معرفی 10 تا از بهترین قنادی ها و شیرینی فروشی های مشهد

مقداری از خمیر را بـه اندازه یک فندق یا کمی بزرگ‌تر با دست بردارید و داخل سفیده تخم مجله شیرینی و شکلات شیرینی تا مرغ بیندازید. توجه کنید برای داشتن یک شیرینی خوشمزه حتماً از آرد‌هاي‌ مرغوب و تازه استفاده کنید. سینی فر را بـه مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون فر بگذارید تا بپزند. خمیر بدست آمده را درون یک کیسه فریزر تمیز بگذارید و بـه مدت چهار ساعت بـه ان دست نزنید تا استراحت کند.

  • یکی از شیرینی های محلی خوشمزه که با میل کردنش جان تازه‌ای می‌گیرید.
  • گلوبه‌هاي‌ خمیری را یکی‌یکی داخل گردوی خردشده بزنید تا همه ی‌ جای ان‌ها بـه جز قسمت زیرین، بـه گردو آغشته شود.
  • اگر شیرینی زعفرانی دوست دارید می توانید یک قاشق غذاخوری زعفران دم کرده غلیظ اضافه کنید.
  • پودر هل، گلاب و زرده و سفیده تخم مرغ را اضافه کرده و بـه خوبی مواد را با هم مخلوط کنید.
نرم‌افزار رستوران و نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی از معروف‌ترین و بهترین محصولات شرکت نرم‌افزاری باران است. قنادی جام عسل یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بنام‌ترین قنادی‌های شهر مشهد است. کیک های این شیرینی‌سرا طعم بسیار لذیذی دارد و انوع شیرینی با طعم و مزه دلنشین در این شیرینی‌سرا یافت می‌شود. شیرنی‌سرای فرشته به کاپ کیک‌ها، مافین، دارک و ناپلئونی‌هایش معروف است همچنین زولوبیا و بامیه‌های آن طعم بی‌نظیری دارد. تنوع کیک‌ها و شیرینی‌های فرشته بسیار زیاد است و با پرسنل مجرب همیشه سعی داشته است شیرینی و کیک‌هایی با بالاترین کیفیت ارائه دهد. مناسب‌ترین نوع شیرینی عروسی، شیرینی هایی است که مهمانان به‌راحتی می‌توانند آن را صرف کنند.

حالا خمیر آماده شده را داخل نایلون قرار داده و مدت ۱۵ دقیقه در محیط بیرون و ۱۵ دقیقه در یخچال قرار دهید. قنادی معروف فرانسه در خیابان انقلاب تهران را اکثر تهرانی‌ها می‌شناسند. تجربه ۵۰ ساله این قنادی اکنون تبدیل به بخشی از هویت خیابان انقلاب شده است.

معرفی 10 تا از بهترین قنادی ها و شیرینی فروشی های مشهد از مواد افزودنی به این لقمه های کوچک می توان عسل، دارچین، سس شکلات، کنجد، گردوی رنده شده را نام برد. اگر به دنبال یک شیرینی فروشی سنتی اما اصیل در شهر تهران هستید، شیرینی فروش لادن را به شما پیشنهاد می کنیم. این شیرینی فروشی از قنادی هایی است که اولین زولبیا و بامیه را وارد بازار تهران کرد. در حال حاضر هم توسط پسران موسس این شیرینی فروشی، مدیریت می شود و شما می توانید شیرینی های بسیار خوش طعم و عطری را از آن جا خریداری کنید. هنگامی که وارد منطقه این شیرینی فروشی می شوید، تابلوی قدیمی آن را مشاهده می کنید! جالب است بدانید که این تابلو از همان ابتدا وجود داشته است.

اگر به شهر شیراز سفر کرده باشید قطعا یکی از سوغاتی هایی که برای اقوام و آشنایان خود برده اید، کلوچه مسقطی می باشد که از خوشمزه ترین شیرینی های شیراز می باشد. این شهر بهترین قنادی ها را در خود دارد تا بتوانید بهترین ها را امتحان کنید. از این رو تارت‌ها توت فرنگی، شکلاتی، میوه‌ای و انواع کیک‌های خارجی در ایران رواج پیدا کردند و با شیرینی‌های ایرانی در حال رقابت هستند. بسیاری از افراد برای تغییر ذائقه و چشیدن طعم‌های جدید و دلچسب به شیرینی‌های غیر ایرانی روی می‌آورند که نمونه کپی برابر اصل آن در تمام قنادی‌های ایرانی موجود است.

از جمله این شیرینی‌ها می‌توان به گرانولا، انواع فیت‌نس بارهای مقوی، نان‌های ترد و تازه نان باگت، نان هندی، گاتا و غیره اشاره کرد. کیفیت محصولات این قنادی بسیار عالی است و جای دیگری مانند آن را پیدا نخواهید کرد. تبحر قنادی اکلر در پخت انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها باعث شده است تا این قنادی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اگر تا به حال طعم دلپذیر ماکارون را نچشیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به این قنادی بزنید. شیرنی کرکی یا شیرینی نخودچی در اصل مربوط بـه شهرستان نائین اصفهان اسـت. این شیرینی سنتی در ایام نوروز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

شروع کار این شیرینی فروشی به سال 1389 برمیگردد و تخصص اصلی این شیرینی فروشی پخت انواع شیرینی از جمله شیرینی های فرانسوی است. این شیرینی فروشی با ارائه شیرینی های با کیفیت و خوش مزه در دل مردم پایتخت نشین جا باز کرده است. علاوه بر شیرینی های خشک و تر که نام بردیم، شهر شیراز مهد یکی از لذیذترین شیرینی های ایران می باشد. نان یوخه یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین شیرینی های کشورمان است که مسافران زیادی این شیرینی را به عنوان سوغات از شهر شیراز تهیه می کنند.

شیرینی نان برنجی

لایه های ترد و خوش طعمی که ما بین آن مغزهای فراوانی قرار می گیرد و آغشته به شربت شیرین است. یکی از محبوب ترین شیرینی های ترکیه، باقلوا است؛ این شیرینی نه‌ تنها در ترکیه بلکه در کشورهای ایران، آذربایجان، روسیه، یونان، قبرس و برخی کشورهای عربی نیز شناخته شده است. شما می توانید از این قنادی برای مجالس خود سفارش داده تا با بهترین کیفیت و تازه ترین محصولات مراسم خود را برگزار کنید. علاوه بر آن تزئیناتی که بر روی کیک ها و شیرینی های این قنادی انجام می شود بسیار زیبا می باشد. این قنادی واقع در خیابان شمیران، محله اوین می باشد که یکی از پرطرفدارترین باقلواها را دارد. البته شیرینی‌های خوشمزه‌ی گاندی به دانمارکی ها ختم نمی شوند.

شیرینی فروشی آذربایجانی

شیرینی مرسا (شیرینی‌سرا) در محله پاسارگاد گرگان و بلوار ناهارخوران واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رستوران اکبر جوجه واقع شده است. آدرس دقیق این شیرینی مرسا گرگان، بلوار ناهارخوران، بین عدالت 74 و 76 می‌باشد. شیرینی کندو (شیرینی‌سرا) که در محله گرگانپارس گرگان و خیابان ولیعصر واقع شده است، یکی از دو شیرینی‌سرا در محله گرگانپارس گرگان می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ کوروش قرار گرفته است.