ضد آفتاب لیست بهترین محصولات ضد آفتاب داروکده

ضد آفتاب لیست بهترین محصولات ضد آفتاب داروکده از کرم ضد آفتاب روی پوست تمیز و عاری از آلودگی استفاده کنید. رتینیل پالمیتات به عنوان یک ماده ضد چروک و تثبیت کننده در محصولات به کار می رود و اکسی بنزون هم یک ترکیب فعال است که در بسیاری از ضد آفتاب ها وجود دارد و می تواند اثر هورمون استروژن را در فروشگاه اینترنتی شالبا بدن تقلید کند. فرمول مورد استفاده در این ضدآفتاب به اندازه ای سبک است که درخشش روی پوست را حداقل می کند اما به اندازه کافی برای محافظت در برابر اشعه های UV قوی است. این ضدآفتاب شامل بیوتین، مخمر، کافئین و دیگر مواد مفید است تا چربی را کنترل کند و التهاب را کاهش دهد.

کرم ضد آفتاب رنگی مناسب پوست چرب و مختلط مای SPF60 ظرفیت 50 میلی لیتر

مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید از دیگر مزایایی است که این فروشگاه برای مشتریان خود در نظر گرفته است. آیا میدانید کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین در دو مدل رنگی و بدون رنگ، پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب فروشگاه عسل بانو هستند. بررسی و خرید اینترنتی فلوئید ضد آفتاب Wetforce الارو SPF 50 وجود اوره در ترکیبات این فلوئید ضدآفتاب سبب آبرسانی و لطافت پوست می‌شود.

  • کرم ضد آفتاب مای با داشتن فیلتراسیون‌های اولترا ویولت، اینفرا رد و بلولایت از پوست شما در برابر تابش‌های مضر خورشید حفاظت می‌کند.
  • پرتو UVA می‌تواند باعث پیری زودرس پوست، چین‌ و چروک و لکه‌های تیره پوستی شود.
  • این امر منجر به برنزه شدن و آفتاب سوختگی در سایر قسمت های بدن می شود.
  • در میان این برندها می توان به سینره، مای، دکتر ژیلا و سی گل اشاره کرد.
کرمی را انتخاب کنید که حداقل 3 ماه از تاریخ مصرف آن باقی مانده باشد. در صورت دو فاز بودن کرم یا احساس بوی نامطبوع حتما از آن استفاده نکرده و با واحد تماس با مشتریان برند تماس بگیرید. قبل از هر چیز میزان چربی پوست خود را شناخته و کرم ضدآفتاب مای ویژه پوست‌های چرب یا انواع پوست را انتخاب کنید. بدیهی است در روزهای گرم تابستان انتخاب کرم ضد آفتاب با SPF 50+ بهتر است. هر چه پوست شما روشن‌تر باشد، بهتر است، کرم یا ژل ضدآفتاب مای را با spf بالاتر انتخاب کنید.

spf مناسب برای ضد آفتاب

تحقیقات نشان دهنده این است که بیشتر مردم، حدود 70 درصد کمتر از میزان تایید شده و استاندار از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند. بیشتر افراد به طور خودکار از ضد آفتاب با SPF 50 یا بالاتر استفاده می‌کنند. در صورتی که بالا یا پایین بودن SPF نمایانگر بهتر بودن ضدآفتاب یا مفیدتر بودن آن نیست. انتخاب spf ضد آفتاب را باید با توجه به سه فاکتور اصلی، رنگ پوست، مدت زمانی که در معرض تابش هستید و شدت تابش خورشید انجام دهید. برخی نگرانند که استفاده مداوم از کرم‌های ضدآفتاب، سلامتی‌شان را به خطر بیندازد.

کرم ضد چروک

از دیگر ویژگی های یک ضد آفتاب خوب، دوام اثر آن و مقاومت در برابر آب و تعریق است. برای رسیدن به این اهداف، شرکتهای سازنده ضد آفتاب معمولا از ترکیبی از مواد گوناگون استفاده می کنند. تقریبا دو بند انگشت ضد آفتاب برای صورت و سه بند انگشت برای صورت، گردن و لاله گوش کافی است. توجه کنید این میزان حدودی است و باید حتما کل صورت شما را ضد آفتاب بپوشاند. اگر پوست شما مراحل درمان لک را طی می‌کند، بهتر است از ضدآفتاب‌هایی با خاصیت ضدلک استفاده کنید. شیدای عزیز در این پست ما ضد آفتاب هایی رو معرفی کردیم که در چند سال اخیر برای مصرف کننده ها محبوب بودن.

نکته ی دیگری که در رابطه با استفاده از کرم ضد آفتاب باید به آن توجه کنیم ، توجه به نوع پوستمان در هنگام خرید کرم ضد آفتاب و استفاده از آن است . این نوع از کرم های ضد آفتاب مخصوص افرادی است که پوستشان شامل دو یا چند نوع پوست می شود و ترکیبی از ویژگی های پوست های معمولی و چرب را دارد . پوست های خشک کم آب هستند و با کشیدن دست روی آن ها پوسته پوسته شدن پوست را به راحتی می توان احساس کرد. پوست های چرب بیش از اندازه چربی تولید می کنند و معمولا براق و مستعد جوش هستند. پوست های مختلط در ناحیه بینی، پیشانی و چانه همانند پوست چرب و در باقی نواحی صورت شبیه پوست خشک یا نرمال هستند.