لیست قیمت و خرید فیلتر تصفیه هایوارد HAYWARD استخر و جکوزی

نانو فیلتراسیون، میکرو فیلتراسیون و اولترا فیلتراسیون سه نوع ممبران پرکاربرد در صنعت می خرید تصفیه آب باشد. در استخر های مختلف تصفیه آب به صورت فیزیکی با فیلتراسیون یا فیلتر کردن آب صورت می پذیرد که در این روش ذرات معلق و نا خالصی های موجود در آب جدا می شوند و آب ضد عفونی شده و به چرخه استخر باز می گردد . فیلتر مرحله پنجم به بهبود طعم رنگ و بو در آب تصفیه شده می پردازد. در این پروسه، کار نمک زدایی آب نیز انجام میشود تا آبی آشامیدنی و بدون طعم بدست بیاید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا دستگاه تصفیه آب خانگی خود یک غشای آب ندارد؟ تصفیه آب UF از نیروی فشار آب برای تصفیه استفاده می کند اما دستگاه اسمز معکوس نیازمند یک پمپ برای عبور دادن آب با فشار زیاد از فیلتر های خود است.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

سافت واتر همواره خود را رهبر اصلی در صنعت تصفیه آب می داند و بزرگ ترین کارخانه ی تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی در دنیا می باشد. پیش تصفیه آب با فیلتراسیون کلی: در این مرحله، پروسه فیلتراسیون به کمک صافی شنی و فیلترهای کربنی انجام می گیرد. تصفیه آب اولترا فیلتراسیون روشی متفاوت با اسمز معکوس می باشد. آنالیز شیمیایی آب خام شامل غلظتهای تمامی یونهای محلول در آب، PH، قلیاییت(Alkalinity)، سختی کل(Total hardness) و سختی موقت می باشد. این قابلیت تنظیم دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب میشود که سختی آب از بین رفته و املاحی چون کلسیم و منیزیم، تا میزانی که برای سلامتی و رشد انسان لازم است، در آب باقی بماند.

گرچه که بدون شک دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس، قدرتمندترین و مقرون بصرفه ترین روش پاکسازی آب محسوب میشود. در حقیقت آنتی اسکالانت ها نوعی مواد شیمیایی محسوب میشوند. دستگاه های تصفیه آب خانگی توسط فیلترها تمامی آلودگی ها و املاج مضرر آب در حذف می کنند بعد از مدتی از استفاده فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی دارند فیلترها قطعات اصلی یک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشند فروشگاه آبین کالا به عنوان پخش کننده اصلی انواع بهترین فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی امکان خرید اینترنتی را در فروشگاه آنلاین ایجاد کرده است قیمت انواع فیلترهای دستگاه آب شیرین کن خانگی نسبت کیفیت مواد استفاده شده می باشد برندهای معتبر فیلتر شامل ایزی ول ، فیلتر تصفیه آب سی سی کا ، سافت واتر ، آکوا ، واتر لو می باشد این فروشگاه راهنمای خرید بهترین مارک فیلترهای تصفیه کننده آب خانگی با ارائه مشاوره های لازم در زمینه های مانند زمان تعویض فیلترها و نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و یخچال ساید بای ساید ، می باشد.

لیست فیلتر های تصفیه آب

این در حالی است که از نظر کیفیت و کارایی نسبت به همین نمونههای مشابه از نظر کیفی و رضایت مصرف کننده آمار بسیار بهتری دارد. متأسفانه خیلی از افراد به دلیل اینکه برای آبها سخت با رسوبات زیاد مناسب است، میگویند این دستگاه بسیار ضعیف است در صورتی که این دستگاه از روش اسمزی خیلی بهتر عمل کرده و هر دو آنها بستگی به نوع نیاز شما قابل استفادهاند. البته اگر فشاری برابر با اختلاف فشار اسمزی به محلول غلیظتر اعمال گردد، جریان آب قطع خواهد شد. فیلتر تصفیه آب از انواع آلودگی ها به داخل آب جلوگیری می کند تا یک آب سالم در اختیار شما قرار گیرد. همچنین باید گفت که اگر یک غشای نیمه تراوا بین دو محلول آب خالص و آب ناخالص قرار گیرد، آب به گونه طبیعی و تحت خاصیت اسمزی از غلظت پایینتر به غلظت بالاتر جریان مییابد.

چنانچه فشار وارد شده بیشتر از فشار اسمزی باشد، شاهد وارونه شدن جهت جریان طبیعی آب خواهیم بود. جهت اطلاع از قیمت و خرید آب تصفیه کن خانگی کارشناسان فروش این شرکت این امکان را فراهم کرده اند تا در هر زمان از شبانه روز حتی در روز های تعطیل به شما مشاوره فروش ارائه دهند. از اسمز معکوس به جهت عبور جریان آب از ممبرانها در دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده میشود. قطر منافذ غشای نانوفیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب صنعتی بین ۱ الی ۱۰ نانومتر است. تصفیه آب غشایی به صورت های مختلفی همچون: NF، FU و MF. این در واقع یک فیلتر معدنی ساز است که قادر به انجام چنین کاری است. در این روش آشغالگیری و کاهش سختی آب (TDS) انجام میگردد.

از صنعت گرفته تا تهیه آب آشامیدنی برای مصارف خانگی و پزشکی، همه و همه حکایت از ویژگیهای متعدد دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس (RO) دارد. البته که این فیلترها در سه دسته کلی و با ویژگیهای خاص در دسترس می باشند. چرا که در روش اسمز معکوس این فیلتر نقش مهمی را ایفا می کند. هنگامی که فلوراید وارد بافت های بدن می شود، محیط بافت را اشغال نموده و سبب خروج آب های میان بافتی می گردد و بدن بطور خودکار یک لایه ی لزج ایجاد می کند که به مرور زمان بافت ها بزرگ می شوند که اصطلاحا به آن احتباس آب در بدن می گویند. در نتیجه آب تصفیه شده، آماده امور نهایی شیرین سازی می باشد.

سه نوع فیلتر ممبران در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. بطورکلی دستگاه آب شیرین کن صنعتی به روش اسمز معکوس، اولین و بهترین انتخاب کارفرمایان در صنعت است. سیستم اسمز معکوس (RO): این سیستم در دستگاه تصفیه آب صنعتی دارای دقت بالایی می باشد. اولین و مهم ترین موردی که سبب این اختلاف قیمت میشود نوع سیستم تصفیه میباشد. با پیشرفت تکنولوژی در سال های گذشته نسل جدیدی از سیستم تصفیه آب اختراع شد که با نام اسمز معکوس و با کلمه مخففRO در بازار شناخته می شوند و در حال حاضر بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آب های اسمز معکوس هستند. فیلتر پروپیلن پس از 2 هفته تا 6 ماه، هنگامی که تغییر رنگ داد و به رنگ قهوه ای درآمد باید تعویض شود، فیلترهای کربن اکتیو و بلاک پس از 6 ماه، فیلتر ممبران عمر خاصی ندارد و پس از خراب شدن باید تعویض شود، معمولا 1 و نیم تا 4 سال می تواند کار کند.

هریک از این اجزا وظیفه های مهم و خاصی را در امر پاکسازی و تصفیه آب بر عهده داشته و در قیمت گذاری این تجهیزات شدیداَ موثر هستند. تمامی این فرآیند توسط شش فیلتر مختلف دستگاه انجام شده که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. این کار عبور آب از غشای نیمه تروا توسط فشارهای اسمز معکوس انجام میگیرد تا بر فشار طبیعی اسمز غلبه کند. این فیلتر وظیفه حذف میکروب ها، باکتری ها و انگل ها را بر عهده دارد. در فیلتر برای کشتن میکروب ها، باکتری ها و انواع ویروس ها از نوعی اشعه فرابنفش استفاده می شود. معمولا این دستگاه ها دیجیتالی هستند و هزینه ی نگهداری و تعمیر آن ها بیشتر از مدل های زیر سینکی می باشد.

مواد شیمیایی، فلزات سنگین، نیترات و املاح مضر از جمله آلاینده هایی هستند که در آب های زیر زمینی وجود دارد. همچنین وجود ممبران ها نیز به شدت در مراحل تصفیه آب نقشی حیاتی دارد. با تاباندن این اشعه ها به آب ناسالم از نظر میکروبیولوژیکی، میکروب ها کشته شده و آب را تصفیه میشود. این دستگاه با برند هیوندای تحت لایسنس شرکت هیوندای کره جنوبی تولید شده است. این محصولات و تجهیزات ایرانساخت تصفیه آب که توسط شرکت ثمین و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بهرهبرداری رسیده است، در داخل کشور تا ۵۰ درصد صرفه جویی ارزی نسبت به محصولات مشابه اروپایی به تولید رسیده است.

فیلتر ممبران مرحله چهارم، در انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن مینروا، ممبران فیلمتک Filmtec سیزده لایه ریزبافت ساخت شرکت داو Dow و یک فیلتر آمریکایی تحت لیسانس تولید شده در تایوان میباشد که قلب اصلی دستگاه را تشکیل داده و توانایی حذف ریزترین املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست. اولین مرحله دارای یک فیلتر پلی پروپیلن است که به صورت پنبه فشرده تولید شده و توانایی حذف املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون رسوبات، شن و ماسه، گل و لای، زنگ لوله و هر ماده محلولی که بزرگتر از 5 میکرون باشد را داراست. این روزها در کل دنیا حدود ۲٫۱ میلیارد نفر دسترسی به آب آشامیدنی سالم ندارند که از این جمعیت، ۲۸۹ میلیون نفر در آسیا و اقیانوسیه زندگی میکنند. هیچکدام از این روشها برای پاکسازی آب آشامیدنی استفاده نمیشود.