انواع شیشه های ساختمانی، تفاوت ها و کاربردها پیروزان شاپ

همین امر باعث می شود که این شیشه ها غبار به خود نگرفته و همیشه ظاهری تمیز داشته باشند. در پروسه تولید شیشه برای تغییر خواص آن از مواد افزودنی استفاده می شود که به شرح زیر می باشند. ساختار مولکولی شیشه در حالت معمولی نامنظم است و وقتی آن را در دمای بالا حرارت می دهند به صورت مایع درآمده و قابل شکل گیری خواهد بود. با فروش وظیفه ی اصلی ما آغاز شده است و به پاس اعتماد و اطمینان شما و اینکه ما را از میان صدها نام ایرانی و خارجی برگزیده اید این وظیفه را داریم که تا انتها در کنار شما باشیم. شیشه مسلح را با افزودن توری فلزی بین شیشه می سازند و در هر جایی که خطر شکستن و ریختن شیشه وجود دارد استفاده می شود.

و خاک، سفیدکاری و نقاشی در آجرهای شیشه‌ای تنها شامل آجرچینی و در موارد خاص بندکشی است. امکان به کارگیری طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در یک یا چند دیوار بنابر هر نوع سلیقه. امکان استفاده در جداسازی‌های فضاهای داخلی با حفظ روشنایی کافی. این محصول در سال‌های اخیر در بازار ایران جای باز نموده به طوریکه در حال حاضر عمدتاً از کشورهای اروپایی وارد و در بازار مصالح ساختمانی عرضه می‌گردد. شیشه اسپندرال به علت رنگی بودن بخشی از انرژی خورشیدی را جذب می‌کند.

شیشه ساختمان

هرچه شیشه مورد نظر شما دارای ضخامت بیشتری باشد قیمت آن نیز بالا تر شرکت شیشه ساختمانی خواهد رفت. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیشه های مختلف از طریق سایت ساز و کار اقدام کرده و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. از انواع شیشه های مات شونده برای ایجاد حریم خصوصی در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می‌شود و می توانند نقش بسزایی در طراحی های نوین ساختمانی داشته باشند.

  • این شیشه ممکن است دو یا سه جداره داشته باشد که آرگون در فضای بین صفحات قرار می‌گیرد.
  • ماموریت اصلی این شرکت در آن سال ها، ارائه کالا و خدمات صنعت شیشه ساختمان بود.
  • فروشنده با دادن مشاوره و آگاهی از محصولات و کاربردهای آنها به مشتری اطلاعات آنها را بالا می برد؛ تا خرید برای خریدار آسان تر شود.
  • این نوع شیشه ها اغلب به صورت لمینت بوده و همه ویژگی های شیشه لمینت را دارا می باشند، مضاف بر اینکه با طلق PDLC موجود بین دوشیشه امکان مات و یا شفاف شدن در کسری از ثانیه با استفاده از جریان برق را دارا هستند.
انواع شیشه های ساختمانی، تفاوت ها و کاربردها پیروزان شاپ

درب های شیشه ای با توجه به کاربرد در مکان های مختلف به دو دسته درب های لولایی و درب های ریلی تقسیم می شوند. از انواع درب های لولایی میتوان به درب دیما، پریما، پیانا، تیما، سونا، سرویس بهداشتی و مستر اشاره کرد. درب های ریلی نیز به صورت سیستم اسپایدر، فریم دار یا فریم لس می باشد. امکان استفاده از انواع شیشه های مختلف مانند سکوریت، لمینت، رنگی، مات و… برای درب ها وجود دارد تا شما با توجه به دکوراسیون منزل یا محل کار خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. شیشه لمینت به‌عنوان یکی از انواع شیشه پنجره، محصولی فوق العاده قوی است که با اتصال حداقل دو صفحه در اطراف یک لایه داخلی PVB (پلی وینیل بوتیرال) ایجاد می‌شود. در فرآیند تولید آن همجوشی گرما و فشار بالا برای ایجاد یک پنل فوق العاده قوی استفاده می‌شود.

در صورت بزرگ بودن ابعاد شیشه باید از ارتعاش گیر در قسمت های مورد نیاز شیشه استفاده شود. مخصوصا برای نصب کتیبه به سقف های کاذب اینکار بسیار ضروری است. که از علاوه بر فشار در مقابل زنگ زدگی نیز مقاوم بوده و از فلزات و آلیاژ های مقاوم ساخته شده باشند. یک اصطلاح مرجع شیشه ای است که بخشی از فرایند تولید را مشخص می کند. اجزای اولیه شیشه به طور مناسب برای تحویل به کوره متناسب و مخلوط می شوند.

نحوه سکوریت کردن انواع شیشه ها

اما معمولا از ۳ لایه شیشه ۱۰ میلی متر بوسیله طلق پووی بی تشکیل میشود . از جمله کاربرد هایی که می توان برای این شیشه ها مطرح کرد، استفاده در بالکن، فضای داخلی، درب های اتوماتیک، ورودی بنا ها و …. برای خرید شیشه های ساختمانی از شرکت سازوکار می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام نمایید. برای خرید به صورت حضوری از راه های ارتباطی که در سایت قابل مشاهده است کمک بگیرید. همچنین در صورتی که قصد خرید محصولات بصورت اینترنتی دارید کافیست روی محصول مد نظر کلیک نمایید و سپس نسبت به سفارش محصول اقدام کنید. شیشه های سکوریت، بر حسب ضخامت، ابعاد، مات یا غیر مات بودن و میزان مقاومت در برابر حرارت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

شیشه ساختمانی دریای نور