پلیمر خاص بوده و افزایش قدرت انعطاف، سهولت در نصب، عایق گرما و صدا را در پی دارد. انعطاف بالا، مناسب برای فضاهای اسیدی و قلیایی، نصب آسان، عمر بالا و تحمل فشار موجب استفاده از کمبی در انواع سیستم دمنده و مکنده شده است. به دلیل مقاومت بسیار بالا دربرابر رطوبت و اشعه خورشید براحتی در فضاهای خارجی ساختمان بکار گرفته می‌شود. و لایه داخلی از جنس آلو مینیوم 100 میکرون میباشد که یک لایه عایق حرارتی ایجاد میکند. ۳- گرچه به لحاظ وزن نسبت به محصولاتِ مشابهِ عایقدار کمی بالاتر است اما بطور کلی برای نصاب و مجریِ نصب وزن مناسبی محسوب می شود و در کل جزوِ محصولاتِ سبک محسوب می گردد.

لوله فلکسی پلی استر

این محصولات را با نام لوله خرطومی نرم تابلویی، و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی هم می‌شناسند. به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد. محدوده دمایی قابل استفاده از این خرطومی بین منفی 30 الی مثبت 120 درجه سانتی‌گراد است. عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است.

مقایسه لوله فلکسی بل با کانال گالوانیزهلوله فلکسیبل هوا دارای مزایا و ویژگی بسیار زیادی است از مهمترین آنها کاهش و حذف صداهای اضافی است در صورتی که در کانال های که از جنس گالوانیزه است صدا های سیستم و هوایی که از کانال عبور می کند بسیار زیاد است. لوله خرطومی تابلویی دارای انعطاف بالا بوده و مقاوم در دمای 80+تا10- درجه سانتیگراد می باشد و دارای ضریب حفاظت محیطی IP55 می باشد مناسب برای استفاده در فضا های داخلی که درمقابل اشعه آفتاب قرار ندارند می باشد همانند تابلو برق،یخچال،تجهیزات پزشکی،جاروبرقی،سیم کشی و … به این لوله خرطومی ها لوله خرطومی نرم تابلویی و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز می گویند.

  • لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد.
  • بازه‌ی تحمل دمای این محصولات، بین منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است.
  • هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد.
  • ۳- همچون دیگر انواعِ لوله فلکسیبل صداگیر، این محصول نیز به لحاظ انعطاف پذیری، بسیار منعطف می باشد.