بهترین گوشی های میان رده 2022 کدام‌اند؟+ ویدیو آبان ۱۴۰۱

این گزینه از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد و تمام کاربران باید این گزینه را انتخاب کنند. نوع حافظه به کار رفته در این دستگاه از نوع UFS 2.1 است و به همین دلیل می‌توان گفت که از سرعت انتقال داده بالایی پشتیبانی می‌کند. در لیست بهترین گوشی های اقتصادی به سختی یک دستگاه را مشاهده خواهید کرد که از آداپتور با توان بالا پشتیبانی کند. این دستگاه نیز با یک آداپتور ۱۵ واتی عرضه شد و بر این اساس شارژ کامل باتری حدود دو ساعت زمان خواهد بود.

دوربین

از نظر شما بهترین گوشی دنیا کدام مدل است؟ آیا تجربه کار با بهترین موبایل جهان را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را درباره عکس بهترین گوشی جهان و قوی ترین گوشی جهان در بخش نظرات با ما وب سایت مشابه به اشتراک بگذارید. گوشی‌های پرچمدار به گوشی‌هایی اطلاق می‌شود که جدیدترین و بهترین گوشی یک برند باشند. نوبیا همچنین دستی و هم به سر و گوش دوربین کشیده و حالا عملکرد دوربین‌های این مدل از تمام مدل‌های قبلی بهتر شده است. با این همه رابط کاربری ردمجیک ممکن است به مذاق همه خوش نیاید و از طرف دیگر باتری هم نسبت به قبل کوچک‌تر شده است. البته که 46 میلیون تومان قیمت بسیار بالایی برای یک گوشی، حتی یک گوشی تاشو، است. البته مدل پلاس و آیفون 14، تفاوت قابل ملاحظه‌ای با نسل قبلی ندارد و در حقیقت این آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس هستند که بیشتر توجهات را به‌خود جلب کردند.

نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای کارهای متنوع استفاده کرد. نرخ نوسازی تصویر در نمایشگر این گوشی به‌اندازه 90 هرتز و روشنایی متوسط آن 450 نیت است. پوکو در ساخت این تلفن همراه از نمایشگر اقتصادی نوع IPS LCD استفاده کرده است. گوشی پوکو M4 پرو با استفاده از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 810 5G قدرت می‌گیرد.

✔️ بهترین انتخاب شما در این رنج قیمتی نسخه پایه پرچمداران شرکت اپل، سامسونگ و شیائومی است که می‌توانید مطابق با اولویت‌ها و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. ✔️ از لحاظ سخت افزاری بهترین گوشی ، گوشی «Redmi note11 64/4» است که که در همه زمینه‌ها خوب کار کرده است. اگر از هواداران بازی‌های سنگین موبایلی هستید و به دنبال بهترین گوشی گیمینگ می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی بلک شارک ۵ را هم مد نظر قرار دهید. همچنین گوشی وان‌پلاس 9 پرو هم در این بازه قیمتی یکی از بالاترین گوشی دنیا محسوب شده و با امکانات و قابلیت‌های جذاب نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

اما خب اگر انتظارات نسبتا بالایی از یک گوشی در بخش‌هایی نظیر دوربین، باتری، پردازنده و نمایشگر دارید، پیشنهاد می‌شود به سراغ نمونه‌های گران‌قیمت‌تر بروید. اگر به‌هردلیلی به محصولات شرکت‌هایی مانند شیائومی و سامسونگ علاقه‌ای ندارید، در رده‌ی قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان پیشنهاد جالب و متفاوتی وجود دارد. «پیکسل 6 گوگل» با نرم‌افزار روان و خالص گوگل، تراشه‌ی اختصاصی تنسور و دوربین‌های کارآمد می‌تواند گزینه‌ی ارزشمندی برای خرید باشد. بدنه‌ی مقاوم مجهز به گواهی IP68 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هم از امکانات محبوب S21 Fe محسوب می‌شوند.

  • قلب تپنده‌ی این محصول یعنی کرین ۷۱۰F را شاید باید نقطه قوت این گوشی بدانیم که عملکرد بسیار خوبی در امور پردازشی دارد و می‌تواند نیاز کاربران را در بخش‌های مختلف مرتفع سازد.
  • اینکه کاربران می‌توانند با بودجه‌های مختلف هم از این گوشی و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند.
  • دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست گلکسی A03 قرار دارند، در حالی که یک پورت میکرو USB، جک 3.5 میلی‌متری صدا و بلندگوها را می‌توانید در زیر گوشی پیدا کنید.
  • سامسونگ برای گوشی Galaxy A13 تراشه اگزینوس 850 را برگزیده که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.
هواوی همچنین داک شناوری را برای ناوبری ساده‌تر در وای ۷ پلاس و دیگر گوشی‌های مجهز به EMUI 8.0 تعبیه کرده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی با موبایل هستید، چینی‌ها قابلیت «Game Suite» را برای کنترل بهتر کاربر روی مصرف انرژی و عملکرد دستگاه در نظر گرفته‌اند. به غیر از پی اسمارت دو گوشی دیگر هواوی به قابلیت جالب و سریع «Face Unlock» برای بازگشایی قفل گوشی مجهز شده‌اند؛ با توجه به نرم‌افزاری بودن این قابلیت، احتمالا شاهد این ویژگی در پی اسمارت نیز خواهیم بود. موفقیت گوشی‌های سری J سامسونگ در بازارهای جهانی بر کسی پوشیده نیست؛ به‌طوری که چشم این غول کره‌ای برای تسلط بر بازار گوشی‌های اقتصادی به این سری است. گلکسیجی ۵ پرو(جی ۷ ۲۰۱۷) زبان طراحی مشابه برادر گران‌قیمت‌ترش یعنی جی ۷ پرو دارد.

Xiaomi 12 Lite: نسخه سبک شده از پرچمداران شیائومی

بهترین گوشی های میان رده 2022 کدام‌اند؟+ ویدیو آبان ۱۴۰۱