خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

این محصول با قیمت و کیفیت مناسب در فروشگاه سینی کابل نوین موجود بوده و فروش دارد. کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. این لوله‌ها، از الیاف پلی‌استر روکش‌دار از جنس PVC و فنر فولادی مقاوم ساخته می‌شوند. قابلیت کششی زیاد و استحکام بالا، از ویژگی‌های مثبت این دسته از لوله‌های فکلسی است. این دسته از لوله‌ها، برای ساخت تجهیزات صنعتی که نیاز به تخلیه فشار و هوا دارند استفاده می‌شود. با توجه به شرایط استفاده، متریال ساخت این لوله‌ها نیز متغیر است که روی قابلیت تحمل فشار آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد. محدوده دمایی قابل استفاده از این خرطومی بین منفی 30 الی مثبت 120 قیمت لوله فلکسی درجه سانتی‌گراد است. عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است. لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلف با ویژگی های متنوعی است یکی از آنها ضد انفجار بودن است که به دلیل مواد موجود در بافت آن ایجاد شده است.

لوله خرطومی فلکسی سایز 13 (حلقه 25 متری)

لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود. از لوله فلکسیبل هوا در مواردی که نیاز به تخلیه فشار و هوا دارند استفاده می‌شود، مانند سیستمهای گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات صنعتی و صنایع پزشکی. این لوله‌ها یکی از روش‌های تضمین کیفیت هوا در محیط‌های داخلی و راندمان حرارتی هستند و همچنین به وسیله بست فلزی یا بست عایق دار نصب می‌شوند.

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

لوله خرطومی برزنتی معدنی در شاخه های ۶ و ۱۰ متری تولید و بسته بندی می گردد. مقاومتِ دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی از ۲۰- تا ۶۰+ درجه سانتیگراد متغیر می باشد. اگر بخواهیم کاربرد لوله فلکسیبل صداگیر را در یک شبکه ی واحد از یک به قطر دیگر تغییر دهیم از این قطعه در مسیر لوله فلکسیبل صداگیر استفاده می کنیم.هر دو سوی این قطعه ی لوله فلکسیبل صداگیر دارای مقطع گرد می باشد و هوا می تواند از سوی قطر کوچک به بزرگ در حال رفت یا برگشت باشد. جنس این تبدیلِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت این ورق نیز به میزان قطر لوله فلکسیبل صداگیر در دو مقطعِ کوچک و بزرگ دارد.بدیهی است هرچه این مقاطع دارای قطر بزرگتری باشند ضخامت ورق تبدیلِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز بیشتر می گردد. دو تکه از این تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر دارای مقطع استوانه ای با دو قطر متفاوت می باشد.قطعه ی رابط بین دو تکه ی استوانه ای،حالت مخروطی دارد و این تکه ی مخروطی از دو طرف به استوانه ها متصل شده و تشکیل یک قطعه ی کامل و یکپارچه را می دهد.

کاربرد لوله فلکسی بل سایز ۱۶ حلقه ۲۵ متری:

و برای دوربین های مدار بسته بسیار مناسب بوده تا یک تصویر با کیفیت را به نمایش برساند. این لوله فلکسی ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته می باشد. از مزیت های این لوله فلکسی ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود. معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود. به عنوان مثال می توان دیواره لوله فلکسیبل هوا از جنس آلومینیوم و یا از جنس آلومینیوم با روکشی از پی وی سی باشد. لوله فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی یا کانال فلکسی است که برای انتقال جریان هوا و یا محافظ برای سیم کشی و کابل کشی استفاده میشود.

لوله های پی وی سی معمولی این انعطاف را ندارد بنابرین این نوع فلکسی جایگزین استانداردی برای هر نوع لوله کشی است. بنابراین در برابر خوردگی کاملاً مقاوم هستند و باعث بالا رفتن طول عمر و کارایشان می شود. با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند. ۲- پس از موضوعِ مکندگی، بیشترین کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی، تجاری،اداری،صنعتی و بیمارستانی می باشد.

  • کاهش میزان هزینه‌‌های خرید به دلیل حذف واسطه‌‌ها و سودجویی افراد غیرمسئول نیز از دیگر مزایای همکاری مستقیم با شرکت تهویه نظری خواهد بود.
  • در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد.
  • کانکتورها که برای وصل کردن دو نوع متفاوت لوله برق مثلا لوله فولادی برق از رابط فولادی به فلکسی استفاده می شود.
  • اتصالاتی که برای این لوله استفاده می‌شود، به راحتی در دسترس هستند که این یک مزیت برای این لوله‌ها محسوب می‌شود.

لوله فلکسی روکش دار؛ که از یک پوشش پلاستیکی از جنس PVC برخوردار بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عبور سیم و کابل در محیط های داخلی و به دلیل روکش دار بودن، برای محیط های خارجی و مرطوب نیز از آنها بهره می برند و همچنین نصب این لوله ها با کمک بست هایی انجام می شود که متناسب با اندازه لوله دارای ابعاد مختلفی هستند. ۵- کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی ، در محیط های سربسته بسیار مقرون به صرفه می باشد. ۵- امکانِ اتصالِ فنرِ فولادیِ لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف به زمین برای تخلیه جریانِ الکتریسیته ساکن(مخصوص انتقال مواد). با استفاده از داده‌های این جدول، مشاوره و تماس با فروشگاه الکتروکارینا می‌توانید لوله‌ی مناسب با کابل‌های پروژه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید. در هنگام خرید این لوله خرطومی فلزی نسوز باید علوه بر سایز، طول و ابعاد مورد نظر خود به جنس و مواد اولیه استفاده شده در روند تولید آن توجه نمایید. برای اینکه در صورت استفاده نکردن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ممکنه است این لوله‌ خرطومی های برق مقاومت خوبی در برابر عوامل بیرونی نداشته باشند و درنتیجه دچار آسیب رسیدن به سیم‌ها و کابل های عبور داده شده از درون آن شوند.