تابلو روان چیست؟

از این رو این ما با ارائه ویدئو وال چند لمسی بزرگ و با ابعاد سفارشی ، بدون استفاده از نمایشگرهای بزرگ و گران قیمت و توسط تکنیک های مدرن و فویلهای نانو اکرلیک ، سعی در مرتفع نمودن نیازهای مخاطبین در زمینه های مختلف از آموزش و تبلیغات گرفته تا سرگرمی و … این قطعات بسیار گسترده هستند و در سه نوع شبه بیرونی (Semi Outdoor)، بیرونی (Outdoor) و درونی (Indoor) تقسیم می شوند. از ویژگی های این تابلو می توان به کیفیت تصویر مناسبتر از P10 ، نور زیادتر از P10 3in1 و افکتهای بسیار زیاد تر از تابلوهای تک رنگ اشاره کرد. با گسترش این نوع تبلیغات نیاز به استفاده از ویدئو وال در بسیاری از کسب و کارها بسیار رونق پیدا کرد. ضد ضربه و ضد آب بودن، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار.

قطعات تابلو روان

با پیشرفت تکنولوژی ساخت انواع ماژول و با توجه به قوانین سخت گیرانه مصرف انرژی در اکثر کشورهای دنیا، SMD جایگزین تمام ماژولها خواهدشد. برد کنترلرها دارای انواع مختلفی بوده و قادر به پشتیبانی از نوع و تعداد خاصی ماژول می باشد. همانطور که پیشتر دیدیم عوامل مختلفی در طراحی و ساخت یک ویدئو وال با کیفیت رضایتبخش نقش دارند. همچنین برخی از کنترل کنندههای ویدئو وال میتوانند در اتاق سرور ساکن شوند و با کارتهای گرافیکی خود از طریق شبکه ارتباط برقرار کنند.

مقاومت در برابر نور خورشید، رطوبت، بارندگی و نفوذ آب، اشعه فرابنفش و … نمایشگرهای نیمه باز (که در محیطهایی قرار میگیرند که ترکیبی از فضای باز و داخلی هستند) دارای روشنایی فوق العاده بالایی هستند و میتوانند در زیر نور خورشید استفاده شوند، البته نه مستقیم. همچنین حق انتخاب پایه های پوشیده و باز نیز برای مشتریان در دسترس می باشد. بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند. چگونه آن صفحه های نمایش فردی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا به عنوان یک صفحه نمایش واحد عمل کنند؟

به طور مثال هزینه انجام تبلیغا در رادیو، تلویزین، مجلات و … تبلیغات تلویزیون شهری بی نیاز از ارتباط دائم با کامپیوتر هستند و می توانند با عرضی باریک و اشغال فضای بسیار کم در سطح شهر عرضه شوند. تلویزیون داخل سالن از تعداد زیادی ال ای دی SMD تشکیل شده است که میتوانند با کیفیت بالا تصاویر را در محیط های سربسته به نمایش درآورند . مزایای تابلو ال ای دی چیست؟ دارای عمر مفید است بنابراین می توانید از آن به عنوان تابلو سر در مغازه برای مدت طولانی استفاده نمایید. به دلیل پایین بودن عمر مفید لامپ تصویر آن، هزینه نگهداری آن بسیار زیاد بوده و با توجه به معایب مختلف مانند آلودگی صوتی و حرارتی، استفاده از آن بسیار کاهش پیدا کرده است. بهتر است که سیستم خود را از برندهای مطرح، با دوام و عمر طولانی و در عین حال با قیمت مناسب انتخاب نمایید.

امروزه با توجه به رقابت بالایی که در کسب و کارهای مختلف وجود دارد افراد از روش های مختلفی برای جلب توجه مشتری و تبلیغات استفاده می کنند. البته چنانچه از ماژول های نوع جریان ثابت برای تابلوهای تکرنگ استفاده شود طبیعتاً کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت. در عصر جدید دیگر نیازی به طی نمودن مسافت های طولانی برای کسب مهارت و حرفه جدید نیست بلکه تنها با شرکت در یک دوره مجازی و با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و یا لپ تاپ قادر خواهید بود به خوبی آن دوره را پشت سر بگذارید و آماده ورود به بازار کار شوید.

صفحه نمایش ویدئووال “بوم بصری” با مقیاس بزرگ و وضوح بالا را برای محتوای شما فراهم می کند. این ممکن است شامل گزینه ای برای ایجاد و ذخیره یک دنباله از طرح بندی محتوای از پیش تنظیم شده باشد ، که می تواند به صورت دستی یا خودکار روی صفحه، نمایش داده شود. پیکسل بهتری دارد. ویدئو والها برای نمایش تصاویر بزرگ به طور همزمان گزینه ایدهآلی هستند و توانایی جوابگویی به چند کامپیوتر یا منابع ویدیویی را نیز دارند. تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفاده شده در ماشینها، ساعتها، ایستگاههای راهآهن و خیلی از دستگاههای دیگر که نیازمند دستگاه نمایش سادهای با وضوح محدود هستند است. تلویزیون شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا و مدرن است. یکی از راه های بهتر و بزرگتر دیده شدن و همچنین یکی از رویکردهای مدرن آموزشی، استفاده از نمایشگر بزرگ در اماکن مختلف تجاری، آموزشی و فرهنگی است و چه بهتر که این نمایشگرهای غول پیکر به ابزار تعاملی که برای کاربر و مخاطب جاذب و جالب توجه است نیز مجهز بوده و از طرفی با استفاده از تکنولوژی های جدید و قابل دسترسی قیمت تمام شده محصول برای مشتری به حداقل ممکن برسد.

تمامی لوازم و ابزارآلات مورد نیاز برای ساخت تابلو روان در سایت دیاکو ال ای موجود می باشند و شما به راحتی می توانید اقدام به مشاهده قیمت قطعات، مقایسه و خرید آنلاین آن ها نمایید. فروشگاه کیومیتا اقدام به فروش ویدئو وال در بهترین برندهای موجود نظیر شارپ، بنکیو، پاناسونیک، ال جی، جی پلاس و فیلیپس به صورت آنلاین نموده که به راحتی میتوانید مشخصات کامل و لیست قیمتها را در سایت مشاهده نمایید. ویدئو والها در مدل و برندهای متنوع نظیر پاناسونیک، شارپ، ال جی، جی پلاس و سامسونگ در بازار موجود است که هر کدام ویژگی و کارکردهای متفاوتی دارند و به طور گسترده در سراسر جهان در زمینههای کاربردی متعدد استفاده میشود. با استفاده از IP استریمینگ یا ورودی های فیزیکی ، پردازنده محتوا را از تمام منابع مورد نظر شما – مانند دوربین های فیلمبرداری ، ایستگاه های کاری رایانه و جعبه های کابل – ضبط می کند و محتوا را در یک رابط واحد قابل مشاهده و قابل دسترسی می کند.

ویدئو والها برای تأثیر عمیق و جلب نظر با ایجاد تصاویر بزرگ در لابیها، ایستگاههای قطار، مراکز خرید یا دیگر مکانهای عمومی، در ساینایجهای دیجیتال نیز استفاده میشوند. بعنوان مثال از ماژول درجه دو استفاده میکند و یا در تابلوی روان که باید ده منبع تغذیه استفاده شود… به عنوان مثال می توان به مانیتور کردن و نظارت بر تردد خودروها اشاره کرد، در این شرایط نیاز است که پلاک ها، به صورت واضح، قابل دیدن و قابل ثبت برای اپراتورها باشند.

مکعبی، یا کاشی های ال ای دی در ویدئو وال ها استفاده می شود. برد کنترلر تابلو روان وظیفه برنامه ریزی انیمیشن نمایشی در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش ال ای دی را بر عهده دارد. این در حالی است که در همین بازه زمانی، متوسط هزینه کل خالص سالانه یک خانوار شهری ۹۲میلیون و ۵۰۱هزار تومان بوده که نسبت به رقم مشابه در سال قبل ۴۹درصد افزایش نشان میدهد. تلویزیونهای شهری پرتابل معمولا مورد استفاده مشاغلی است که موقعیت مکانی صابتی ندارند. ویدئو والها چگونه مورد استفاده قرار میگیرند؟ میگیرند و یک ویدئو وال را تشکیل می دهند. ویدئو والها برای نمایش اطلاعات از تعداد زیادی ورودی، به صورتی که به راحتی توسط همه افراد در فضای مورد نظر قابل رویت باشد، مورد استفاده قرار میگیرند.

ترکیب کردن چندین صفحه نمایش با هم می تواند سطح صفحه نمایش بسیار بزرگ و multi-HD را ایجاد کند. بعضی هم قدیمی هستند و مانند دستگاههای پخش ویدئویی و تلویزیونی قدیمی عمل میکنند. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی که قابل اجرا جهت تبلیغات در سطح شهر هستند و در تیررس بینندگان قرار میگیرد اطلاق می گردد.تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی می باشد که امروزه استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات محیطی بسیار رایج و پرکاربرد قطعات تابلو روان شده است. میتوان گفت از روی کم تخصصی و کم تجربگی برای سود بیشتر دست به تولید محصولاتی زدند که از کیفیت تابلوهای ساخته شده قدیمی به مراتب فاصله داشت…

متحرک بودن متن نمایشی باعث جذابیت بصری و در نتیجه جذب بیشتر مشتری از طریق ساخت و نصب تابلو ال ای دی می گردد. به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم برای جذابیت های بصری و افزایش مشتری در مجتمع ها، پاساژهای بزرگ تجاری و اداری، استادیوم ها و غیره از انواع تلویزیون های شهری استفاده کنند. این مانیتور عریض دارای نرم افزار و سخت افزارهایی است که مجزا از نمایشگر بوده و نمایش تصاویر را روی انواع ال سی دی و ال ای دی با کیفیت بالا و رزولوشن نامحدود فراهم میکند. در این روش برای هر کدام از ال ای دی ها به طور مستقل دستور صادر می شود و پس از آنکه فرمان برای تمام ال ای دی ها صادر شد به طور همزمان همه آنها Driving می شوند . پردازندههای ماژولار و مبتنی بر سختافزار فراصنعت در مقایسه با پردازندههای داخلی نمایشگرها، برای سیستم کلی انعطافپذیری بیشتری دارد.

تلویزیون شهری

از جمله، در صورتی که سرعت مرور صفحه، یا جاروب صفحه٬ کم باشد٬ تصویر چشمک زن به نظر می رسد یا پرپر می کند . در نوع کنترلرهای آفلاین اطلاعات به برد کنترلر منتقل میشوند و برد کنترل اطلاعات را به صورت مرتب بر روی تابلو نمایش میدهد و پس از تمام شدن اطلاعات دوباره به اول اطلاعات برگشته و این چرخه تکرار میشود؛ ولی در پخش آنلاین کنترلر از طریق کامپیوتر و یا ویدیو پروسس سور به یک منبع پخش خارجی مثل تلویزیون متصل میشود و همانند یک تلویزیون بزرگ تصاویر را بر روی تابلو روان نمایش میدهد. نرم افزار تابلو روان بر روی کامپیوتر نصب می شود و کاربر براحتی می تواند متن دلخواه خود را با فونت و رنگ مدنظر به نمایش درآورد. در هر زمانی آنها را از نرم افزار کنترل پروسسور یا سیستم کنترل AV بازخوانی کند. انواع تابلو روان یا تلویزیون شهری تقریباً در سطح ناخودآگاه کار می کنند، پیام آنها در حالی که مردم روز به روز از کنار آنها می رانند در ذهن شان نقش می بندد.

تابلو روان از ماژول هایی ساخته شده است که در کنار یکدیگر نصب شده و تصویر واحدی را برای ما ایجاد می کنند. هیچ اختلالی در آن ها ایجاد نمی شود. برخی از کنترل کننده ها همچنین به شما امکان می دهند قبل از نمایش تنظیمات محتوا را بصورت آفلاین ایجاد کرده و ذخیره کنید. پردازنده ویدئویی یا کنترل کننده ، منابع محتوای شما را به نمایشگرها متصل می کند. اغلب این کار از طریق یک کنترلر دیواری سنتی (با چندین کارت گرافیک) در اتاق سرور با یک دستگاه فرستنده متصل به هر خروجی گرافیکی و یک گیرنده متصل به هر صفحه به دست میآید. شکل کلی و اندازه یک ویدئووال اغلب باید با توجه به اندازه، شکل اتاق، مقدار فضای موجود بر روی دیوار و نوع نیاز تعیین می شود. نیاز است که پیش از خرید، اندازه، ابعاد، وضوح هر کدام از صفحات نمایشگر و شکل مورد نظر را برای سیستم ویدئو وال خود تعیین کنید و به فروشنده اطلاع دهید.

به زبان سادهتر میتوان این نکته را اشاره کرد که ماژولها وظیفه دارند برنامههای تبلیغاتی را دریافت کرده و سپس آنها را برای نمایش بر روی تلویزیون شهری و یا تابلوها نشان دهند و همچنین تصاویری که شما بر روی تابلوها و تلویزیونهای شهری ملاحظه میکنید توسط ماژولهایی است که در دستگاه وجود دارد. برای نصب یک تلویزیون شهری باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود به طور مثال ابعاد تلویزیون شهری که با توجه به آن باید نوع و پی ریزی فونداسیون، تعداد پایه های لازم، تعداد ستون ها، جنس آنها و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته شود.

همچنین دارای نرم افزار فارسی برای استفاده در ایران بوده و صفحه نمایشهای این ویدئو وال به دو صورت افقی و عمودی قابل نصب است. یک ویدئو وال که از نرم افزار مدیریت محتوا استفاده می کند ، برای نمایش همزمان انواع مختلف محتوا طراحی شده است. آنها دید بالایی دارند و می توانند به راحتی بر روی انواع مختلف سازه ها مانند ساختمان ها، ویترین مغازه ها و غیره ثابت شوند. این نمایشگرها با ابعاد بزرگ در مراکزی از شهر نصب میشود که رفت و آمد بالایی دارند. تلویزیون شهری معمولا در تقاطعهای پر رفت و آمد شهری نصب میشود و از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محلهایی زیاد است یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط رهگذران مشاهده میشود.