نقد و بررسی ردمی نوت 8 پرو گیمینگ ارزان قیمت – آیدی تاپ

گوشی ردمی نوت 10 همانند گوشی های دیگر از نقاط ضعفی هم برخوردار است که از جمله آن ­ها، تجربه عکاسی نه چندان قابل قبول در شب و نبود وضعیت Night با دوربین عکاسی اولتراواید و وجود رقبایی با تراشه قوی تر و سازگار با اتصال 5G به شمار می آید. گوشی می نوت 10 پرو از اندروید 9 و رابط MIUI11 پشتیبانی می کند. یکی شامل یک هدفون با رابط ۳.۵ میلی متری و کابل USB-C و دیگری شامل یک شارژر ۱۰ واتی است.

در این پست کوتاه میخوام مهم ترین لوازم جانبی گوشی موبایل رو خدمت تون معرفی کنم و توضیح بدم که کدوم شون ضروری هستن و کدوم شون ضروری نیستن . ما به طور معمول زمان زیادی از روز، در حال استفاده از گوشی هوشمند خود هستیم؛ بنابراین جای تعجب نیست که لوازم جانبی بسیار زیاد و متنوعی به صورت روزانه برای این گوشیها روانه بازار میشوند. از نظر طراحی، صفحه نمایش این گوشی یکی از کم حاشیهترین و یکپارچهترین نمایشگرهای گوشیهای فعلی بازار است که ۶.۵۳ اینچ اندازه دارد. برچسب محافظ صفحه نمایش گوشی برای بعضی از گوشی ها ضروریه و برای بعضی از گوشی ها ضروری نیست . بنابراین کاربرانی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با قدرت سختافزار و نرم افزاری قابل قبول هستند، میتوانند روی این مدل از گوشی نوکیا حساب کنند. به غیر از رنگ، تغییر دیگری که در طراحی این گوشی نسبت به مدل سال گذشته ایجاد شده، نوع بریدگی بالای صفحه نمایش است.

خرید گوشی سامسونگ

در سمت دیگر، وقتی صحبت از شارژ میشود این گوشی نمیتواند خودی نشان دهد چرا که علیرغم قیمت مقرون به صرفه و وجود تکنولوژی USB Power Delivery، شارژر 18 واتی قدرت کافی را ندارد بنابراین در صورتی که از کابل USB-C به USB-C اورجینال استفاده کنید هم این قطعه در عرض 30 دقیقه تنها 39 درصد منبع نیرو را پر خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به دوربین فوق العاده 48 مگاپیکسلی و شارژ سریع 18 واتی آن اشاره کرد. شارژ سریع باتری 4500 میلیآمپرساعتی ردمی نوت 8 پرو 18 وات است و برای شارژ 0 تا 100 باتری حدود 2 ساعت و 15 دقیقه زمان نیاز است که البته زمان خیلی کمی فونر سایت خرید گوشی نیست. متاسفانه خیلی از کاربران نمی دونن چه لوازمی ضرورین و چه لوازمی ضرورت ندارن . در همین پروسه مخ زنی فروشنده ممکنه دروغ هایی رو هم بگه که متاسفانه خیلی از مشتری خا به دلیل عدم آگاهی خیلی راحت این دروغ ها رو باور میکنن .

با این حال، گوشی های هوشمند موبایل بسیار بیشتر از یک ابزار ساده هستند. کیف کلاسوری Redmi Note 8 Pro هم از این نظر بسیار ایدهآل است، کافیست کیف را باز کنید و با گوشیتان کار کنید. گوشیهای جدید Redmi ماه گذشته در بازارهای جهانی عرضه شدند. با مای فون دیگر نیاز به جستجویهای طولانی در بازارهای موبایل ندارید، ارائه اجناس با کیفیت و اورجینال در اسرع وقت به مصرف کننده از افتخارات مای فون است. معمولا آقایون برای محافظت از بدن گوشی شون یه قاب محکم و شیک میخرن . خانوما هم فقط برای قشنگی قاب گوشی میخرن و هیچ دلیل دیگه ای ندارن . قیمت گوشی سامسونگ و کیفیت بسیار بالای آن ها یکی از عوامل محبوبیتشان و جایگاه ویژه ای است که در میان خریداران گوشی های موبایل دارند. همانطور که پیش از این ذکر شد، اصلبودن لوازم جانبی آیفون بسیار اهمیت دارد زیرا میتواند بر کیفیت و طولعمر گوشی ما تاثیر بسزایی بگذارد.

خرید گوشی شیائومی

چون گوشی بدون قاب خیلی راحت آسیب میبینه ؛ هم دل خودتونو میزنه و هم موقع فروش مجبورید الکی ارزون تر بفروشیدش . قاب گوشی ؛ قاب گوشی بخریم یا بامپر ؟ سیستم تشخیص چهره نیز در ردمی 9C در دسترس قرار گرفته است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به قراردادن انگشت در محل مشخص شده و یا در دست گرفتن گوشی قفل آن را باز کنند. بنابراین بررسی تفاوت گوشی های سری S و سری A از دید باتری نشان می دهد که در هر دو مورد، منابع انرژی قدرتمندی قرار گرفته اند که می توانند به خوبی نیاز شما را در طی روز برطرف کنند. شما مانند گوشیهای بالارده، مجبور نخواهید بود که بین افزایش حافظه داخلی و سیم کارت دوم، یکی را انتخاب کنید. زمانی که گوشی شما به تعویض باتری نیاز داشت، باید دقت کنید که حتماً باتری اصل آیفون را خریداری کنید زیرا در بازار باتریهای تقلبی وجود دارند که کاملا شبیه به باتریهای اصل هستند اما استفاده از این باتریها میتواند به گوشی ما آسیب برساند.

بنابراین خرید گوشی نوکیا با آگاهی نسبت به نقاط قوت و ضعف آن، منطقی است. نوکیا G21 مطمئناً گوشی موبایل بهتری نسبت به نسل قبلی خود است. همه کاربران آیفون به خوبی میدانند که کابل لایتنینگ برای همیشه دوام ندارد و روزی بنا به دلایل مختلف مانند ساییدگی یا پارگی سیم باید اقدام به خرید یک کابل لایتنینگ جدید کنند؛ هنگام خرید کابل شارژر اپل مانند باتری آیفون باید دقت کنید که اشتباها کابل غیر اصل را خریداری نکنید. البته با کارت حافظه میتوانید تا یک ترابایت حافظه به گوشی اضافه کنید. در نهایت، برای پاسخ به این سوال که نوکیا G21 ارزش خرید دارد یا نه، کاملاً به خود شما و قیمتی که بابت آن پرداخت میکنید، بستگی دارد.

ظاهر خود گوشی هم بستگی به خرید شما دارد؛ اما گوشیای که من آن را بررسی کردم، قاب پشتی آبی رنگی داشت که چهارتا دوربین را به صورت افقی و در دو ستون کنار هم قرار داده و نام سامسونگ هم پشت گوشی کمی پائینتر از مرکز نوشته بودند. رنگ بنفش کاملا با طیفهای مختلف بنفش بازی می کند، در حالی که رنگ مشکی به سادگی کاملاً سیاه است. در این چند سال اخبر با پیشرفت علم نرم افزار ، برنامه ها و بازی های زیادی برای گوشی ها موبایل منتشر شده . فناوری شارژ سریع که تا چند سال پیش به عنوان یکی از گزینههای جذاب تلفنهای هوشمند رده بالا معرفی میشد، اکنون چنان معمول و عادی به نظر میرسد که گویی باید از آن به عنوان استاندارد جدیدی در تلفنهای همراه یاد کرد.

گوشیهای جدید Redmi ماه گذشته در بازارهای جهانی عرضه شدند.

ایرپاد هندزفریهای بیسیم شرکت اپل است؛ ایرپاد یکی از محبوبترین ساختههای این شرکت است که با معرفی آن در سال ۲۰۱۶ توانست به سرعت به یکی از پرفروشترین لوازم الکترونیکی در بازار تبدیل شود. لوازم جانبی گوشی موبایل که بهتره بخرید ! قطعا برای شما هم پیش اومده که وقتی میرید یه گوشی بخرید فروشنده هرچی لوازم جانبی گوشی که داره میریزه رو میز و میخواد به هر قیمتی که شده شما رو متقاعد کنه که حداقل چنتا از این لوازم رو بخرید .

قاب گوشی یکی از ضروری ترین لوازم جانبی گوشی به حساب میاد و تقریبا همه برای گوشی شون یه قاب میخرن . اگر قصد خرید لوازم جانبی برای گوشی خود دارید “راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل” را از دست ندهید. یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشیهای اپل، باتری آیفون و کارایی آن است. کاور کتابی: این کاورها یک پوشش جانبی دارند که مثل صفحهی کتاب روی صفحه نمایش قرار میگیرند و تا حد زیادی از آسیب دیدن صفحه نمایش هم جلوگیری میکند. گلس، گوشی ما را در برابر ضربات احتمالی که منجر به خط و خش بر روی صفحه نمایش میشوند و یا در موارد شدیدتر ممکن است باعث شکستگی صفحه نمایش شوند، محافظت میکند.

موبایل سامسونگ