دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

وزن دریچه‌های آهنی نیز در مقایسه با دریچه‌های آلومینیومی، پلاستیکی و چوبی بسیار زیاد است. پره‌های دریچه آهنی معمولا اندکی ضخیم‌تر از پره دریچه‌های آلومینیومی، چوبی و پلاستیکی هستند. در برخی از ساختمان‌ها به جای دریچه آلومینیومی از دریچه کولر چوبی استفاده می‌کنند. در صورت تمایل به استفاده از دریچه چوبی برای کانال کولر باید بر روی آن از روکش مخصوص استفاده شود. در صورت عدم استفاده از روکش بر روی دریچه چوبی احتمال پوسیدگی آن بسیار زیاد است.

دریچه کولر اسلوت چه کاربردی دارد؟

دریچه کولر قابل تنظیم اغلب برای کولر آبی مورد استفاده دریچه کولر قرار می گیرد. دریچه ی خطی در مکان هایی که از سیستم های داکلت اسپیلت و فن کوئل استفاده می نمایند، نصب می شود. شرکت تهران دما اجرای دریچه کولر در شرکت های برجستهرا در سال های اخیر ارائه نموده است. شرکت تهران دما انواع مختلقی از دریچه کولر را در کارخانه جات و شرکت های مشهور نصب نموده است. یکی از مکان هایی که شرکت تهران دما محصولات خود را عرضه نموده است، شرکت لبینات کاله می باشد.

بسیاری از کاربران، از گرد و غباری که به منزل وارد می‌شود شکایت دارند. از همین رو در نوع جدید این نوع درچه‌ها، سعی شده است با استفاده از پره‌هایی که داخل دریچه تعبیه می‌شود، تا حدود زیادی جلوی گرد و غبار گرفته شود. یکی از عمومی‌ترین و بهترین نوع دریچه‌های کولر که از زمان قدیم تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مورد توجه افراد و کارکنان است، دریچه‌های کولر آلومینیومی است. دریچه کولر در واقع در انتهای کانال کولر نصب می‌شود که به کمک آن، تهویه منازل در فصول مختلف سال صورت می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین مباحثی که امروزه برای پیمانکاران و معماران ساختمان مطرح است، بحث نحوه کانال کشی مهندسی شده و نصب دریچه کولر است.

دریچه کولر سقفی

دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

شرکت تهران دما به همراه محصولات ارسالی به مشتریان، کلید قفل را به آن ها ارائه می نماید. یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار است. اگر کانال کولر یک محیط به گونه ای باشد که در درون سقف نضب شود، این محصول بر روی آن نصب می گردد. مشتریان در هنگام خرید دریچه کولر سقفی، می توانند مدل های متنوعی را مشاهده و تهیه کنند.

  • در برخی ساختمان‌ها برای حفظ درجه زیبایی و ایجاد همخوانی بین محیط از دریچه کولر چوبی استفاده می‌کنند.
  • دسترسی به اکسیژن مورد نیاز امری ضروری بوده و با توجه به آلودگی‌های شهری امکان باز کردن پنجره‌ها به شکل سالیان نه‌چندان دور وجود نخواهد داشت.
  • یکی از جدیدترین کالاهای شرکت تهران دما، طرح درپوش دار می باشد.
  • مدل های آلومینیومی در اکثر مواقع قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر آن ها دارند.
  • به همین خاطر در حین تغییر مبلمان و یا نقاشی دیوارها، دریچه کولرهای محیط خود را نیز تعویض می کنند.
  • علت کیفیت بالاتر و دوام بیشتر آن ها استفاده از مواد با کیفیت تر در ساخت آن هاست.

ساخت این تجهیزات هوشمند و پیشرفته و تعبیه آن در فضای داخلی ساختمان ها به گونه ای است که از انتقال و ورود هر نوع آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به داخل جلوگیری می نماید. فناوری های حاصل از ساخت این دریچه ها حاکی از آن است که این بخش از کولر با استحکام و مقاومت بسیاری بالایی ساخته شده است. به گونه ای که به عنوان یک عایق صوتی و گرمایشی قوی عمل خواهد کرد.