مراکز خرید شهر وان ترکیه فیلم ها و کلیپ های “مراکز خرید شهر وان ترکیه” ویدائو

توجه کنید که حتما کارت واکسن داشته باشید و می توانید بدون تست کرونا از مرز خارج شوید (واکسن برکت مورد تایید نیست). برای بازگشت به ایران چه واکسن زده باشید چه نزده باشید باید 72 ساعت قبل از ورود تست بدهید و فقط با داشتن جواب منفی اجازه ورود به ایران را می دهند. وان شهر کوچکی است و اغلب هتل ها دسترسی خوبی دارند شما می توانید با شماره تلفن هایی که در منوی تورهای ترکیه وجود دارد تماس بگیرید و همکاران ما به صورت جزئی اطلاعات کامل هر هتل را در اختیار شما قرار می دهند.

شهر وان یکی از شهرهای مرزی ترکیه است که جاذبه‌های تفریحی و طبیعی بسیاری دارد. بسیاری از افراد از کشورهای مختلف همچون ایران برای خرید پوشاک برند و خاص به این شهر سفر می‌کنند. شهر وان دارای فروشگاه‌ها و مراکز خرید متنوع و بسیار جذاب و بزرگی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید از این فروشگاه‌ها هستند. بنابراین اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به خرید از فروشگاه‌هایی که به خرید پوشاک‌های خاص و برند می‌پردازند؛ لازم است به این شهر سفر کنید و از خرید کردن از این فروشگاه‌ها نهایت لذت را ببرید. در ادامه شما را با برخی از فروشگاه‌های مهم و پر طرفدار در شهر وان آشنا می‌کنیم. یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خرید وان ترکیه پاساژ ارزانترین مرکز خرید وان ترکیه آیدین پریهان است.

البته که بجز لباس های برند اروپایی، لباس ها و دیگر کالاهای ترک نیز در فروشگاه های این پاساژ به فروش می رسد و اینجا برای خرید پوشاک از وان مناسب است. مرکز خرید آیدین پریهان Aydin prihan نیز در خیابان جمهوری وان قرار دارد و می توان بعد از وان ای وی ام آن را دومین مرکز خرید بزرگ شهر وان دانست. برای دسترسی به آیدین پریهان می توانید از اتوبوس های iskisan ، anabaniye و Erek با هزینه 5/1 لیر استفاده کنید که از ایستگاه اتوبوس Beşyol خارج می شوند و از مقابل مرکز خرید آیدین پریهان عبور می کنند. این مرکز خرید که پس از زلزله وان در سال 2013 ساخته شد ، با ظاهری متفاوت ساخته شده است. در ورودی مجموعه بسیار چشم نواز است و در کنار خرید، آرامش بصری خاصی به فضا بخشیده است.

  • برای آشنایی بیشتر با این مراکز خرید، توضیح مختصری در مورد برخی از آن‌ها خواهیم داد.
  • همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.
  • به هنگام بازدید از این مرکز خرید این نکته را در نظر داشته باشید که فروشندگان این مرکز بومی های شهر وان هستند که تعداد کمی از آن ها با زبان انگلیسی آشنایی دارند.
  • در کنار خرید برخی از لباس های سبک اروپایی می توانید در کافه این مجموعه با یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه از خودتان پذیرایی و استراحت کنید.
رستوران‌، کافه، سالن سینما، کافی نت و سرگرمی‌های ورزشی چون زمین بازی کودکان، سالن بولینگ و مرکز بازی‌های کامپیوتری را در برمی‌گیرد. نکته دیگر اینکه، ممکن است هر فروشگاه و مرکز خرید زمان حراجی متفاوتی داشته باشد. همانطور که در عکس زیر می‌بینید، اغلب فروشگاه‌هایی که اجناس‌شان را حراج می‌کنند، تابلو یا نوشته Discount، حراج یا Indirim را در ورودی فروشگاه‌های خود قرار می‌دهند که نشان دهنده این است که روی اجناسشان تخفیف گذاشته‌اند. البته برخی از مغازه‌ها برای این که جذب مشتری بیشتری داشته باشند، همواره این تابلو و نوشته‌ها را روی مغازه می‌گذارند. سلام دوست عزیز فاینداتور، باید از گمرک سوال کنید، اطلاعات ما در این زمینه ممکن است اشتباه باشد. سلام دوست فاینداتور، متاسفانه در این رابطه اطلاعاتی نداریم.

مراکز خرید شهر وان ترکیه فیلم ها و کلیپ های “مراکز خرید شهر وان ترکیه” ویدائو عمده فروشگاه‌های این مرکز خرید، مغازه‌های زیورآلات هستند، اما برندهای متنوعی نیز در آن وجود دارد که در زمان حراجی های وان ترکیه تخفیف‌های مناسبی را روی اجناسشان اعمال می‌کنند. سلام دوست عزیز فاینداتوری، برندهای پوشاک ترکیه مانند ماوی، ال سی و… در تمامی شهرها قیمت یکسانی دارند مگر آن که فروش کم باشد و تصمیم بگیرند برای مدتی کوتاه قیمت ها ارزان تر کنند اما برندهای پوشاک کمتر شناخته شده ی ترکیه در وان ارزان تر هستند که کیفیت آنها اغلب پایین است. بله مرکز خرید وان ای وی ام و جمهوریت مکان های اصلی خرید در وان هستند. خیابان کاظم کارابکیر با جمهوریت تقاطع مشترک دارد و در ان نیز فروشگاه هست اما اغلب برای رستوران و غذا به آن مراجعه می شود.

البته یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود سفر به این شهر را توصیه کنیم، مراکز خرید و فرصت خرید در آن است، مخصوصاً موقع حراجی‌ها که اجناس، تخفیف‌های مناسبی می‌گیرند و ارزش سفر به این شهر را دوچندان می‌کنند. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که عاشق خرید هنگام سفر هستید آن هم با قیمت‌های استثنایی به خواندن این مطلب لست سکند ادامه دهید تا با جریان حراجی وان ترکیه و حراج لباس در وان بیشتر آشنا شوید. این مرکز خرید جزء شناخته شده‌ترین مراکز خرید شهر وان است، به طوری که اگر از مردم این شهر بپرسید، همه آن را می‌شناسند. در مجاورت مرکز خرید آیدین معروف ترین رستوران‌های شهر وان به نام‌های تامارا گریل و بیرکوک قرار دارد که غذا خوردن در این رستوران ها را نباید از دست بدهید. سلام دوست عزیز فاینداتوری در وبسایت اپل درج شده که فقط 2 فروشگاه معتبر اپ استور در ترکیه وجود داره که هردو در شهر استانبول هستند، یکی در مرکز خرید زورلو و دیگری در مرکز خرید آکسارای و تا جایی که اطلاع داریم نیز در وان اپ استور وجود ندارد. به جز مراکز خرید و فروشگاهای نمایندگی برندهای لباس شما می‌توانید از بازار محلی وان و یا سایر فروشگاه‌‌های کوچکتر اجناس موردنظرتان را خریداری کنید.

پیدا شدن کشتی‌های غرق شده ۱۴۰ ساله

هر سال مسافران زیادی به قصد تفریح به شهرهای مختلف کشور ترکیه سفر می کنند. اما در این میان اغلب برای مسافران ایرانی خرید کردن در سفر به ترکیه اولویت دارد. شهر زیبای وان علاوه بر طبیعت بی نظیر و دریاچه معروف وان، مراکز خرید شهر وانبه دلیل راحت بودن سفر به وان برای ایرانیان بسیار مورد توجه است. آشنایی با مراکز خرید وان قبل از سفر به این شهر، به شما این امکان را می دهد که برنامه ریزی خوبی برای خرید در کنار بازدید از مکان های دیدنی داشته باشید. پس بزرگترین و مهم ترین و ارزانترین مراکز خرید وان را به شما معرفی میکنیم. آیدین پریهان از مراکز خرید وان است که به محیط آرام و مطبوعش شهرت دارد.

مرکز خرید تورکاواز وان از بهترین مراکز خرید شهر وان ترکیه

در زمان اتمام سفر و برگشت از وان، مقداری عسل و در صورت امکان پنیر، برای خود و عزیزانتان خریداری کنید. اگر به دنبال برندهای تجاری خاصی در خرید پوشاک مورد نظرتان هستید، حتماً به این خیابان سری بزنید؛ برندهای معروف پوشاک و دیگر اجناس در خیابان جمهوریت متمرکز شده اند. یکی از مراکز خرید پرطرفدار وان، آتایوس سیلور Atayos silver نام دارد که در نزدیکی این بازار محبوب در وان می‌توانید هتل‌ها و رستوان های خوب پیدا کنید. این مرکز خرید همچون سایر مراکز خرید وان ترکیه مملو از برندهای معروف ترکی و اروپایی است. در این مرکز خرید می‌توانید هر چه لازم دارید پیدا کنید؛ مانند شیرینی‌ها و باقلواهای معروف ترکیه‌ای. در این مرکز خرید همانند سایر مراکز می‌توانید از فروشگاه‌های برندهای مختلف خریداری کرده و از رستوران‌ها استفاده کنید.

بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه + بهترین مکان های خرید