خرید انواع کابل شارژر موبایل آیفون و اندروید پخش تکنوسان

خرید انواع کابل شارژر موبایل آیفون و اندروید پخش تکنوسان گیرنده این جریان را به برق تبدیل می‌کند و در نتیجه باتری تلفن شما شارژ می‌شود. این محصول یک دو شاخه استاندارد دارد که متناسب با خروجی‌های کشوری است که در آن به فروش می‌رسد و با تمام پریزهای دیواری سازگار است. شارژرهای دیواری دارای کابل مجهز به آداپتور هستند که به پریز دیواری متصل می‌شود. تولیدکنندگان تلفن همراه اغلب این شارژرها را در جعبه تلفن‌های خود قرار می‌دهند.

کابل تبدیل USB به Type-C تسکو مدل TC C132

اما برای دستیابی به حداکثر سرعت به یک کابل شارژر قدرتمند نیاز است. کابل فست شارژ نسل جدید قابلیت انتقال جریان تا ۱۸ وات را داراست به این معنا که می‌توانید دستگاه هوشمند شما را با ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان حداکثر ۳ آمپر به صورت سریع شارژ نماید. اتصال میکرو یو اس بی‌ Micro-USB بسیار کوچک است و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد دستگاه‌های باریک‌تری تولید کنند. Micro-USB به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفت اما به سرعت نیز پشت سر گذاشته شد.

جریان عبوری مورد نیاز در کابل شارژ MicroUSB نهایتا 2.4 آمپر است. شما می توانید انواع جریان عبوری را در خرید کابل شارژر فست شارژ تایپ سی ملاحظه کنید. خرید کابل شارژر اصل در مدل های ترانیو ، کینگ‌استار مخصوص گوشی های اندرویدی و آیفون با قیمت مناسب و ارسال سریع + گارانتی ویژه فقط در وبسایت باتری خونه. اگر دوست دارید بهترین کابل شارژ را بخرید انتهای صفحه راهنمای خرید کابل شارژ را مطالعه کنید. همانطور که دیدیم فناوری شارژ سریع طوری طراحی شده که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون آسیب رساندن به باتری گوشی، دستگاه هوشمند خود را توسط کابل فست شارژ، به صورت سریع شارژ کنیم.

اگر گوشی شما قابلیت فست شارژ شدن داره دقت کنید که خرید کابل فست شارژ باید داشته بالشید ، چون کابل شارژ موبایل معمولی این قابلیت رو ندارند. مهم ترین اکسسوری گوشی موبایل کابل شارژ آن است، چرا؟ به دلیل اینکه بدون کابل شارژ شما نمی توانید از گوشی یا هر وسیله شارژی خود استفاده کنید. اما به دلیل استفاده زیادی که از کابل شارژ می شود خرابی آن هم بالاتر از دیگر لوازم جانبی گوشی می باشد. کشیدگی، پارگی، خم شدن، پارگی سیم از محل اتصال به کانکتور و… همه باعث از کار افتادن کابل شارژ می شوند.

کابل شارژر Type-C برای گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ و هواوی که نسبت به کابل میکرو جدیدتر است و از سال 2016 روی دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود. معمولا تشخیص کابل شارژ اصلی و تقلبی کار سختی است به همین دلیل توصیه می شود از مراکز معتبر خرید کنید. تمامی محصولات فروشگاه جانبی اعم از کابل شارژ ها و مبدل شارژر های موجود، با ضمانت اصالات کالا به فروش می رسند و در صورت عدم رضایت از کیفیت 7 روز فرصت دارید تا کالا را مرجوع بهترین کابل شارژ کنید. از آنجایی که چندین نوع مختلف شارژر و USB وجود دارد و همه آنها با هر دستگاهی کار نمی‌کنند؛ به همین دلیل مهم است که بدانید کدام نوع از کابل شارژر در تلفن همراه شما کار می‌کند. دنبال کردن این مقاله نه تنها به شما در دریافت جواب این سوالات کمک می‌کند، بلکه حتی متوجه می‌شوید که کدام کابل شارژر کارایی بیشتری دارد و در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی می‌کنید. همه ما دارای کابل USB هستیم که می تواند برای شارژ تلفن هوشمند و ابزارهای سازگار با USB یا انتقال فایل ها بین دستگاه ها باشد.

گارانتی ویژه فقط در وبسایت باتری خونه.

است اگرچه در سال‌های اخیر محصولات شرکت اپل نیز به استفاده از درگاه تایپ سی رو آورده‌اند اما درگاه لایتنینگ نیز هنوز طرفداران خود را دارد. رابط لایتنینگ نیز همانند تایپسی کاملا برگشت‌پذیر است، به این معنی که مهم نیست که کانکتور در هنگام اتصال آن به پورت لایتنینگ به کدام سمت رو به جلو باشد. امروزه در اسپیکرها، هدفون‌ها، ایرپادها و بسیار دستگاه‌های دیجیتال دیگر به جز گوشی‌ها و تبلت‌ها از این نوع درگاه استفاده شده است. گفتتنی است بخش اعظم استفاده از درگاه لایتنینگ هم در تولید کابل شارژر آیفون بکار گرفته می‌شود. در فروشگاه های مرکزی شهر بیشتر نیاز به خرید عمده کابل تایپ سی (type-c) داریم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای داشتن همه سلیقه ها مجبور به خرید انواع کابل شارژ موبایل (با بهترین قیمت) هستید.

کابل شارژ معمولی میکرو یو اس بی نیاز به تحمل جریان یک آمپر دارد. تمامی مدل های سری J سامسونگ و برخی مدل های سری A سامسونگ مانند A5 ،A3 ،A7 تولید شده در سال 2015 با کابل شارژ یک آمپر قابل شارژ هستند. البته دستگاه هایی مانند اسپیکر بلوتوث، هدفون بلوتوث و برخی هندزفری های بلوتوث همچنین به کابل شارژ با تحمل جریان یک آمپر نیاز دارد. درگاه لایتنینگ که به درگاه شارژ محصولات اپل معروف است در سال ۲۰۱۲ توسط این کمپانی به همراه آیفون ۵ عرضه شد. این روش استاندارد برای شارژر محصولات خانواده اپل و اتصال آن‌ها به دستگاه‌های دیگر مانند لپ تاپ و.

استاندارد USB-PD در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است و در واقع یک پروتکل داده برای برقراری ارتباط بین شارژر و دستگاه هوشمند را اجرا می‌کند. استاندارد PD میزان سرعت شارژ USB را تا میزان ۱۰۰ وات در توان خروجی افزایش خواهد داد. نکته قابل توجه در طراحی استاندارد PD توانایی پشتیبانی از نیروی برق دوسویه است بدین معنا که گوشی هوشمند شما را قادر میسازد تا لوازم جانبی دیگر را نیز شارژ نماید. رابط مادگی میکرو USB به نری micro USB این رابط به طول 30 سانتی‌متر، هم برای شارژر کردن و هم برای انتقال داده در تبلت، موبایل، MP3 و MP4 پلیر و…

کابل تبدیل USB به لایتنینگ تسکو مدل TC i 400

دقت داشته باشید کابلی را انتخاب کنید که نوسانات جریان و ولتاژ آن زیاد نباشد. هرچند سرعت شارژ به مدار شارژ موبایل، آداپتور و پورت گوشی همراه وابسته است ولی تحمل جریان در کابل شارژها از مهمترین پارامتر در سرعت شارژ بالا یا فست شارژ است. برای درک بهتر جریان عبوری در کابل شارژ باید از مدل های پرفروش در بازار مثال بزنیم. با توجه به اینکه چندین سال موبایل های شرکت سامسونگ در رده های مختلف در بازار وجود داشته می توان برند سامسونگ را در بازار ایران به عنوان لیدر نام برد. از این جهت در مثال ها اکثرا از مدل های کمپانی سامسونگ استفاده کرده ایم که همکاران می توانند این مثال ها را با مدل های مورد نظر خود تطبیق دهند. خوب حالا که برای خرید کابل فست شارژ نوع کابل را مشخص کردید، نوبت به تعیین مشخصات فنی سیم شارژ می رسد..

اما در ابتدا باید بدانیم شارژر موبایل چیست و با انواع شارژر گوشی و نحوه کارکرد آن آشنا شویم. اگر دو مدل گوشی یا گجت‌های دیجیتالی متفاوتی دارید می‌توانید با استفاده از این کابل‌های چندکاره به جای چند کابل از یک کابل و چند سوکتی که روی آن کار شده‌اند استفاده کنید. استاندارد فست شارژ محصولات وان پلاس با نام warp charging قادر است دستگاه‌ها را تا ۳۰ وات شارژ کند. باتری‌های لیتیوم یون در تلفن‌های همراه، با دمای خیلی گرم یا سرد کنار نمی‌آیند. محققان توصیه می‌کنند که از شارژ تلفن همراه در دمای بالاتر از ۳۵ درجه یا زیر صفر درجه سانتیگراد خودداری کنید. علاوه بر ضمانت و گارانتی محصولاتش، اطلاعات کاملی را از محصول در اختیار شما قرار داده که با دانستن آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.