سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

2 سبک زیبا در دکوراسیون ویلا 2 سبک زیبا در دکوراسیون ویلا دکوراسیون ویلا به سبک روستیک دکوراسیون روستیک نیز یکی از سبک های طراح … به این دلیل که نوسانات شدید قیمت وجود دارد، لطفا قبل هر گونه اقدام به خرید با ما تماس حاصل نمایید. اگه مایل به دریافت طراحی بودین از پشتیبان خودتون بخواین که متخصصی بهتون معرفی کنه که طراحی هم انجام میدن. ماستیک برای اینکه سطحی یک دست و صاف را ایجاد کند استفاده می شود. صفحات آکوستیک و تصفیه کننده هوا برای محیط هایی که آلودگی بالا دارند استفاده می شود زیرا از نفوذ آلودگی هوا جلوگیری می کند. صفحات مسلح سیمانی که برای مصارف عمومی برای مصارف داخلی و خارجی استفاده می شود.

دستمزد هزینه و نصب کناف دیوار

اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. اگه میخواین سقف کناف دکوراتیو داشته باشین، در این مرحله باید علاوه بر کناف هایی که اون ها رو به صورت یک سطح صاف نصب کردین، یک سری کناف های دیگه رو هم به حالت طرح دکوراتیو مورد نظر نصب کنین و به سقف بُعد بدین و اون رو برجسته کنین. در مرحله ی بعدی پانل های گچی پیش ساخته یا همان قطعات کناف رو در سمت زیرین سقف، به F47 های پانل خور متصل می کنیم. اگه فاصله ی سقف اصلی تا سقف کاذب کم بود، می­تونین از براکت هایی مانند تصویر زیر، به عنوان آویز، به طور مستقیم برای اتصال سقف اصلی به سقف کاذب استفاده کنین. از اونجایی که آویزهای سقف کاذب شکل ها و مدل های متنوعی دارن، در این مرحله می­تونیم به دلخواه و براساس مقاومت سقف، نوع آویزهای مورد نظرمون رو انتخاب کنیم. برای انجام زیرسازی به این روش، ابتدا به وسیله­‌ی ترازهای لیزری و یا نخ های رنگی مخصوص، سقف رو ترازبندی می کنیم.

آیا قیمت کناف به ضخامت پنل وابسته است؟

اجرای کلیه سطوح سقف بدون اعوجاج و کاملاً شاقولی و زوایای کاملاً گونیا باید باشد. صفحات سیمانی مسلح داخلی در محیط داخلی قسمت های مرطوب مانند سونا و استخر استفاده می شوند. سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد .

یکی دیگر از پانل هایی که در سقف کاذب کناف کاربرد دارد پانل سیمانی کناف یا همان آکواپنل می باشد. مورد استفاده پانل های سیمانی در سقف های کاذبی است که خاصیت ضد آب بودن مد نظر است و سقف کاذب در معرض مستقیم آب یا رطوبت بسیار بالا قرار دارد. لازم به یاد آوری است که پانلها گچی MR و FM مقاوم در برابر رطوبت هستند در حالی که پانل های سیمانی کناف کاملا ضد آب هستند. در کناف سقف ساده در اشکال هندسی مختلف و بدون درز می‌توان سقف را بلافاصله رنگ‌آمیزی کرد. سقف کاذب طرح‌دار نسبت به سقف کناف ساده دارای زیبایی و جلوه بیشتری می‌باشد.

گاهی بعضی کناف کارها برای کم شدن هزینه ها این فاصله رو زیاد تر در نظر می گیرن که این کار باعث کم شدن عمر سقف کاذب و ترک برداشتن سریع تر اون میشه. حالا محل آویز ها رو برحسب فواصل استاندارد بین اون ها و بر اساس جدول بارگذاری سقف تعیین می کنیم. آویز ها قطعاتی هستن که سقف سازه ای رو به سقف کاذب متصل می کنن. بعضی از کناف کار ها برای راحتی کار و یا کم کردن هزینه این فاصله ها رو به دلخواه بیشتر در نظر می گیرن و در نتیجه سقف کاذب دچار ترک میشه. یکی از مزیت های اصلی کناف کاری این است که می توانید به راحتی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی دسترسی داشته باشید.

سقف کاذب

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. تنوع کیفیت مصالح موجود در بازار موجب اختلاف قیمت آن‌ها می‌شود. عموما قیمت سقف تمام دکوراتیو با طرح‌های منحنی به صورت کلی اعلام می‌شود. اگر قصد بهبود عایق‌ بندی صوتی و حرارتی ساختمان را داشته باشیم. هنگامی که قصد دارند پنل را به صورت نواری برش دهند استفاده می سقف کناف شود . این دیواره در برابر زلزله مقام بوده و در برابر نیروهای عمود بر صفحه مقاومت می کنند .

این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا نمود. به دلیل پیش ساخته بودن این ساختار، سرعت نصب اجرای دیوار کاذب کناف پوش ها در زمان کوتاهی انجام و به مرحله تحویل می رسد. علاوه بر سرعت اجرای بالا، ساختار بدون هیچ گونه خرابی و آلودگی صوتی و فیزیکی قابلیت نصب و استفاده را دارند. با نصب سقف کاذب خودایستا، می توان تاسیسات مکانیکال و الکتریکال را در پشت سقف پوشاند.

  • اجرای درست سقف کناف اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا اگر نحوه اجرای سقف کناف به درستی به دست افراد ماهر انجام نگیرد در آخر نتیجه ی کار بسیار زشت و خراب می شود و تاثیرات نامطلوبی بر روی دکوراسیون داخلی خانه ها می گذارد.
  • طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال هایی است که به سقف انجام می پذیرد.
  • اتاق خواب جایی است که باید بتواند آرامش زیادی را به شما القا نماید.
  • اجرای کناف اجرای رابیتس و رابیتس کاری و کناف طراحی و اجرای جدیدترین طرح های رابیتس کاری و کناف طراحی و اجرای آرک طراحی و اجرای اپن در اجرای کناف سقف، برای پوشش از پنل از جنس گچ استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند.
  • ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک کناف شامل صفحات روکش دار گچی (و یا صفحات مسلح سیمانی) و پروفیلهای فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیلها به عنوان زیرسازی عمل می نمایند.

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422