آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

این توکن در سال 2017 بر بستر بلاکچین اتریوم راه اندازی شد و هم اکنون بسیاری از خدمات صرافی کوکوین مانند تخفیف در کارمزدها، توسط این توکن انجام می‌شود. در تاریخ 25 سپتامبر 2020 صرافی کوکوین مورد حمله هکرها قرار گرفت و بیش از 270 میلیون دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت. طی مراحل احراز هویت در این پلتفرم اجباری نیست و این برای ما ایرانی‌های مزیت بزرگی است. لطفا نظرات و تجربیات خود را در خصوص صرافی کوکوین در این صفحه با سایر کاربران به اشتراک گذارید. عاشق نوشتن و دنیای ارز دیجیتال هستم، و حدود 2 ساله بعنوان یک تحلیل گر و محقق در دنیای زیبای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم.

در این حالت، یک درآمد غیرفعال نصیب شما می‌شود که یکی از بهترین مزایای استیک کردن است. با وجود این، ریسک‌هایی از جمله قدرت و کنترل زیادی که در اختیار کوکوین است نیز وجود دارد. در حساب کاربری خود از قسمت بالا سمت راست روی نام یا تصویر خودتان کلیک کنید. درصورتی‌که ایمیل را انتخاب کنید باید آدرس ایمیل، کد تأیید، رمز عبور و کد رفرال را وارد کنید.

آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم در صفحه جدید دو روش برای ثبت‌نام دارید که با تلفن همراه یا با ایمیل است. درهرصورت باید به هر دو مورد دسترسی داشته باشید زیرا کد تأیید برای شما ارسال می‌شود. درصورتی‌که از ارز بومی شبکه این صرافی استفاده کنید مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید.

کارمزد معاملات فیوچرز (Futures) صرافی کوکوین

نام رمزارز مورد نظر که قصد برداشت آن از صرافی کوکوین را دارید. در پایین این 3 گزینه، یک قسمت دیگر دیده می شود که در آن میزان دارایی شما به تفکیک هر یک از انواع اکانت هایتان در کوکوین قابل مشاهده هستند. به صورت کلی 5 نوع حساب در صرافی کوکوین وجود دارد که شامل Main، Trading، Margin، Futures و Pool-X می شود. از منوی کشویی نمایش داده شده بر روی گزینه “KYC Verification” کلیک کنید تا وارد صفحه احراز هویت کوکوین شوید. اگر علاقه‌مند به یادگیری نحوهٔ برداشت ارز دیجیتال از کوکوینو واریز ارز دیجیتال به کوکوینو گرفتن TXID یا هش در کوکوینهستید، به این مقالات مراجعه بفرمایید.

اکنون شما ثبت نام شده اید اما نیاز است به پنل کاربری خود وارد شوید تا مراحل احراز هویت خود را کامل کنید . ایده این روش استیک کردن از مکانیزم قفل‌کردن ارز در فرایند استیک کردن به‌دست‌آمده است. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نصب صرافی کوکوین. به طور معمول اگر می‌خواهید ارزی را استیک کنید باید آن را قفل کرده و در مقابل سود دریافت کنید. استیک کردن نرم در مقابل این روش قرار می‌گیرد و هر زمان که بخواهید می‌توانید از کوین‌های خود استفاده کنید.

۲-۲ اپلیکیشن کوکوین را می توانید از وب سایت KuCoin دانلود کنید. در ویدیو آموزشی بالا بصورت کامل نحوه کار با بخش فیوچرز این صرافی را به شما آموزش می دهیم. ✔ یکی از اطلاعات لازم برای ورود به این صرافی وارد کردن ایمیل می باشد که راهنمای وورد به آن در این مقاله ارائه شده است.

تنظیمات پیشرفته Time In Force در اسپات صرافی کوکوین

ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و بسته به سیستم‌عامل دستگاه خود، کوکوین را دانلود و نصب کنید. سلام لطفا آموزش کار با اپلیکیشن موبایل صرافی Kucoin ( کوکوین ) رو قرار بدید . یکی از مهمترین مسائلی که در صرافی های مختلف به چشم می خورد انجام معاملات در لحظه می باشد. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید و هیچ پیشنهاد مالی در خصوص معامله ارائه نمی‌دهد. بازارهای مالی به دلیل ریسک بسیار بالایی که دارند برای همه‌ی افراد مناسب نیستند. اگر برای ورود به وبسایت خطا دریافت میکنید، ابتدا حافظه کش مرورگرتون را پاک کنید و سپس بدون وی پی ان از طریق لینکی که در همین صفحه مشاهده میکنید وارد بشید.

صرافی FTX، از ارزش گذاری ۳۲ میلیاردی تا ورشکستگی!