آشنایی با متعلقات و اجزای قالب بتن و قالب بندی قالب بتن صباغی

آشنایی با متعلقات و اجزای قالب بتن و قالب بندی قالب بتن صباغی

همچنین سرعت بالا در اجرای سازه با استفاده از قالب فلزی یکی دیگر از مواردی است که فعالان این عرصه را به سوی این قالب ها سوق دهد. توجه شود که در پروژه ای که از قالب فلزی بتن استفاده شود باید نهایت دقت در رابطه با پر کردن درزهای قالب فلزی صورت گیرد تا شیره بتن از آن نشت ننماید .از ویژگی های برجسته قالب فلزی می توان عدم چسبندگی بتن به سطح قالب را اشاره کرد . به طور کلی می توان گفت قالب فلزی بتن مانند ظروفی هستند که با شکل و شمایل خاص خود جهت نگهداری آرماتور و بتن خیس تا زمان شکل گرفتن و خشک شدن بتن کاربرد دارد. محاسبه قیمت قالب فلزی بتن بر حسب کیلوگرم می باشد یعنی هنگام خرید قالب فلزی بتن، باید مشخص کنید کل قالب چند گیلو گرم می باشد و برحسب وزن آن می توانید قیمت قالب فلزی بتن را محاسبه کنید. وظیفه این قطعه اتصال لوله ( پشت بند افقی ) به قالب می باشد. گیره ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که امکان اتصال به قالب فلزی را در هر نقطه و هر جهت، امکان پذیر می سازد.

از این رو عمق تمام رزوه ها یکسان می باشد که در شکل ظاهری گام ها کاملا قابل مشاهده می باشد. بر این اساس توانسته ایم تمام اهداف صادراتی خود را محقق کنیم. در شرکت ضمان کیفیت میلگردهایی که استفاده میکنیم منطبق با ST آلمان و مورد تأیید سازمان استاندارد ایران می باشد.

بنابرین وزن هر متر مربع قالب بتن جوشی لبه 5 سانت ، 40 کیلو گرم – لبه 6 سانتی 43 کیلو گرم و قالب بتن لبه خم، حدود 37 کیلو گرم در هر متر مربع وزن دارد . برای تولید قالب فلزی بتن ، در قالبهای جوشی از ورق 3 میل برای کف و ورق 5 میل برای تسمه های آن استفاده میشود ولی در قالب های خم ، کلا با ورق 3 میل تولید می شود . بنابرین وزن هر متر مربع قالب بتن جوشی لبه 5 سانت، 40 کیلو گرم – لبه 6 سانتی 43 کیلو گرم و قالب بتن لبه خم، حدود 37 کیلو گرم در هر متر مربع وزن دارد . شرکت مدرن سازان تولید کننده کلیه صنایع و تجهیزات قالب فلزی بتن و سیستم های داربست بندی با هدف ارائه مشاوره ، طراحی و تولید این تجهیزات در مدل های مدولار و خاص در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید.

  • از دیگر متعلقات بتن کاری می ‌توان به بولت عصایی، واشر کاس، سرجک سقفی، واشر دولوله و تسمه بولت اشاره کرد.
  • نبشی پانچ یا نبشی صفر در دو عرض لبه 5 و 6 سانتی متر و ضخامت 3 و 4 میلی متر تولید می شوند.
  • 5 – از گیره سولجر ( بولت عصایی ) در هر یک متر طول سولجر استفاده شود.
  • از این وسیله برای اتصال دو قالب عمود بر هم در قسمت خارجی استفاده می شود.
  • این پین جهت اتصال کفشک به بازوهای جک شاقول کننده مصرف می‌شود.
  • نوع واشر در مواقعی که بجای سولجر از دولوله جهت پشت بند قالب استفاده می شود کاربرد دارد.

در میان انواع قالب بتن، قالب بتن چوبی دارای انعطاف sepanta قابل ملاحظه است. قالب بتن فلزی در مقابل فشار بسیار زیاده وارده از سمت انبوه بتن مقاوم تر و بسیار برتری نسب به دیگر قالب بتنی دارد. وزن حاصل از بتن ریخته شده در قالب بتن به صورت استاندارد اگر در نظر بگیریم معادل یک فوت مربع بتن (۱۵۰ پوند) است در تمامی حالات استفاده از قالب بتن در پروژه هایی مثل دیوار ، سرستون و یا تیر پل و موارد دیگر معادل با هزاران فوت مربع میشود.

بلت تمام رزوه ( میان بولت )

داربست فلزی ، لوازم داربست فلزی ، اتصال داربست بنیامین مجموعه ی تولیدی تجهیزات ساختمانی بنیامین دارای سابقه ی بالای… فلزی و توزیع رابط داربست به صورت استاندارد و با کیفیتی بالا به تمامی نقاط کشور می باشد. قالب فلزی ، قالب بتن ، جک سقفی ، جک صلیبی ، پیچ و مهره جک ، پین و گوه ، نری و ماده و …. هدف از نگارش این محتوا ﺁشنایی با متعلقات و اجزای قالب بتن است. از آنجایی که در پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز یکی از مهم ترین و الزامی ترین ابزارها، متعلقات و اجزای قالب بتن هستند لذا ا در این مطلب به معرفی این متعلقات و اتصالات می پردازیم.

پیمانکاران و کارفرمایان برای اجرای ساختمان ها و سازه های بتنی از قالبهای فلزی بتن ریزی استفاده می کنند. به منظور نصب این قالب های فلزی باید تجهیزات و متعلقات مربوط به آن ها را نیز تهیه کرد. گروه صنعتی مدرن سازان تولید کننده کلیه تجهیزات قالب بندی بتن قالب فلزی بتن جک سقفی داربست مثلثی داربست چکشی قالب بتن خاص و کلیه اتصالات قالب بندی برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

قیمت تسمه بولت قالب بندی با کیفیت

از پین و گوه برای متصل کردن پنل‌های قالب بتن استفاده می‌شود. گوه یک ابزار ساده و مثلثی شکل است که برای نگهداری دو جسم و اتصال آن‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود. بولت های قالب بندی در مدل های مختلفی مانند تمام رزوه، عصایی، بیرونی و در سر دنده ساخته می شوند. بولت بیرونی برای اتصال میان بولت به قالب بتون مورد استفاده قرار می گیرد و از بولت عصایی برای اتصال سولجر به لوله پشت بند افقی استفاده می شود.

یعنی در واقع قالب ستون را تا حدی فشار میدهید به سمت داخل که به رامکا برخورد کند. رامکا یا پاشنه ، به قسمتی از سازه ستون گفته میشود که فاصله بین قالب و میل گرد را پر میکند. قالب های دیوار هوپاد بسته به حجم بتن ریزی دیوار با پشت بندهای مختلفی تولید می شوند . اگر بخواهیم راهنمای خوبی برای انتخاب باشیم باید اطلاعاتی در مورد نوع و محل استفاده شما از قالب بتن در اختیار کارشناسان ما بگذارید. برای انتخاب قالب مناسب برای پروژه از فاکتور های زیر سنجیده می شود، قالب بتنی مورد استفاده در پروژه عمرانی مسطح از 3 تا 12 اینچ متغیر است، دلیل متغییر بودن به حداکثر مقدار بتن در زیر بنای پروژه عمرانی مسطح مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد. قالب بتن متنوعی که در بالا به آن اشاره شد دارای مشخصات مخصوص به خود است که مشخصه مهم در آن ها استاندارد بودن است.

مهره بولت (مهره خروسکی) جهت مهار بولت همراه با واشر پشت بند سولجر يا همان واشر کاس به کار می رود در صورتی که پشت بند قالب بتن از سولجر باشد. نحوه کار به اين صورت است که بولت تمام رزوه از سوراخ ايجاد شده در قالب فلزی بتن عبور ميکند و توسط مهره خروسکی و واشر کاس از دو طرف قالب مهار مي شود و لازم به … پین و گوه از اتصالات اصلی قالب بندی بتن می باشد که برای اتصال قالب بتن استفاده می شود. ما در شرکت ضمان پین و گوه را از بهترین ورق فولادی با کیفیتST که مورد تأیید سازمان استاندارد ایران است تولید می نماییم.