برچسب آموزش ثبت نام کوینکس بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش صرافی کوینکس فارسی با موبایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.

برچسب آموزش ثبت نام کوینکس بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

این استخر استخراج، استخراج تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را با تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم تراکنشات بالا را امکان پذیر کرده است. لذا کاربران این صرافی قادرند این فرصت را قنیمت شمرده و مستقیما جهت سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از این مهم استفاده کنند. البته این را هم در نظر داشته باشید که برای این کار بایستی بدانید که استخراج ارز دیجیتال چیست و برای دستیابی به سود از آن دقیقا باید چه کاری انجام دهید.

در ستون سمت چپ می‌توانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. در قسمت Actual مقدار ارزی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. در بخش Protocol Type ، شبکه انتقال رمز ارز مورد نظرتان را تعیین کنید. در مرحله بعد یک بارکد برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن را به وسیله نرم افزار Google Authenticator که بر روی گوشی نصب می‌شود اسکن کنید. خرید بر حسب تتراگر موجودیتان به صورت تتر می باشد ، Trade سطر اول و اگر موجودیتان به صورت دلار دیجیتالی و یا همان USDT باشد ، Trade سطر دوم را انتخاب کنید.

ابتدا تأیید ایمیل را برای حساب خود با وارد کردن کد ایمیل شده در بخش مربوطه به انجام برسانید. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، صفحه تنظیمات حساب کوینکس به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. در صفحه ای که برای شما باز می شود به شما نشان می دهد که فعال کردن شماره موبایل با موفقیت همراه بوده است.

افتخار دارم اعلام کنم که در این راه تا به امروز با بیش از ۵۰۰۰ دانشجو کار کردم و کمک کردم تا دانشجو های من هم با یادگیری اصول و قواعد بازار سرمایه، امروز دیگه نگرانی مالی نداشته باشند. اجازه می دهم از آدرس ایمیل من برای اعلان نظرات و پاسخ های جدید استفاده گردد (می توانید هر زمان كه بخواهید آنرا لغو کنید). » ساخته‌اید را در جایی امن که دست باد و باران و البته، افراد سودجو به آن‌ها نمی‌رسند، نگه دارید.

آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی

جدول زیر از سوی سایت صرافی کوینکس برای این منظور ارائه شده است. استفاده از تائیدیه دو مرحله ر نگاه اول می‌تواند مراحل وارد شدن به حساب کاربری را برای شما پیچیده‌تر نماید، اما برای بالاتر بردن امنیت آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً آن را برای حساب کاربری خود در کوینکس استفاده کنید. از این رو در آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس لازم دانستیم تا به بررسی مراحل فعال کردن تایید دو مرحله ای نیز بپردازیم.

تفاوت معاملات فیوچرز با اسپات این است که در آن فرد حتی زمانی که روند بازار نزولی باشد نیز سود خواهد کرد. در ادامه آموزش فیوچرز در صرافی کوینکس را برایتان آموزش خواهیم داد. وارد صرافی کوینکس شده و از منو ها روی Futures کلیک کنید. و در ادامه آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی اگر بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید از گزینه please sign in استفاده کنید تا به صفحه لاگین منتقل شوید. ثبت نام کوینکس با موبایلپس از وارد کردن کد فوق صفحه زیر را مشاهده می کنید که نیازمند انتخاب رمز عبور است. در این مرحله از ثبت نام کوینکس با گوشی باید یک رمز عبور قدرتمند را انتخاب کنید که بتوانید به مرحله بعد بروید.

نکاتی برای تبدیل شدن به یک معامله‌ گر موفق پارت دوم

قبل از آن، باید اشاره کنیم آموزش معاملات فیوچرز این صرافی در مقاله «آموزش صفر تا صد فیوچرز کوینکس» ارائه شده است که برای مطالعه بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید. مراحل انجام معامله اسپات در صرافی Coinex را در اینجا بررسی می‌کنیم. وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه اصلی سایت از منوی بالا، گزینه Exchange را انتخاب کنید. ثبت نام کوینکس با گوشیدر ادامه ثبت نام کوینکس با گوشی، در صفحه باز شده روی دکمه please sign in کلیک کنید. سپس مطابق تصویر زیر روی لینک sign up در گوشه پایین صفحه کلیک کنید تا به قسمت ثبت نام وارد شوید. لازم به ذکر است که اگر قبلا وارد شده اید می توانید در همان صفحه sign in با وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید.

وارد صرافی کوینکس شده و از منو ها روی Futures کلیک کنید.

در صفحه جدید باز شده بخش هایی را مشاهده می کنید که در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی خواهیم داد. بعد از انجام این کارها حال باید یا قسمت های مختلف صرافی کوینکس آشنا شویم. پس از وارد کردن پسورد، تیک پذیرش قوانین کوینکس (I’ve read & agreed with) را زده و روی گزینه sign up کلیک کنید. در این مرحله باید ID type یعنی آنچه را که با آن قصد احراز هویت دارید انتخاب کنید، شماره خود را “ID number” وارد کرده و سپس اسناد هویتی خود را بارگذاری کنید. این صرافی از اپلیکیشن رسمی شرکت گوگل به نام Google Authenticator پشتیبانی می‌کند که هر 30 ثانیه یک بار رمز جدید ۶ رقمی برای شما نمایش می‌ دهد. این نرم‌ افزار کاملاً رایگان است و از طریق گوگل پلی و اپ استور میتوانید آن را دانلود کرده و فعال نمایید.

آموزش صرافی ارز دیجیتال