نحوه فعال سازی پروکسی در تلگرام

فرقی بین پروکسی و برنامه های دیگر عبور از فیلترینگ نیست و چون این قابلیت را خود پاول دورف در پیام رسان تلگرام افزوده است پس می توانید با خیال راحت به این پروکسی ها متصل شوید ، استفاده کنید و از امنیت تلگرام ضد فیلتر سی گرام آن نترسید . به دلیل حجم بالای اسپم بین ما کاربران ایرانی، اگر ریپورت شدید با حذف کردن اکانت مشکل شما حل نخواهد شد و باید منتظر اتمام زمان محدودیت باشید. در صورتی که هکر دیگر به شماره تلفن شما دسترسی نداشته باشد امکان احراز هویت نداشته و بعد از اتمام این تایم حساب کاربری شما در تلگرام ریست فکتوری میشود.

ورود ب تلگرام با گوگل

برای پاک کردن حساب کاربری تلگرام دو روش وجود دارد. با انجام این کار حذف اتوماتیک اکانت تلگرام فعال شده و اگر در مدت زمانی که انتخاب کردید آنلاین نشده باشید حساب کاربری شما به صورت خودکار پاک خواهد شد. برای مثال اگر تاریخ مورد نظر شما ۶ ماه باشد، به این معنی خواهد بود که در صورتی که به مدت ۶ ماه وارد حساب کاربری خود نشدید، پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه به صورت خودکار انجام شود. روش اول توسط خود تلگرام انجام گرفته و اکانت شما به صورت خودکار پاک میشود؛ اما در روش دوم باید به صورت دستی و از طریق سایت تلگرام این کار را انجام دهید.

تلگرام انلاین

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که اگر فرد برای طولانی مدت وارد حساب کاربری خود نشود، اکانت تلگرام او به صورت خودکار حذف میشود. میدانستید که با دی اکتیو کردن شماره خود، حساب شما خیلی سریع در این پیامرسان برای همیشه بسته میشود! فقط با لینک مستقیم یک سایت خیلی فوری و سه سوته اکانت شما بصورت دائمی و بدون برنامه خاصی حذف خواهد شد. چون درخواست زیاد بود از ما بخاطر همین یک آموزش گام به گام و مرحله به مرحله بصورت تصویری و ویدیویی قرار دادیم که مشکل سایت حذف تلگرام را برای شما رفع کنیم.

به همین دلیل در حال حاضر گوشیهای هوشمند محل ذخیره سازی شمارههای ما بهحساب میآیند و گاهی پیش میآید که بخواهیم موبایل خود را عوض کنیم یا از سیستم عامل اندروید به iOS کوچ کنیم که این کار سختیهای خاص خودش را دارد. با این حال، این سؤال را ایجاد میکند که چرا ذخیره دادههای شما به صورت انتخابی نیست، یا چرا رمزگذاری به طور پیوسته در تنظیمات پیش فرض نیست؟ و یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شبکه این است که فضای بسیار امنی رو برای کاربران ایجاد کرده و واقعا هک کردن تلگرام کار آسانی نیست و همین باعث شده است که اعتماد قابل توجهی به این شبکه بشود. پروتکل MTProto توسط شرکت سازنده تلگرام ایجاد شده است و هدف آن ایجاد یک ارتباط کاملا امن و غیر قابل مسدود است. ۶. ا انتخاب گزینه ی Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه های دیگری که از تلگرام شما استفاده می کنند را غیر فعال نمایید تا تمام دسترسی ها از جمله دسترسی تلگرام ایکس به حسابتان به طور کامل بسته شود.

پروکسی تلگرام

برخی گمان می کنند که تلگرام ایکس،تلگرام غیر رسمی خارجی است زیرا، این نسخه غیر رسمی تلگرام، با هدف جایگزین نسخه اصلی تلگرام طراحی و تولید شد، اما از آنجایی که قابلیت های چشمگیر و مطلوب را نداشت، هنوز نتوانسته است جایگزین نسخه اصلی شود و آن را منسوخ نماید. یکی از نسخه های غیر رسمی ای که می تواند جایگزین تلگرام شود، پیام رسان تلگرام ایکس می باشد که طراحی نسبتا ایمن تری نسبت سایر رقبای داخلی خود دارد. Telegram Web متدی منحصر به فرد برای وارد شدن به حساب کاربری تلگرام با مرورگر است که برای استفاده از ان باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید (یا اگر از قبل ساخته اید، وارد اکانت خود شوید) تلگرام وب از همان محیط ابری و تکنولوژی تلگرام کلاینتی استفاده میکند با این تفاوت که رمزگذاری در این محیط بر اساس TLS انجام میشود و نه MTPROTO لذا از امنیت بسیار کمتری نسبت به برنامه تلگرام اصلی برخودار میباشد و از جهت حفاظت از حریم شخصی شما کمی عقب است به این خاطر که اگر مرورگر شما هک شود و یا اینکه افزونه ویروسی روی ان نصب شده باشد ان افزونه قادر به ثبت و ضبط تمام صحبت ها و مکالمات شما با مخاطبانتان است.

شوید، پیامها و هیچکدام از اطلاعات قبلی برنمیگردد.

بعد از انتخاب هر گزینه فراموش نکنید که روی دکمه تیک یا save که برای ذخیره کردن در نظر گرفته شده است کلیک کنید. اگر ویژگی Secret Chat را فعال نکنید، مکالمات شما در سرورهای تلگرام که در سرتاسر جهان قرار دارند، ذخیره میشود. مخاطبین تلگرام هر حساب کاربری به صورت مستقل روی سرورهای این پیامرسان ذخیره میشود؛ در نتیجه اگر از اکانت تلگرام خود خارج شوید، میتوانید دوباره با ورود به حساب کاربری، به مخاطبین دسترسی داشته باشید. اگر بعد از حذف اکانت دوباره وارد تلگرام شوید، پیامها و هیچکدام از اطلاعات قبلی برنمیگردد. در نتیجه، تلگرام در تعدادی از کشورها ممنوع، در کشورهای دیگر به دقت نظارت و حتی در اوایل سال ۲۰۱۸ زمانی که به اشتراکگذاری محتوای نامناسب کشف شد، برای مدت کوتاهی از فروشگاه برنامه حذف شد. اگر تو فاصله زمانی کوتاهی یا کمتر از یک ماه سه مرتبه Deactivate کنید شماره شما محروم خواهد شد، شاید مدتها نتوانید با خط خود برای ورود مجدد استفاده کنید.

در این مرحله از شما دلیل پاک کردن حساب کاربری تلگرام تان را طی یک سوال پرسشی مطرح می کند. بعد از شما میپرسه که اطمینان دارین که حساب کاربریتون و پاک کنید، که باید گزینه قرمز رنگ Yes delete my account را انتخاب کنید، در صورت لمس دکمه سبز عملیات کنسل میشود. به طور پیش فرض اگر شما به مدت ۶ ماه وارد حساب کاربری خود در برنامه تلگرام نشوید، اکانت تلگرام شما به صورت خودکار حذف خواهد شد.

خب برای فهمیدنش کافیست آیدی خود را با اکانت دیگر سرچ کنید، اگر وجود نداشت که علت حذف خودکار به دلیل تنظیمات بخش Privasy and Security است که یک گزینه برای پاک شدن خودکار وجود دارد 1ماه تا یک سال قابل تغییر است. 3- از بین گزینهها Advanced را انتخاب نمایید تا لیست تنظیمات Advanced را ببینید. تنظیمات پیشفرض این برنامه، ارتباطات بین شما و گیرنده را رمزگذاری نمیکند. تلگرام امکانی با عنوان حذف اکانت اتوماتیک داره که به صورت پیشفرض روی همه اکانت ها فعال است. با کلیک بر روی آن وارد بخش تنظیمات خواهید شد.

دانلود تلگرام

با کلیک روی این گزینه تنظیمات برای بازه زمانی باز میشوند و میتوانید مشابه تصویر زیر به صورت یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال انتخاب کنید. پس برای جلوگیری از حذف اکانت تلگرام حتما چک کنید که این گزینه روی گزینه یک ساله قرار داشته باشد. ثانیا از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها از تلگرام استفاده نمی کنند این یک فرصت و یک اقیانوس آبی است که به راحتی بتوانید از این فضا نهایت بهره را ببرید و بتوانید فروش خوبی رو تجربه کنید. مثلا ایرانسلیها میتونن از برنامه 1.1.1.1: Faster & Safer Internet استفاده کنند. از آنجایی که این پیامرسان متنباز بوده و سورس آن در اختیار توسعهدهندهها قرار گرفته است برنامه به شکلهای مختلفی مثل تلگرام ایکس، موبوگرام و تلگرام پلاس در دسترس است.

چند بار میتونم اینکارو انجام بدم؟

چرا بسیاری تمایل به حذف این پیامرسان دارند؟ ذخیرهسازی دادهها یک تلاش پرهزینه برای یک شرکت غیرانتفاعی است، پس چرا آنها این کار را انجام میدهند؟ یک بار دیگر از شما خواسته میشود تا از حذف اکانت اطمینان حاصل کنید. چند بار میتونم اینکارو انجام بدم؟ در این مطلب علاوه بر معرفی چند کانال منتشر کننده پروکسیهای جدید، نحوه فعال سازی این پروتکل را نیز توضیح میدهیم. اگر به هر دلیلی قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید، در این جا تمام نکات ضروری در خصوص نحوه حذف اکانت تلگرام توضیح داده شده است. حالا اگر به برنامه تلگرام برگردید خواهید دید که از اکانت خارج شده و اگر از دوستان خود بخواهید که به شما پیام دهند، با وارد شدن به چتی که از قبل داشتید با عنوان Deleted Account نمایش داده شده و دیگر امکان ارسال پیام وجود ندارد.

تلگرام یکی از پیام رسان های اجتماعی پرطرفدار با میلیون ها کاربر در کشورمان ایران است. بنابراین با این کار وارد بخش تنظیمات خواهید شد. در این روش وقتی شما در تلگرام ثبت نام میکنید، باید به تنظیمات برنامه رفته و بازه زمانی برای حذف خودکار اکانت را انتخاب کنید. به طور معمول ۲ روش «حذف خودکار اکانت تلگرام» و «دیلیت اکانت تلگرام به روش دستی» بیش از سایر روشها مورد استفاده قرار میگیرد. بهتر است اینکار را بیش از 3 بار انجام ندهید زیرا احتمال دارد برای همیشه اون خط و از دست بدید.

از جمله امکاناتی که در این نسخه پیشرفته به آن دست خواهید یافت میتوان به حذف تبلیغات، دوبرابر شدن محدودیتها، افزایش سرعت دانلود فایلها، امکان تبدیل صدا به متن، امکانات بهتر مدیریت گفتگوها و ایموجیهای منحصربهفرد اشاره کردم. نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly دانلود نمایید. ۱. ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت تلگرام شوید. اگر در یک بازه زمانی کوتاه مثل یک هفته چند بار در تلگرام عضو شده و اکانت خود را پاک کنید، در این صورت شماره شما محدود شده و تا مدتی نمیتوانید دوباره در تلگرام با همان شماره عضو شوید. الگرامی یک تلگرام غیررسمی می باشد که با استفاده از پروکسی های اختصاصی بدون فیلتر است و با سرعت طلایی خود رایگان در اختیار کاربران می باشد. حتی بدون گوشی در هر جا که باشید می توان از آن استفاده کرد. در این روش برای دیلیت اکانت تلگرام X شما باید این برنامه را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید، سپس برای اطمینان از امنیت اطلاعاتتان یک بار اکانت تلگرام خود را حذف کرده و مجددا در آن ثبت نام کنید.

اما یک مشکل اصلی تلگرام در ایران، مسدود بودن آن است؛ برای همین بسیاری از کاربران تلگرام به پیامرسانهای دیگر کوچ کردهاند! اما اگر اکانت تلگرامتون با موفقیت دیلیت شده باشه، پیغام سبز رنگ زیر رو مشاهده خواهید کرد. اگر با پیام زیر مواجه شدید شما توانستید به درستی شماره خود را غیرفعال کنید، اگه موفق نشدید به بخش “علت حذف نشدن تلگرام” بروید. این سایت از اردیبهشت 97 داخل ایران فیلتر است، برای دسترسی به ان باید آی پی ایران و تغییر بدید و علت باز نشدن سایت هم بخاطر همین است. تغییر شماره تلگرام | انتقال اکانت تلگرام با حفظ اطلاعات – مجله … با انتخاب این گزینه وارد صفحهای مشابه تصویر زیر میشوید که باید روی گزینه If Away For کلیک کنید. در این صورت در مرحله بعدی کدی در تلگرام برای شما ارسال میشود که باید آن را در کادر Confirmation Code وارد کرده و روی دکمه Sign in کلیک کنید.

از بین گزینهها (1 ماه تا 1سال) یکی را انتخاب کنید.

در گام بعدی برروی Next کلیک کنید. علاوه بر این، در گذشته مشکلات زیادی در رابطه با امنیت تلگرام وجود داشته است. سرعت بالا، امنیت و راحتی در استفاده باعث شده تلگرام یکی از گزینههای اصلی افراد برای برقراری ارتباط باشد. ۱. نسخه ی اصلی تلگرام را اجرا کنید. در این نسخه از مسنجر شما تمامی امکانات تلگرام را در اختیار خواهید داشت. فرقی بین تل اصلی ، طلایی ، پلاس مسنجر ، ایکس ، موبوگرام ، هاتگرام و … از بین گزینهها (1 ماه تا 1سال) یکی را انتخاب کنید. در صورتی که یکی از بازههای زمانی انتخاب شده باشند و شما در این مدت وارد اکانت نشده یا به اصطلاح آنلاین نشده باشید، تاگرام به صورت خودکار اکانت شما را حذف میکند.

دیلیت اکانت تلگرام به صورت خودکار یکی از ویژگی های امنیتی تلگرام است که پس از مدتی از عدم فعالیت، اکانت شخص را حذف می کند. نیست، هرکدوم و که دارید بدونید روش کلی همشون یکی هست. اینجا به شما میگه که با پاک شدن چه اتفاقی خواهد افتاد و قسمت پایین هم از شما میخواهد اگر دوست دارید علت رفتنتون را بنویسید. 3- با پاک شدن حساب کاربری نمیتوانید از ریپورت بیرون بیایید، اگر برای بیرون آمدن از این وضعیت قصد پاک کردن را دارید به هیچ وجه اینکار را انجام ندهید و روش “رفع ریپورت تلگرام” را انجام دهید. یعنی چتها، مخاطبین، کانالها و هرچیزی که داخل تلگرام دارید با پاک کردن اکانت، برای همیشه از بین خواهند رفت. ارسال نقاشی، هر چیزی که دوست دارید نقاشی کنید و به عنوان پیام ارسال کنید. تلگرام، پس از عرضه به خصوص در میان کاربران ایرانی با چنان استقبال بینظیری مواجه شد که جایگاه خود را در میان تمام پیام رسانها به رتبه اول ارتقا داد و به اولین گزینه انتخاب در میان ایرانیان تبدیل شد.