دکوراسیون اداری مدرن، 15 ایده برای طراحی دفتر کار!

دو ستون بزرگی که در بازسازی ساختمان دست نخورده باقی ماندند، نه تنها مشکلی برای پروژه ایجاد نکردند، بلکه فرصت های زیادی برای طراحان به وجود آوردند. تعیین قیمت دقیق هر پروژه و مشتری مشکل است و نیازها و خواستههای آنها متفاوت است. ما از بسیاری از پرسشها میخواهیم تا هر چه بیشتر درباره خود و خواستههای آنها برای دفتر خود به ما بگویند. • برای رنگ چرم یا پارچه مبلمان میتوانید از رنگهای مشکی، سفید یا خاکستری انتخاب کنید، این رنگها جلوه خاصی به دکوراسیون کلاسیک میدهند. به طور کلی, معماران پروژههای ساختمانی خود را به پیمانکاران عمومی نشان میدهند که فرآیند ساخت را تحت نظارت معمار کامل میکنند.شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک معمار یا یک شرکت طراحی داخلی را استخدام کنید یا خیر. مرحله دوم طراحی پارتیشن اداری است که طراحان حامی ساخت با توجه به اطلاعاتی که شما به آنها دادهاید و در نظر گرفتن سلیقه شما با نرم افزار 3dmax طراحی را انجام میدهند تا شما بتوانید نتیجه پارتیشن بندی را ببینید و اگر نیازی به تغییر داشت، تیم حامی ساخت آن تغییر را انجام میدهند.

پارتیشن های دوجداره می توانند کاملا دو فضا را از یکدیگر تفکیک کنند و به صورت اتاق هایی با محیطی کاملا مستقل تبدیل نمایند ولی پارتیشن های تک جداره کوتاه تنها فضای شخصی محدودی ایجاد کرده و ارتباط میان کارمندان را با یکدیگر قطع نمی کنند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری یکی از کارهای مهمی است که در هر فضا و اداره ای ارزش انجام دادن را دارد و حس و روحیه کلیه کارمندان را مثبت و خوب میکند و کمک میکند تا کارمندان با علاقه و حال بهتری روی کارهای خود تمرکز کنند. معمار یک فرد آموزشدیده و دارای مجوز در طراحی و معماری داخلی ساختمان اداری و مسکونی است که بر ساختوساز نظارت دارند. مبلمان، سر و صدا، راحتی، روشنایی، دما و کیفیت هوا از جمله عواملی هستند که که بر بهره وری طراحی داخلی دفتر کار تأثیر میگذارند.

طراحی نمای داخلی اداری

این نیازهای ما هستند که طراحی را خلق می کنند. بنابراین به جای داشتن پارتیشنهای دیواری ثابت در دفتر خود، میتوانید پارتیشنهای اداری موقت را نصب کنید و در مواقعی که به آنها نیاز ندارید، آنها را حذف کنید. در حالی که برخی از سناریوهای طراحی احساس میکنند که تمایل به رسمیتر شدن دارند, افرادی وجود دارند که آنها را تجربه میکنند که احساس راحتی میکنند. آن ها فضایی را برای مشتریان فراهم می کنند تا افکارشان را سازماند هی کنند، فرمها و اسناد را با هم دریافت کنند، و در زمانی که منتظر دیدن شما هستند، احساس کنند که شما کی هستید و سازمان شما چه می کند. اکثر دفاتر اداری و شرکت ها، فضایی خشک و رسمی دارند که پرسنل را خسته می کند. میز پذیرش، مثل قایقی می ماند که از سنگ قیمتی ساخته شده باشد. چون با میز و صندلی های ساده، چراغ های پرنور و رنگ زرد دکور شده.

از این گذشته، مهم است که دفتر خود را در جایی بسازید که کارمندان برای گذراندن روزهای خود خوشحال و راحت باشند. همه ما می دانیم که اتاق جلسه، جایی است که همه پرسنل در آن مضطرب می شوند. در مطلب اصول طراحی داخلی اداری راجع به همه عوامل مهم در طراحی دکور اداری صحبت کردیم و در این مطلب با گروه معماری یسنا همراه هستیم تا در مورد دکوراسیون اداری مدرن بیشتر بدانیم. یکی از مهم ترین مسائل در دیزاین محیط کار، انتخاب رنگ مناسب با فضا است. اما وقتی بحث در مورد محل کار مطرح میشود، بسیاری استدلال میکنند که یک دکور خنثی بیشتر مناسب است، نه تنها میتواند پتانسیل نفوذ و یا مشتریان موجود را تحتتاثیر قرار دهد، بلکه میتواند تاثیر زیادی بر روی کارمندان شما داشته باشد.معماری داخلی ساختمان اداری نه تنها زیباییشناختی است بلکه به نیازمندیهای مشتری نیز بستگی دارد. این دلبستگی به محیط و انتقال احساس امنیت از محیط به آنها در بهره وری نیروی انسانی برای شما بسیار موثر است و به صورت میانگین عملکرد شرکت را افزایش داده و اعتماد مشتریان را نیز جلب می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری

در این طراحی داخلی ساختمان اداری چند طبقه نور زرد و گرمی که از کرکره های شیشه ای عبور کرده و وارد این اتاق می شود، فضا را صمیمی تر کرده و میزان فشار و استرس افراد را کاهش می دهد. وقتی وارد یک محیط اداری میشوید اولین چیزی که به چشم میآید زیبایی ظاهری و چیدمان وسایل است. معماران و طراحان داخلی به طور معمول دارای مهارتهای متقاطع هستند: برنامهریزی فضا – به روز با قوانین و مقررات ساختمانی دولتی که برای کسب درکی از سبک زندگی شما (نحوه زندگی شما و فعالیتهایی که در خانه انجام میدهید), طراحی نمای داخلی اداری نیازها و خواستههای شما را برآورده میکند. ساختمان اداری روش متفاوتی برای بازسازی دارد.

در این مطلب میبینید که چطور دکوراسیون کلاسیک اداری بانک گردشگری، فضایی رسمی و پر از حس اعتماد برای مشتریان ایجاد کرده است و به همین بهانه اصول طراحی داخلی بانک و دفاتر اداری پر تردد را با ذرهبین کلاسیک چیدانه بررسی میکنیم. این طراحی داخلی ساختمان اداری چند طبقه شامل اتاق های عمومی، محل نمایش، فضایی برای کسب تجربه، اتاق بحث و گفتمان کاری می باشد. این نوع پارتیشن همانطور که از نامش پیداست ، در محل ثابت میشود و قابلیت جابجایی ندارد.

افراد دور میز چوبی دراز می نشینند و زیر نورِ زیبایی که از سقف می تابد، به بحث و گفتگو می پردازند. با توجه به هدفی که برای استفاده از پارتیشن اداری وجود دارد، ممکن است پارتیشن مورد استفاده به شکل موقتی یا دائمی به کار رود. همچنین ممکن است از آنها به عنوان تکیه گاهی برای قفسه ها و کمدها استفاده کرد.امروزه استفاده از پارتیشن اداری در دکوراسیون اداری مدرن بسیار محبوب شده است. ما این مهم را برای فراهم آورده ایم که به طراحی دکور کافه و رستوران شما، طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه، طراحی دکور آرایشگاه مردانه، طراحی دکور بوتیک زنانه، طراحی دکور بوتیک مردانه و طراحی دکوراسیون های اداری شما را با ایده ال ترین طراحی ها و نازل ترین قیمت ها برای شما به نمایش بگذاریم. بدیهی است که بیشتر کاری که ما در پروژه انجام میدهیم با توجه به نقشههای کار برای سفارشی کردن پروژه بیشتر میتواند هزینه داشته باشد.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی اداری

معماری داخلی ساختمان اداری شامل استفاده از راهحلهای خلاقانه و فنی برای یک ساختمان برای دستیابی به محیط داخلی مطلوب است. اما برای محیطهایی با وسایل لوکس، پارتیشن چوبی انتخاب بهتری است که میتواند زیبایی محیط اداری را نیز دو چندان کند. همین سادگی در طرح و متریال کمی که در ساخت آنها استفاده میشود، باعث شده تا قیمت کمتری نیز داشته و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. اگر برای محیط کار و مکان هایی مانند کتابخانه باید پارتیشن بندی کنید بهتر است از این نوع استفاده شود زیرا دارای انعطاف پذیری خوبی است و مقرونه به صرفه و کارآمد هم هستند. تجهیزات اداره باید با محل کار و فضای آن هماهنگ باشد و اگر طراحی داخلی مدرن به درستی انجام شود نقش حیاتی و مهمی را در ارتباط با بهره وری بهتر کارمندان ایفا خواهد کرد. شما میبایست برای هرچه بهتر شدن طراحی داخلی خود با توجه به فعالیت اقتصادی و تجاری، بودجه، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت و …

طراحی داخلی اداری مدرن

شاید متوجه شده باشید که ویژگی کلیدی یک محیط اداری مدرن معمولاً بر افزایش تجربه برای کارمندان متمرکز است. بازسازی ساختمان اداری در تهران به دلیل قدیمی بودن بافت ساختمان های اداری این کلان شهر از مباحث مهمی است که باید همواره مورد توجه دولتمردان و صاحبان مراکز اداری باشد. در جهان امروز اغلب مدیران برای دسته بندی و طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت مختلف از پارتیشن استفاده میکنند. امروزه توجه مدیران به جداسازی فضای اداره خود و همچنین بهبود بخشیدن به دکوراسیون اداره خود توجه ویژه ای دارند. بازسازی ساختمان اداری، به معنای اصلاح یک فضای موجود و به روزرسانی ساختار فعلی آن است. در این شرایط راه حل مناسب برای بخشبندی محیط اداری، استفاده از پارتیشن اداری است. چه نوع شیشه برای جداسازی دفاتر کار مناسب است؟

طراحی و ساخت پارتیشن ها برحسب نیاز یک فضا صورت می گیرد. • از همین پارتیشن ها می توانید در صورت بروز حادثه به عنوان جانپناه استفاده کنید. دراین قسمت تعدادی طرح و ایده زیبا برای پارتیشن بندی در منزل را مشاهده می کنید. برای مثال در زمان بازسازی ساختمان قرار است در چه تعداد طبقات اضافه و ساخته شوند. بازسازی ساختمان اداری چقدر زمان می برد؟ در این فرآیند بخشهای مختلف و فضاهای ساختمان مانند کف ، دیوار و سقف بازسازی میشود. این دیوار نه تنها از جذابیت فضا کم نمی کند، بلکه جلوه بیشتری به آن می دهد. قرار دادن یک نقاشی بر روی دیوار میتواند باعث افزایش خلق و خوی فرد شود. اما این طراح موفق شده با تقسیم بندی جسورانه فضا، ادغام اتاق ها، و آرایش متغیر، یک محیط کار شاداب و منحصر به فرد خلق کند.

طراحی داخلی مجتمع اداری

از آنجا که معماران با ساختار اصلی یک خانه کار میکنند, آنها مجاز به ایجاد تغییراتی در آن هستند. ما خواهان دوست داشتن و دوست نداشتن آنها هستیم. شما به ساده ترین روش میتوانید از خدمات مشاوران ما برخوردار شوید. طراحان این پروژه، با استفاده از خطوط ساده و صاف، اتاق جلسه را به یک فضای آرامش بخش و ماورایی تبدیل کردند. طراحان، با ذکاوت تمام، این تورفتگی را با ساختار ساختمان ترکیب کرده و حفره ای ایجاد کردند که به افراد حس راحتی و آزادی می دهد. آباژوری که روی سر اسب گنده قرار دارد، فضا را شاد و جالب تر کرده.

دکوراسیون داخلی اداری

تحقیقات نشان می دهد که طراحی خوب محل کار تأثیر مثبتی بر بهره وری کارکنان دارد. رنگ کمد اداری نیز یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود سعی کنید رنگی را انتختاب کنید که بادیگر رنگ های دکوراسیون همخوانی داشته باشد. از پارتیشنها برای زیبایی و طراحی دکوراسیون فضاهای اداری نیز استفاده میشود. پارتیشن اداری یک جایگزین مناسب و ایدهآل برای دیوارهای بتنی است. طراحان باتجربه داخلی با شما همکاری نزدیکی خواهند کرد تا به ظاهر دقیق از کسبوکار خود دست یابید و راحتی پرسنل خود را در نظر بگیرید, اطمینان حاصل کنید که آنها ابزارهای مناسب را دارند. معماران باید خانههایی را طراحی کنند که برای ساکنان امن باشند. در ادامه با نمونه هایی از انواع طراحی دکور برای دفتر کار آشنا می شوید که هر یک از این تصاویر می توانند الگویی در جهت طراحی ایده آل باشند.

مشتریان و سایر بازدیدکنندگان نیز باید احساس راحتی و رضایت داشته باشند. فریم و استراکچر پارتیشن ها از جنس درجه یک اکسترود شده آلومینیومی با بیلت 2 بال دبی با آلیاژ 6063 می باشد که در نتیجه نسبت به آب و بخار مقاوم بوده، زنگ نمی زند، اکسید نمی شود و همچنین وزن آنرا سبک کرده بطوریکه فشار وارده بر سطح نسبت به سایر پروفیل ها به مراتب کمتر می باشد.قطعات فلزی مانند کاورها، قیدها (تراورس ها)، ستونها و فریم های پارتیشن اداری نیز از جنس آلومینیوم با پوشش آندایزینگ باشد. انجمن طراحان داخلی آمریکا (ASID ، 1999) مطالعه ای را انجام داده که نشان میدهد طراحی داخلی دفتر کار، یکی از سه عامل اصلی است که بر عملکرد و رضایت شغلی تأثیر می گذارد. در هنگام طراحی دکوراسیون اداری علاوه بر زیبایی محیط باید به بهینه سازی فضا کاربردی و بصری و صوتی اهمیت داده شود.

دکوراسیون داخلی فضای اداری

یک طراح داخلی قادر به اصلاح فضا به شیوهای مثبت برای لذت بیشتر مردم است. در این مطلب سعی کردیم شما عزیزان را با نکات و تصاویری از دکوراسیون دفتر کار آشنا نماییم، امیدواریم از تماشای گالری عکس های طراحی دکور یک محیط کاری و مطالعه نکات طلایی برای داشتن یک دکور شیک و مدرن در دفتر کار نهایت لذت و استفاده را برده باشید. در ادامه روش هایی برای دیزاین اداری کلاسیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید. ساختمان اصلی، ساخته شده در سال ۱۹۷۷ توسط شرکت معماری (EPR) دارای ردیفی از پنجرهها است که رو به بیرون زاویهدار شدهاند تا شکلهای جعبهمانندی در راستای نما ایجاد کنند. پارتیشن های اداری از مواردی هستند که امروزه در دفاتر کار و شرکت های بسیاری استفاده می شوند. طراحی داخلی دفتر کار از موارد مهمی است که در محیط تجاری رقابتی امروز بر میزان انگیزه و عملکرد کارکنان شرکت تأثیر بسزایی دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق اداری

ابتدا یک جلسه اولیه را با مشتری ترتیب میدهیم تا درباره پروژه معماری داخلی ساختمان اداری بحث کرده و نحوه ی کار را نشان دهیم. به این ترتیب قادر خواهید بود که تشخیص دهید تیم معماری مورد نظر شما می تواند خواسته های شما را برطرف کند یا خیر! از این رو بسیاری ترجیح می دهند که در یک فضای جذاب، آرام و بدون دغدغه، تنها از غذاخوردن در کنار همراهان و عزیزان خود لذت ببرند و درگیر اتفاق و یا رویداد دیگری در آن لحظات نشوند. بنابراین، خلاق باشید و از آن لذت ببرید ! اُپن بودن این فضا به طراحان اجازه داده از تعداد زیادی چراغِ آویز و معلق استفاده کنند که فضا را دلنشین و رمانتیک می کند. کحل کاری که با توجه به ماهیت شغل و افرادی که قصد کار در آن دفتر را دارند، طراحی شده باشد بر سلامت روحی و میزان عملکرد کارکنان تاثیر مثبت داشته و در نتیجه شرکت را به منافع و اهداف خود نزدیک می کند.از طراحی داخلی دفتر کار می توان به عنوان هنر و علم درک رفتار افراد برای ایجاد فضاهای کاربردی در یک ساختمان اداری از طریق راه حل های خلاقانه و فنی یاد کرد.در ادامه به تجزیه و تحلیل عوامل و اصول طراحی داخلی دفتر کار میپردازیم.