قیمت و خرید انواع Usb فلش مموری بهترین قیمت تیمچه

با این حال، صدها کاربرد دیگر نیز از این وسیله کوچک و مفید وجود دارد. فلش مموری یک رسانه ذخیره سازی حافظه رایانه ای الکترونیکی است که می تواند به صورت الکتریکی پاک و دوباره برنامه ریزی شود. دو نوع اصلی حافظه فلش یعنی NOR flash و NAND flash ، به نام درگاه های منطقی NAND و NOR نامگذاری شده اند. فلش مموری‌ها بر اساس نوع رابط سخت افزاری به چند نوع تقسیم می شوند. برای مثال آنها را می توان در نوع های USB 2 ، USB three ، USB 301 و USB TYPE C جای داد.

ای دیتا مدل S102 Pro ظرفیت 256 گیگابایت

اما می‌توان به صورت حدودی بر اساس تعداد چرخه‌های نوشتن و پاک کردن اطلاعات بر روی آن تخمین زد. بسته به تکنولوژی به کار رفته در ساخت فلش مموری، چرخه استفاده آن حدود 10 هزار تا 100 هزار چرخه است. اگر اطلاعات درون فلش مموری را ثابت نگه دارید و از آن برای مدت 20 سال استفاده نکنید، به احتمال زیاد فلش مموری شما همچنان قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. درون این پنجره می‌توانید بر روی گزینه “باز کردن پوشه برای مشاهده پرونده‌ها” کلیک کنید.

نکته که باید بدانید این است که USB 3 بر روی پورت USB 2 نیز کار می کند اما سرعت انتقال اطلاعات آن کاهش می یابد. در واقع به غیر از TYPE C که از لحاظ ظاهری با بقیه فلش مموری ها فرق دارد، بقیه بر روی پورت های هم قابل استفاده هستند. فلش مموری‌ها از نظر شکل و اندازه تنوع فوق‌العاده‌‌ای دارند که انتخاب از بین آنها می‌تواند سلیقه‌‌ای باشد. اگر می‌خواهید فلش مموری را در کوچک‌‌‌ترین جیب‌های خودتان هم جای دهید به سراغ حافظه‌های بند انگشتی باشید؛ البته باید برای مراقبت از گم شدن آنها بیشتر حواستان را جمع کنید! از میان شکل‌های مختلف حافظه هم انواع Flash memory فلزی براق با رنگ‌های طلایی و نقره‌‌ای در چند سال اخیر پرطرفدارتر شده‌اند.

معماری حافظه فلش شامل یک آرایه حافظه است که با تعداد زیادی سلول فلش انباشته شده است. یک سلول اساسی حافظه فلش از یک ترانزیستور ذخیره سازی با یک درگاه کنترل و یک درگاه شناور تشکیل شده است که توسط ماده دی الکتریک نازک از بقیه ترانزیستور عایق بندی می شود. درگاه شناور بار الکتریکی را ذخیره کرده و جریان الکتریکی را کنترل می کند.

  • هستید، بد نیست نگاهی هم به حافظه‌های کوچکی که قابلیت OTG دارند، بیندازید.
  • • حافظه فلش شامل تعداد محدودی نوشتن است و قبل از خراب شدن چرخه ها را پاک می کند.
  • با این حال، صدها کاربرد دیگر نیز از این وسیله کوچک و مفید وجود دارد.
  • در این صفحه می توانید لیست کاملی از قیمت انواع فلش مموری را مشاهده کنید.
  • فلش مموری‌ها بر اساس نوع رابط سخت افزاری به چند نوع تقسیم می شوند.

خوشبختانه امروزه حتی فلش مموری هایی با ظرفیت 256 گیگابایت هم در بازار موجود اند و به سادگی می توانید ان ها را برای حمل داده هایی با حجم باال خریداری asilbekharid.com کنید. توشیبا، مانند دیگر حافظه های ذخیره سازی دارای ابعادی مختلف و بدنه‌ای سبک است. فلش مموری های شرکت توشیبا درمجموع از طراحی ساده و مینیمالیستی برخوردارمی باشد. فلش مموری های ایکس انرژی در ظرفیت‌های مختلفی ارائه شده است که با سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز به‌خوبی سازگار است. از ویژگی های این فلش مموری این است که در برابر آب، ضربه، لرزش، اثرانگشت و گردوغبار مقاوم می باشد و دارای بدنه ی مقاوم می باشند.

قیمت و خرید انواع Usb فلش مموری بهترین قیمت تیمچه

فلش مموری ای دیتا مدل C906 از چهار ظرفیت هشت،شانزده،سی ودو و شصت و چهار بهره می برد. حالا که فهمیدیم فلش و مموری چیست و چه کاری برای ما انجام می دهد وقت آن است که برسی کنیم چه فلش مموری هایی برای خرید بهتر است. انتخاب فلش مموری همیشه چالش برانگیز بوده و ما قصد داریم تا بهترین و محبوب ترین برند هایی که در بازار وجود دارد را به شما معرفی کنیم تا دیگر درگیر این چالش نشوید.

در خصوص گوشی‌های آیفون به یک مبدل لایتینگ به USB three نیاز پیدا خواهید کرد. به ویژه اگر فلش مموری خود را از شرکتی معتبر تهیه کرده باشید، خیالتان از ایمنی آن راحت خواهد بود. زیرا قطعات به کار رفته در آن‌ها به صورت مجزا و متحرک ساخته نشده‌اند و به یک منبع انرژی پایدار نیاز ندارند. این موضوع بدین معنی است که اغلب فلش مموری‌ها در برابر ضربه و آب مقاوم هستند. فلش مموری‌های USB که اغلب آن را به صورت خلاصه USB می‌گویند از وسایل رایج امروزی برای جابه‌جایی اطلاعات در دنیا هستند.

فلش ۳۲ گیگ کداک Kodak Mini Metal K902

ویژگی های دیگری مانند استحکام، شکل ظاهری و اندازه فیزیکی فلش مموری نیز می تواند در انتخاب و قیمت یک فلش مموری تاثیر گذار باشد. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. هر چه سرعت انتقال اطلاعات یک Flash memory پایین‌‌‌تر باشد، بالطبع استفاده از آن هم سخت‌‌‌تر خواهد بود. اولین عامل سخت افزارها و نوع حافظه‌‌ای است که در فلش به کار رفته و عامل دوم نوع رابط USB در آن است. شرکت سیلیکون پاور یک شرکت تایوانی است که در سال ۲۰۰۳ و به همراه جمعی از علاقه‌مند به حوزهٔ تجارت بین‌الملل، بازاریابی جهانی و ..

Sandisk Cruzer Cz73 Ultra Flair Usb3Zero Flash Memory – 128gb